Hain Poriin Samkiin sairaanhoitajaksi. Esivalintapisteet tulivat, sain 37,1 pistettä. Onko täällä muita Samkiin hakeneita?
Samk, sairaanhoitaja
19
1341
Vastaukset
- Yellowmamu
Joo 47 pistettä, tiedätkö millaiset kokeet porissa on
- mamikolmelle
Mä sain kutsun pääsykokeisiin vaikka ei ollut alkuhaussa edes 40 pistettä. Sinä sait varmaan myös 47 pisteellä. Kokeet ovat ilmeisesti kokonaan sähköiset.
- Toiveikashakija
Täällä kans yks ketä sai pääsykoekutsun Porin Samkiin!
- samkkii
Täällä kans samkiin hakenut nyt toistamiseen. Keväällä pääsin kokeeseen, mut ei irronnu paikkaa. Sotelista nyt 65 pistettä.
- mamikolmelle
Olikohan keväällä ne samat sähköiset kokeet jotka oli diakissakin. Siinä oli eri osioita: äidinkieli, matematiikka ja päätöksenteko. Lopuksi oli vielä soveltuvuuskoe. Oliko keväällä pelkät sähköiset kokeet? Ainakin Diakissa oli.
- samkkii
Keväällä oli äidinkielen, matematiikan ja päätöksenteon osiot. Kakkososiossa oli soveltuvuuskoe. Joten tais olla ainaki saman tyylinen. Keväällä oli pelkkä sähkönen koe.
- Valintakokeeet
Mites muilla meni valintakoe? Mielestäni oli aika haasteelliset ja vähän harmittaa kun ei ollu mitään haastattelua tai ryhmätehtävää
- mamikolmelle
Nämä oli ihan samat kun keväällä oli Diakiin hakiessa. Mulla meni kyllä paremmin kuin viime kerralla. Olisi se tosin ihme ollut, jos sama koe toistamiseen ei olisi tuntunut helpommalta. Muistatteko te mitään vastauksia tai jotakin mitä mietitte pidempään?
- Valintakokeeet
Ei kyllä oikein jäänyt mitään tiettyä mieleen, matikka jäi vähän harmittaan kun en tajunnu, että siellä on noin paljon laskuja missä on desimaalilukuja. Myös äidinkielen luetunymmärtäminen oli haastava kun oli paikoin asiat selitetty hienoilla sanoilla tai monimutkasesti. Mutta tää oli ensimmäinen kerta kokeessa, joten nyt ainakin tietää mihin varautua jos nyt ei tärppää.
- mamikolmelle
Millä koulutuksella te muut haette Samkiin? Minä haen sosionomi-koulutuksella, eli en ole ensikertalainen. Yritin ymmärtää, että valintaperusteista sen verran että minkälaiset mahdollisuudet meillä ei-ensikertalaisilla on. En kuitenkaan ymmärtänyt asiaa. Mites te muut?
- mamikolmelle
Nyt luin valintaperusteet paremmin. Niiden perusteella ymmärsin, että ensikertalaisia opiskelupaikan saaneista on 48 ja meitä ei-ensikertalaisia 12. Mahtoikohan mennä oikein?
- Tokakertalainen-myös
Hei mamkolmell, olet hieman hakuteillä, ensikertalaisille on valittu tuo 48 paikkaa ja sinun on mahdollisuus päästä tuohon 12 joukkoon, mutta ensikertalaiset myös huomioidaan tuossa 12 paikan jaossa
- mamikolmelle
Tokakertalainen-myös kirjoitti:
Hei mamkolmell, olet hieman hakuteillä, ensikertalaisille on valittu tuo 48 paikkaa ja sinun on mahdollisuus päästä tuohon 12 joukkoon, mutta ensikertalaiset myös huomioidaan tuossa 12 paikan jaossa
Olet aivan oikeassa.
- Valintakokeeet
Mä oon käynyt vaan lukion eli oon ensikertalainen. Onko teillä tietoa, millaset mahdollisuudet on päästä, kun mulla oli samk viimeisenä hakutoiveena, että kuinka paljon hakujärjestys vaikuttaa?
En löytänyt montako paikkaa on ensikertalaisille, mutta tottahan se on että suurin osa paikoista on niille. - mamikolmelle
Minuakin kiinnostaisi tuo, että minkä verran hakujärjestys vaikuttaa. Mä en hakenut mihinkään muualle kuin tonne Samkiin.
- Ei-ensikertalainen
Itselle matikat olivat todella helpot, niistä todennäköisesti muutamaa vajaakohtaa täydet pisteet. Meinasi silti aika loppua, ja tein ensimmäinen osan viimeisen osan melkoisella kiirellä, vain maalaisjärkeä käyttäen. Toivottavasti tärppäisi eikä jäisi tästä kiinni. Luulenpa silti, etten pääse.
- mamikolmelle
Millä koulutuksella sinä ei-ensikertalainen haet?
- Ei-ensikertalainen
Ylioppilas vm. 2011
- mamikolmelle
Onko sinulla ammattikorkeakoulututkintoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127