Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ...
Tiistai aamuun
11
320
Vastaukset
- yhdelle
Halit sinullekin.
Neidille hyvää iltaa! :)
Kuokalle hyvää iltaa!
Syksyiset päivät kuluvat turhan nopsaan ja ikävä talvi kolkuttelee ovella. Meikäläisen pirtaan ei nappaa pakkanen eikä jäätikkö, joten toivon, että ne eivät saavuta minua ennen joulukuuta. Oletkos sinä Kuokka syksyn ystävä? Toivotan sinulle hyvää iltaa ja makeita unia!Kiitos!
Syksy on niin pimeää, ja yleinsä sateista, en tykkää syksystä.
Kesä on ehdottomasti 1, kevät, talvi.- syksyssäkinpuolensa
Mielestäni syksyssäkin on omat puolensa: esimerkiksi räntäsateen ropistessa on mukava olla sisällä lämmössä ja katsella vaikka elokuvia ja paistella makkaroita takassa ja sellaista.
Eräs vanha elokuva piti katsoa: Andromeda Strain - Andromedan uhka (1971), vanha tieteiselokuva.
Ja uusi sarja: Manifest (2018), tämä pitäisi vilkaista kun ehdin, että minkälainen tämä on. KUOKKA kirjoitti:
Kiitos!
Syksy on niin pimeää, ja yleinsä sateista, en tykkää syksystä.
Kesä on ehdottomasti 1, kevät, talvi.Kiitos!
Onneksi meitä ihmisiä on erilaisia ja kaikille asioille on omat hyvät aikansa ja hetkensä.
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :)
- pelkääomaapainoaan
Liian vähän c-vitamiinia ja sipulia, kun flunssa on väsyttänyt pari päivää.
Hirveän väsynyt olo töissä parina päivänä, mutta ei pikkuflunssat minun työntekoa estä, eikä edes pienet luunmurtumatkaan.
Hmh joku hieman pulleampi tyttö ei uskaltanut istua viereen eräälle penkille, oli ulkomaalaistaustainen joku, näytin että: kyllä siihen saa istua. Sen joku kaveri sanoi huonolla suomenkielellä, että ei se siitä johdu että ei uskaltaisi istua sinun viereen vaan siitä että hän on niin painava että pelkää että se penkki romahtaa alta.
Sitten joku haastattelijatyttö olisi halunnut tulla haastattelemaan, minä en sanonut mitään sille, mutta toiset sanoivat että: etkö itse näe mitä täällä tehdään, emmekä voi kertoa kovin yksityiskohtaisesti asioista kun ovat sotilassalaisuuksia. Se vihainen sen jälkeen, mitä kaverit kertoivat, kun ei ollut oikein saanut haastatteluja. - jokaaamuuudetjutut
Minulla ei mene varmaan yhtäkään päivää hommissa jotta ei tulisi jotain huvittavia juttuja työkavereiden kesken... mutta eihän noin raskasta työtä muuten kestäisikään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673