Punoittavaa, kutisevaa ja hilseilevää ihottumaa!!

Mulla on reilun vuoden ajan ollut kaulassa punoittavaa, kutisevaa ja hilseilevää ihottumaa. Yhdessä vaiheessa sain sen pois kokonaan Calmuril voiteen avulla ja varmaan myös muuttamalla ruokavalion maidottomaksi. Nyt se on kauheampi kuin koskaan! Epäilen sen johtuvan siitä että yksissä juhlissa söin maidollista kakkua, se oli virhe! Mutta voisiko se johtua jostain muustakin? Samankaltaista ihottumaa on myös luomissanikin ja siihen olen käyttänyt Ducrayta joka auttaa vähän... Myös hiuspohja on hilseilevä ja kutiseva. Kaikki oireet ovat tulleet aika samoihin aikoihin ensin päänahka sitten kaula ja luomet. Ruokavalioni ei ole täysin maidoton että olen katsonut sitä vähän läpisormien. Jos jossain on vähän maitoa, syön sitä. Pitäisi varmaan muuttaa koko ruokavalio maidottomaksi vai pitäisikö tehdä jotain muuta. Toivottavasti joku vaivautuisi auttamaan, olen toivoton!

6

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.Kelle

      Mitä jos menisit ihotautilääkärille ? Mulla on ollut aika samoja oireita.
      Menin ensin silmälääkärille. Mulla oli luomen reunoissa hilseilevää kutisevaa ihottumaa,
      en muista mikä sen ihottuman nimi oli, sain siihen antibioottitippoja,
      joita pitää käyttää elämän loppuun asti, mutta nyt enää joka toinen viikko yhden kerran.

      Muun samantapaisen, lisäksi punottavan ihottuman takia menin vähän myöhemmin ihotautilääkärille, joka sanoi mulla olevan myös ekseemaa, joka on samaa kuin luomissa.
      Sain kaksi reseptiä isompien ihoalueitten hoitamiseen.

      Mulla on ollut myös hiuspohjassa kuivaa kutisevaa ihottumaa jo 10 vuotta sitten.
      Se lähti yhdellä lääkehoitokuurilla. Pari kertaa jouduin uusimaan reseptin, kun ihottuma yritti tulla takaisin, mutta ei ole vaivannut enää vuosiin.
      Vaivat ovat kiusallisia, toivon, että saat pian apua !

      • Kiitos avusta! Pakko kai se on mennä käymään lääkärissä tämän takia... En kovin innokkaasti lähde lääkäriin. Ei oo oikeen mieluisa paikka ja jos saan jonkin lääkekuurin niin lääkkeiden nielaisun kanssa saattaa tulla ongelmia.. Olen surkea tapaus😅


    • H.Kelle

      Lääkkeiden nielaisu kerran tai kaksi päivässä on paljon helpompaa kuin kärsiä joka sekunti ihottumista, eikö vaan ? Lääkkeen voi niellä vaikka jugurtin tai muun sellaisen seassa,
      jos ei meinaa alas mennä.
      Moniin iho-oireisiin annetaan sitäpaitsi voideresepti.
      Jumalan kiitos on lääkäreitä, joilta voimme saada apua vaivoihimme !
      Ei lääkärillemeno kauheaa ole, sieltähän saa helpotuksen ja apua.
      Mitä jos ajattelisit niinpäin ?
      Olen itse menossa leikattavaksi, siis aika isoon leikkaukseen,
      jos pillereillä tulee autetuksi, se on pienen pientä siihen nähden.

      Varaa aika ihotautilääkärille !
      Mitä pikemmin menet, sen pikemmin vaivasi alkavat helpottaa.
      Oikein hyvää syksyä sinulle !

      • Kiitos samoin! Kai olen vähän liian arka niiden lääkkeiden kanssa kun ei oo niitä hirveen useesti tarvinnut niellä muutakuin joskus migreenin iskiessä. Tsemppiä sulle leikkaukseen ja mukavaa syksyä :)


    • Kanitpataan

      Olet varmaan allerginen kaneille.

      • Voisiko siitä tulla sellaisia oireita? Ei todellakaan oo käyny mielessä et sekin voisi olla mahdollista ku kanien kans ollut 6v


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe