Kuvitteletko olevasi älykäs, kun saat pentuilullasi minut suuttumaan?
Kunnan insinööri Kahilainen
133
972
Vastaukset
Kahilainen päättää, että kaivan hautaani tässä.
Naapurissa hypitään ilosta, kun minut tapetaan, jotta valtio pääsee heidän sukuhautaansa kaivamaan.
Jos siellä olisi ensimmäisenä on löydettävissä nykyisten Niskasten ja Ylälehtojen esi-isien luita, pitäisikö antaa olla?
Auto on tienvarressa parkissa, koska asun väliaikaisesti tässä, duunit kun loppuu lähden vaikka Tallinnaan naista ostamaan.
S-marketissa myytiin sisältä raakoja croisantteja ja autosta oli rengas tyhjennetty. Voitte tappaa minut vaikka ruokamyrkytykseen.
Mitä se naapurin isänstä viisasteli minulle kalaa kantamalla, kun olin ostanut vanhan postiauton? Minulle ei tarvitse muuta antaa, kuin ruokaa ja se on orjuuttamista.
Vaan sillä viitattiin siihen Ylälehdon kalan kantamiseen ja orjuuttamiseen, mikä tarkoitus näillä saatanan sotanorsuilla oli. Orjuuttaa minut.
Anna pillua.
Minulta estettiin mielivaltaisesti Facebookin käyttö ja nyt YK:lle kerrottua mielistellään.
- gegurainen
Samiviinik kirjoitti:
Minulta estettiin mielivaltaisesti Facebookin käyttö ja nyt YK:lle kerrottua mielistellään.
Taitaa oma toimintasi olla mielivaltaista.
Sehän riittää, kun TE-toimisto ei ole puoleen vuoteen ottanut yhteyttä ja nautin työmarkkinatukea.
Kunta on sopinut valtion kanssa, että äitini kasvattaa minut ja minut tapetaan nuorena aikuisena.
Minä tässä kärsin toisten puolesta rangaistusta, sillä vainoamisen johdosta keksin semmoisen jutun, että Suomesta täytyy oikeistohallitus erottaa.
Olin autoon rengasta vaihtamassa ja urheilukentän väki tulee pensasta viereen leikkaamaan, kohta ajaa Tapeboliili ohitse.
Vaan olette mustasukkaisia siitä, että kohta YK miehittää Suomen ja porvarihallitus kaatuu juuuri minun ajatuksen voimalla.
Olen kasvuiästä asti käyttänyt alkoholia ja tupakkaaa, en voi vastata mikä tässä kannattaa.
Tarkoittaa mielikuvituksen kyvykkyyttä, ei matemaattisloogista päättelykykyä. Päihteet heikentää sitä.
Jos YK on polvillaan minun hätäviesteistä, minulla on matemaattislooginen päättelykyky maailman huippuluokkaa.
Lapin kuningas antoi Ruotsin kuninkaalle maaansa, kun ei jaksanut juosta tunturin päästä päähän ja takaisin.
Minulla on Neuvostoliitto takana.
Yhdysvaltojen ja Venäjän yhteinen suunnitelma miehittää Helsinksi Suomessa harjoitetun kansallissosialismin takia.
Juhon huono turpaan vetää, kun kilpailija on maailman hallitsija.
Minä olen lapin kuningas, nämä lehtojen kuvitellut hautuumaat minun elään vaikuta.
Oskari sisällissodan johtaja.
Arvonimi "työmaakomentaja" jo viittaa sodankäyntiin.
Tämmöinen salaisuus, että siellä on leikitty 35vuotta tietämättäni sisällissotaa ja minä olen teidän vihollinen. Olimme eilen vihollisen miesten lähikontaksissa ja otin kuvia tapahtumasta, mutta ne ilmeisesti poistettiin tabletista. On syytä odottaa isännän muutakin toimimista.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418