hei,
Mistähän johtuu ettei tuo kuvan koko muutu pikseleinä kun kroppaa kuvaa elementsin quick valikossa? Interpoloiko se sitä ? Koko muuttuu sen sijaan jos kroppaa Camera rawissa.
ps elements
3
144
Vastaukset
- Tsuumikosh
Yksi ohjelma luultavasti sovittaa mitat näyttöruudulle, tai millä toosalla katsellaan. Ei ohjelmoijilla on eri käsityksiä siitä, mitä pitää ohjelman tehdä. Tai oikeus valikoida tuotteeseensa toimintatapa.
Esim. jos katsellaan kuvia Windowsin tiedostolistauksen kautta (hiiren oikeanpuoleinen näppäin, sitten esikatselu), niin siellä automaattinen näyttöruudulle sovittaminen voi tulla esim. F11-näppäimen kautta. Muuten tsuumailemalla itse käsin, kunkin kuvan kohdalla erikseen. Sen sijaan mediasoitin kuten VLC saattaa näyttää kuvat jokaisen siinä koossa, mitä käyttäjä itse valitsee Windows-ikkunan kooksi... - foerjrjtger
PS element leluohjelmassa on joitain outoja ominaisuuksia. Muuan tuttu mainitsi myös tuollaisesta ja ihmetteli.
Vika on asetuksissa. Tarkista ne. Koska en ohjelmaa käytä, en muista miten hän ongelman ratkaisi. Kyllä se mulla pienenee. Mikä versio ja selosta mahdollisimman tarkkaan mitä teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389