Mikä siinä vielä mies

jokuselvyyssaatava

kestää? En mä voi ravata siellä jatkuvasti vaikka mieli tekis. Kohta joku vielä luulee, että mä olen kiinnostunut sun kollegasta. Mä haluaisin selvittää tän jutun perusteellisesti eikä se tule koskaan siellä onnistumaan. Enkä mä voi enää olla se, joka yksin yrittää asialle tehdä jotain.

11

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hflfdhös

      Minkä aika korvaa, korjaa?

    • Kaikkipeliin

      No nyt! En anna tuumaakaan periksi ettenkö minäkin olisi asian eteen tehnyt paljon.

      • vastaustiedetään

        Monestiko olet yrittänyt saada jotain aikaan asian suhteen muualla kuin siellä? Aivan, nolla kertaa, juuri kuten arvelinkin.


      • Kaikkipeliin
        vastaustiedetään kirjoitti:

        Monestiko olet yrittänyt saada jotain aikaan asian suhteen muualla kuin siellä? Aivan, nolla kertaa, juuri kuten arvelinkin.

        Monesti. Välillä paremmalla onnella ja välillä huonommalla. Kaikkeni teen että onnistuu. Mitä sinä teet?


      • aikaansaamaton

        Missä paikassa pitäisi saada sitten jotain aikaan?


      • pitäisjotajuta
        aikaansaamaton kirjoitti:

        Missä paikassa pitäisi saada sitten jotain aikaan?

        Ihan sama, mikä se paikka ja aika on, siellä sen asian selvittäminen nyt ei vaan tuu koskaan onnistuu.


      • eitunnetatoisiamme
        Kaikkipeliin kirjoitti:

        Monesti. Välillä paremmalla onnella ja välillä huonommalla. Kaikkeni teen että onnistuu. Mitä sinä teet?

        Noh, ehkä yrität jotain ihan toista henkilöä.


      • eikökannattaisi
        pitäisjotajuta kirjoitti:

        Ihan sama, mikä se paikka ja aika on, siellä sen asian selvittäminen nyt ei vaan tuu koskaan onnistuu.

        Sitten keksiä jokin muu paikka?


      • enjaksakeksiä
        eikökannattaisi kirjoitti:

        Sitten keksiä jokin muu paikka?

        Siinäpä sit alat keksimään, kun ei ole tähänastiset kelvanneet.


    • waterclosetscandal

      Mee sinne vessaan, minä tulen perässä.Ei sitä kukaan iltapäivällä huomaa.

      • eioletapanamoinen

        Jotain muuta hakusessa kuin pelkästään tuollainen suhde.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe