Miksi Pattayan suomiukoilta puuttuu kokonaan

Tilpuheinä

normaalit ihmissuhteet? Ei kavereita eikä vaimoa. Läski. Pelkkä käsi ja 20v vanha Jallu jonka kanssa aamurunkku, iltarunkku, päivärunkku, puolenpäivänrunkku jne ja eletään kelarahalla ja käydään kerran kymmenessä vuodessa Pattaylla panemassa.

19

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietopankki

      Noin täsmällistä tietoa ei voi olla ilman omaa kokemusta.

      • pikkupimprack

        Olen ehkä samaa mieltä. Olen niin vittuntunut suomeen ja suomalaisiin että olen katkaissut kaikki siteet sinne jo vuosia sitten. Siksi pitää ainakin kohdallani paikkansa että ei ole ystäviä. Tai on, mutta olen lopettanut yhteydenpidon. Se ei tee minusta huonoa ihmistä vaan paremman.
        En omista jallua, runkku käy, se kuuluu edulliseen hintaan kun käy ostamassa hoitopalvelua.
        Vatsasta en sano mitään, normaalisti toimii eikä estä mitään toimia.
        Kelarahassa ei ole mitään vikaa, sitä saa tuhannet muutkin suomessa ja muualla euroopassa, ilman katkeria mielenilmaisuja netissä.
        On yksi pieni seteli vielä taskussa. Lähden tästä kokovartalohoitoon ja suihkuun. Älä ole katkera.
        Seommoro.


    • kylttyyri

      Ohhoh eli tsot, tsot! Aloittaja voisi olla yleistämättä vuodatuksissaan. Huomattavalla osalla tuntemistani thaikuissa kävijöistä on kyllä oma eukko. Minun torpasta sellainen löytyy myös...ja iso. Sitä vaan ei aina jaksa kuunnella selitystä päänsärystä... Thaimaassa ei naisen päätä ikinä särje silloin, kun mies haluaa pesää. Kulttuuriero kait?

      • TsotTsot

        Raha ja kulttuuri ei ole sama asia.


      • kylttyyri

        Kokemusta löytyy useiden vuosien ajalta...siis sekä rahalla, että ilmaiseksi....thaikuissa. Riippuu kohteesta. Suosittelen todella vilpittömästi kokeilemaan :)


    • 63NumBall64

      Resupetterillä on puutteita vähän joka asiassa....

    • Minikrip

      Kumma homma kun Pattayanpojille sattuu aina läski ja ruma vaimo joka ei edes anna.

      Olisiko omalla olemuksella jotain tekemistä asian kanssa? Komeitahan Pattayalla kävijät eivät ole eikä kovin normivartaloisiakaan.

      • paljonpannut

        Suomiexät 49kg/168cm ja 54kg/172cm. Ensimmäinen kuin Pocahontas, tumma ja tulinen nappisilmä ja töröhuulinen seksipeto. Aina märkänä. Jälkimmäinen oikein kunnon elovenatyttö palmikoineen ja huippu-urheilija. Huippu myös punkkahommissa ja tiesi miten mies pidetään tyytyväisenä.
        Itse olen 86kg/180cm. Vedän 24 leukaa ja juoksen puolimaratonin alle kahteen tuntiin.
        Tytöt tykkää kovasti, mutta minä valitsen itse naiseni eikä naiset minua. En antaudu yli nelikymppisten suominaisten viettelyksiin.


      • HeikkiKouvolasta
        paljonpannut kirjoitti:

        Suomiexät 49kg/168cm ja 54kg/172cm. Ensimmäinen kuin Pocahontas, tumma ja tulinen nappisilmä ja töröhuulinen seksipeto. Aina märkänä. Jälkimmäinen oikein kunnon elovenatyttö palmikoineen ja huippu-urheilija. Huippu myös punkkahommissa ja tiesi miten mies pidetään tyytyväisenä.
        Itse olen 86kg/180cm. Vedän 24 leukaa ja juoksen puolimaratonin alle kahteen tuntiin.
        Tytöt tykkää kovasti, mutta minä valitsen itse naiseni eikä naiset minua. En antaudu yli nelikymppisten suominaisten viettelyksiin.

        Minkä vuoden Jallusta nuo naisprofiilit kopiot? Älä enää vastaa niihin ilmoituksiin kun lehtesi on kuitenkin 90-luvun alusta.


      • SamaaJauhaa
        HeikkiKouvolasta kirjoitti:

        Minkä vuoden Jallusta nuo naisprofiilit kopiot? Älä enää vastaa niihin ilmoituksiin kun lehtesi on kuitenkin 90-luvun alusta.

        Saman tekstin olen lukenut kun sen kirjoitti sinisellään 2010.


      • SarviJaakonNaapuri
        SamaaJauhaa kirjoitti:

        Saman tekstin olen lukenut kun sen kirjoitti sinisellään 2010.

        ? Kiljusaavi tyhjä jo?


    • melua_tyhjästä

      Suomiexät...joopa. Mulla vastaavat 67kg/166cm ja 59kg/152cm...siis heidän ulosheittomittansa suhteemme päättyessä. Suhteiden alussa molempien kiloista puuttui about 20 kg. Omaan elopainooni on tullut lisäystä ensimmäisen suhteen alusta viimeisen lopuun 6 kg. Pituuteni on 190cm. Se olin minä, jolla särki päätä kummassakin liitossa loppuaikoina. Vaan eipä sarje enää, sillä vaihdoin toiseen etnisyyteen osa-aikakumppanini suhteen. Nyt sujuu hyvin, - sekä henkisellä puolella että fyysisessä kanssakäymisessä. Harmittaa, etten älynnyt vaihtaa Aasiaan jo 20 vuotta sitten.

      • OikeinHyvä

        Toinen exäsi oli suhteen alussa about 39 kiloinen ja väität sujuvan hyvin henkisellä puolella kirjoitellessasi tuon jutun anonyyminä anonyymeille tällä ilmaispalstalla.

        Hyvä että tunnet henkistä hyvinvointia,koska sehän on pääasia sinun elämässäsi että sinä tunnet niin.


    • haisookuhaisoo

      Naisilla on jotain miesten seksiturismia vastaan. Selvästi. Tai sellaiseksi he sitä kutsuvat.
      Miksi se niin kovasti käy luonnolle?
      Pelko siitä että jää ilman miestä ja elättäjää, kun miehet käy etelässä kauniiden itsestään huolehtivien naisten luona. Pelko on aiheellinen. Yhä enenevässä määrin haetaan vaimo ja kumppani etelästä, maasta missä naiset ovat vielä naisia.
      Suomessa näitä ei enää ole. Vain paksuja velttoja möykkyjä joiden liikunta on aamulla hakemaan siideri, tupakkaa ja sipsipussi ärrältä. Ilman suihkua.
      Niin monesti olen seissyt jonkun lidlin kassajonossa, kun edellä haisee suomalainen femakkolihapulla, joka ei hajusta päätellen ole viikkoon peseytynyt. Hupparit päällä peitellään paskaisia hiuksia ja haistaan hielle ja tupakalle. Silmät turvoksissa ympärivuorokautisesta nettisurffista.

      • VelttoMöykky

        Mitä itse ostat lidlistä monesti aamulla ykkösvaliomies?


      • tavallinenheppu

        En ole ykkösvaliomies. Puhtaus on myös muiden huomioon ottamista.
        On ok käydä likaisissa vaatteissa kaupassa kun on työpäivä. Se on eri asia kun haisee viikon vanhalle eltaantuneelle hikipaskalle.
        Halveksittavaa jos ihminen ei pidä puhtaudestaan huolta.


      • muamee

        perseaukiset käy Lidlissä. Joten taidat olla itse se joka haisee paskalle ja hielle.

        Mikset käy suihkussa siellä sossun maksamassa sosiaaliasunnossa?


      • kunnemmääviitti

        Varmasti kävisin jos sellainen olisi.
        Perseaukisuus ei ole mikään este eikä selitys sille ettei viitsi peseytyä. Paskaisuus ei ole periytyvää joten siihenkään ei voi vedota.
        Porin läskit ämmät haisee hikipaskalle, näyttävätkin jo likaisilta.
        Niitä näkee paljon työssä ainakin koomarketeissa ja ärräkioskeilla.
        Onkohan nämä molemmat ketjut siirtyneet franchicing periaatteelliseen toimintaan?
        Vaikuttaisi siltä, koska esimerkkinä juuri näissä liikkeissä on paljon norsuja, jotka eivät todennäköisesti pääse mihinkään muualle olemuksensa vuoksi, pakko alkaa yrittäjärengiksi.
        Näitä voi helposti havaita katukuvassa, ne ovat niitä jotka yleensä roikkuu putiikkinsa ovipielessä tupakka suussa tyylittömiin jätesäkkeihin pukeutuneena.
        Onneksi on vielä myymälöitä jossa on olemukseltaan siistejä ihmisiä työssä. Eipä paljoa ajatella.


    • seitsemäskerta

      Kerran vuodessa käyn. Puoli vuotta kerralla. Täydellinen tauko runkkaamiseen, ellei sitten tyttö tee sitä minulle. Just vasta se heräsi ja lähti kotiinsa. Pantiin illalla ja nyt aamulla. Enempää ei jaksaisi. Illalla ehkä taas jos löytyy kiva uusi tyttö. Tämä oli aika kiva enkä koskaan aiemmin ole täällä tavannut silikooneja naisella. LB usein, mutta ne jätän teille Suomessa unelmoiville. Noista oli tukeva pitää kiinni kun tyttö ratsasti. Mutta miten siellä Suomessa? Joko aamurunkku hoidettu ja ulos bussipysäkille hytisemään? Eri juttu täällä kun Kela maksaa nämä hommat, säät ja ruoat. Teidän rahoilla. Syvä kumarrus ja kiitos. Nyt tuttujen kanssa syömään ja seuraavaa tyttöä valitsemaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe