Voi jee tää muija käsittelee niissä ittensä tuntemattomaksi! Miksi noin rankkoja muokkauksia ja filttereitä! Oon nähnyt pari v sitten livenä on ryppyinen ohutjalkanen lattapersaus!!!! Muija pian 50 v.
Susanna penttilän insta kuvat
16
1562
Vastaukset
- Kurppasuo
Verkot vesillä kun hoorapoika Ronnie Roos kait lähtenyt kälppimään tai tullut liian vanhaksi. Penttilähän on itse teroittanut että vain puolta nuorempi kelpaa. Ei silloin sovi näyttää kuivettuneelta mummulta kun nuorta urosta kalastelee.
- Gjbzrh
Ai onko se rokkariwannabee joka oli 20v nuorempi lähtenyt? Oli kyllä vajaan oloinen. Örähteli kun siltä kysyttiin jotain. Täs oikeeta Penttilää: https://www.seiska.fi/Uutiset/Harvinainen-naky-talta-nayttaa-Susanna-Penttila-ilman-meikkia-paparazzikuvat
- 6432
Suski ilman kuvankäsittelyä. On kyllä kurppa... https://www.iltalehti.fi/viihde/2015083120277925_vi.shtml
Seksikäs voi olla, mutta tyylikkäästi. Säälittävää riekkua kuvissa puolialastomana ja pitäisi myöntää, että aika ajanut jo ohi. Ikääntyvälle ihmiselle ei käy, se liikalaihuus.. rypyt tulee helpommin.
- zappo64
Taas lihavat siiderivalaat kadehtii ja kiusaa kaunista suskia. Hävetkää jos osaatte.
- minä.vaan.kysyn
Vieläkö sen putiikissa pelataan feikkien hintalappujen kanssa?
https://www.iltalehti.fi/viihde/2015011619033634_vi.shtml
- MiehenMieleen
Suski on kyllä ikäisekseen eittääin nuorekas ja todella seksikäs. Sellainen karkki :-)
- mieltääää
Jos silarit otetaan pois,niin mitä? kukaan ei sanoisi sexi sanaa!
- paparazzi.Pikkarainen
Mikä tarve on keski-ikäisellä äiti-ihmisellä heruttaa itsestään paljastelevia kuvia netissä? Nuo kuvat eivät ole edes kovin imartelevia. Kameran linssi on armoton. Tyhmää ja epätoivoista meininkiä aikuiselta naiselta.
Onko sillä oikeasti päässä jotain vikaa?- läski-suvakki
Taas yksi surkea kadehtija.
- hoikkamirri
Esittelee vaateliikkeensä luomuksia. Kyllähän Suski on ikäisekseen pirun hyvässä kondiksessa keholtaan. Tuohon ei moni muija pysty. Jokinen me vanhenemme ja rypistymme. Noi on niin typeriä nälvimisiä, mitkä on jokaisella edessään.
- minä.vaan.kysyn
Mitä siitä jäisi jäjelle, jos kaiki teennäinen poistettaisiin?
- minä.vaan.kysyn
minä.vaan.kysyn kirjoitti:
Mitä siitä jäisi jäjelle, jos kaiki teennäinen poistettaisiin?
kirj.korj.ed.viest. - jäljelle
- Kotkot
Kaameen näköinen kotka. Ja ei näytä yhtään siltä mitä ig kuvissaan, törkeän humoristisen käsiteltyjä. Hassun pellen näköinen luonnossa, 150 cm pitkä, lyhyet kanankoivet, suhteettomat silarit, ryppyinen naama
- Valdes
Olen aina hieman salaa ihaillut ja uneksinut Suskusta ja haaveillut tekeväni hänen kanssaan vaikka mitä....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180