W10 koneessa ei ole pitkään toiminut wlan?
Kevät päivitys sen kadotti.
Windows 10 ei pääse nettiin!
Ei pääse nettiin?
10
182
Vastaukset
- windowspois
Vaihda Mintiin!
- PöljäPeter
Saannko olla winhihhuli?
- Sörsselsönn
windows on sontaa
- sörsse
Sontaa se windows on
- fgfgfgfgfgfgfgfg
poista se linux
- TässäOnW10
VWindows koneessa
- P.PöljäPeter
Xp toimii
- vaihtoehtoja-on
Onneksi en vaihtanut Win 10:iin, silloin kun sen sai ilmaiseksi. Oman kokemukseni mukaan Win 7 SP1 on luotettavin Win-tuote tällä hetkellä.
Telkkareissa, tableteissa, puhelimissa jne. yleistyy Android - käyttöjärjestelmä. Windows lienee tulevaisuudessa kokonaan poistuva tuote, kuka tietää?
Jos Win 10 ei toimi, voisi koneeseesi kokeeksi asennella esim. Linuxia (UBUNTU). Väittävät Linuxin olevan parempi vaihtoehto kuin Windows. - toimii-toimii
WiFi toimii Windows 10:ssä loistavasti ja Playstation 4:ssa. Yhteys on jopa verrattavissa langalliseen nettiin, ei pätki. Kaikki riippuu operaattorista, netinnopeudesta ja mihin purkki on sijoitettu huoneistossa. Eli monta laitetta on samaan aikaan netissä.
- ro-potti
Noin yleisesti että jos laitteen Wlan/Wifi ei toimi on ihan yks'lysti miten " Kaikki riippuu operaattorista, netinnopeudesta ja mihin purkki on sijoitettu huoneistossa. Eli monta laitetta on samaan aikaan netissä"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295594Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144164Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512880Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3021419Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3991148Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148