Laskuvarjojääkäri vai Taistelusukeltaja?

LJK.Sukeltaja

Utti vai Upinniemi, siinäpä kysymys?

Kumpi on kovempi kaveri taistelusukeltaja vai laskuvarjojääkäri? Uskoisin että taistelusukeltaja on kiistaton kingi vai onko erikoisrajajääkäri vielä kovempaa tekoa kun nuo edellämainitut.

13

3791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sissiko

      Millä mittarilla vai otasta koittamalla? Kovakuntoisia varmasti molemmissa, mutta toimivat vallan eri oloissa.

    • Turhaaspekulointia

      Mitä väliä sillä on, samalla lailla se luoti läpäisee molemmat.

    • mursulla

      Enpähän oikein tiedä, molemmat on kovia porukoita, itse olin taistelusukeltaja kahdeksankyt luvulta mutta jos nyt pitäisi valita niin menisin laskuvarjojääkärksi, ehkä laskuvarjojääkärin pitää olla vielä kovempikuntoinen jakestää karumpia olosuhteita kuin taistelusukeltajan, sukeltajalta vaaditaan taas ehkä psyykistä kanttia enemmän sillä pinnan alla syvyyksissä ei ole varaa panikoida. Sanoisin että laskuvarjojääkärit on se terävin kärki.

    • onkoteilläkouluttaja

      eihän se ole mikään ihminenkään ollenkaan jos ei ole ajanut veden alla dynamot päällä ja snorkkelilla hengittäen, ei ainakaan majuriksi pääsisi, ajella pyörällä järvenpohjassa pyörällä dynamot ja valot päällä, snorkkeli voi tuoda ilmaa hieman jos tarvitsee.

      Taistelusukeltajan peruskoulutusta.

    • Anonyymi

      Laskuvarjojääkärillä kovempi koulutus, mutta taistelusukeltajilla vesi tekee koulutuksesta todella haastavan. Jos on hyvä uimari ja pystyy panikoimatta olemaan syvissäkin vesissä kannattaa hakea taistelusukeltajiin jos taas ei niin suosisin laskuvarjojääkäreitä.

    • Anonyymi

      Kyllä se vaan entisinä aikoina oli RUK:n pst-komppania. Näin meitä valistettiin kun tulimme takaisin kokelaina omaan perusyksikköön.
      Sen jälkeen koko homma on lässähtänytkin joka puolella aivan naurettavaksi pelleilyksi.

    • Anonyymi

      Mie olim lasku varjo jäkäri. Porkkalassa. hypäsin 10 kilumeetristä 267 kertaa. Everstinä siviliin. Sittes rupesin heteroks.

    • Anonyymi

      Utti

    • Anonyymi

      Vai sellaista sinä kumipää siellä huoltokomppaniassa mietit.

      • Anonyymi

        Pikkolosukeltajan työ on aika rankkaa. Heität laukun merenpohjaan ja sukellat hakemaan sen sieltä.


    • Anonyymi

      Kaukopartiomiehet on kovimpia. Ettekö ole historiaa lukeneet?

      • Anonyymi

        Sivareita otettiin silloin hoitamaan hommat...


    • Anonyymi

      Upinniemi. Lyhyesti ja ytimekkäästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe