onko muita nuoria naisia ,jotka on päättänyt baarireissulla menettää peppuneitsyyden jollekkin uudelle partnerille
miten on ??
5
740
Vastaukset
Mistäpäin olet? Ehkei tarvitse baarista hakea :) Minä turunseudulta.
Jos tykkäsit siitä, niin sehän oli ihana uusi kokemus, jos et, tulipahan kokeiltua. Älä nuppu ota turhia upseereiden murheita.
- nanniii21
kyllä tekis joskus mieli ,vaikka muutama vuos vanhemmalle
- K..u..t..s..u..n..i-
12kolineli-a-suomi24.fi 046-5214844 pojalle miestä
Abcdeh481-a-gmail.com pikkupoikaa miehelle
candypanty25-a-hotmail.com poika tarjoaa herkkutikkaria alkkareistaan
est_lupus-a-yahoo.com Kik: 20vpoika miehelle reipasta miestä
rakastaja30v-a-outlook.com nainen halee kyvykästä rakastajaa
petu46v-a-suomi24.fi Kik: jarski190 Petu tahtoo nuoren tytön tai pojan
kuusseis-a-suomi24.fi kik: temu47 Teemulle nuorta poikaa
Mies_Salo-a-suomi24.fi arska_60-a-hotmail.com Kik: paparouc mies hakee Miestä
PappiHeljas-a-suomi24.fi pappi etsii pelastettavia lapsia
Pikkupikkari-a-hotmail.com tv-tyttö hakee toista
Japi1804-a-suomi24.fi 040-3621310 pojalle miestä
kissakata25-a-suomi24.fi miehellä pyydyskoukku valmiina
parilleisoa-a-gmail.com parille tosi isoa tyttöä
herrasmies-a-europe.com nuorille rahallista tukea palveluista
peetu46v-a-suomi24.fi btm hakee Miestä
uusimaapp-a-gmail.com setää pojalle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222848Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101962Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.541821Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671779Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971723Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.751493Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta131224Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198