Kuvitteletko olevasi älykäs, kun saat pentuilullasi minut suuttumaan?
Kunnan insinööri Kahilainen
133
1027
Vastaukset
Kahilainen päättää, että kaivan hautaani tässä.
Naapurissa hypitään ilosta, kun minut tapetaan, jotta valtio pääsee heidän sukuhautaansa kaivamaan.
Jos siellä olisi ensimmäisenä on löydettävissä nykyisten Niskasten ja Ylälehtojen esi-isien luita, pitäisikö antaa olla?
Auto on tienvarressa parkissa, koska asun väliaikaisesti tässä, duunit kun loppuu lähden vaikka Tallinnaan naista ostamaan.
S-marketissa myytiin sisältä raakoja croisantteja ja autosta oli rengas tyhjennetty. Voitte tappaa minut vaikka ruokamyrkytykseen.
Mitä se naapurin isänstä viisasteli minulle kalaa kantamalla, kun olin ostanut vanhan postiauton? Minulle ei tarvitse muuta antaa, kuin ruokaa ja se on orjuuttamista.
Vaan sillä viitattiin siihen Ylälehdon kalan kantamiseen ja orjuuttamiseen, mikä tarkoitus näillä saatanan sotanorsuilla oli. Orjuuttaa minut.
Anna pillua.
Minulta estettiin mielivaltaisesti Facebookin käyttö ja nyt YK:lle kerrottua mielistellään.
- gegurainen
Samiviinik kirjoitti:
Minulta estettiin mielivaltaisesti Facebookin käyttö ja nyt YK:lle kerrottua mielistellään.
Taitaa oma toimintasi olla mielivaltaista.
Sehän riittää, kun TE-toimisto ei ole puoleen vuoteen ottanut yhteyttä ja nautin työmarkkinatukea.
Kunta on sopinut valtion kanssa, että äitini kasvattaa minut ja minut tapetaan nuorena aikuisena.
Minä tässä kärsin toisten puolesta rangaistusta, sillä vainoamisen johdosta keksin semmoisen jutun, että Suomesta täytyy oikeistohallitus erottaa.
Olin autoon rengasta vaihtamassa ja urheilukentän väki tulee pensasta viereen leikkaamaan, kohta ajaa Tapeboliili ohitse.
Vaan olette mustasukkaisia siitä, että kohta YK miehittää Suomen ja porvarihallitus kaatuu juuuri minun ajatuksen voimalla.
Olen kasvuiästä asti käyttänyt alkoholia ja tupakkaaa, en voi vastata mikä tässä kannattaa.
Tarkoittaa mielikuvituksen kyvykkyyttä, ei matemaattisloogista päättelykykyä. Päihteet heikentää sitä.
Jos YK on polvillaan minun hätäviesteistä, minulla on matemaattislooginen päättelykyky maailman huippuluokkaa.
Lapin kuningas antoi Ruotsin kuninkaalle maaansa, kun ei jaksanut juosta tunturin päästä päähän ja takaisin.
Minulla on Neuvostoliitto takana.
Yhdysvaltojen ja Venäjän yhteinen suunnitelma miehittää Helsinksi Suomessa harjoitetun kansallissosialismin takia.
Juhon huono turpaan vetää, kun kilpailija on maailman hallitsija.
Minä olen lapin kuningas, nämä lehtojen kuvitellut hautuumaat minun elään vaikuta.
Oskari sisällissodan johtaja.
Arvonimi "työmaakomentaja" jo viittaa sodankäyntiin.
Tämmöinen salaisuus, että siellä on leikitty 35vuotta tietämättäni sisällissotaa ja minä olen teidän vihollinen. Olimme eilen vihollisen miesten lähikontaksissa ja otin kuvia tapahtumasta, mutta ne ilmeisesti poistettiin tabletista. On syytä odottaa isännän muutakin toimimista.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674054Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981235- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078