Laskuvarjojääkäri vai Taistelusukeltaja?

LJK.Sukeltaja

Utti vai Upinniemi, siinäpä kysymys?

Kumpi on kovempi kaveri taistelusukeltaja vai laskuvarjojääkäri? Uskoisin että taistelusukeltaja on kiistaton kingi vai onko erikoisrajajääkäri vielä kovempaa tekoa kun nuo edellämainitut.

13

4702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sissiko

Millä mittarilla vai otasta koittamalla? Kovakuntoisia varmasti molemmissa, mutta toimivat vallan eri oloissa.

• Turhaaspekulointia

Mitä väliä sillä on, samalla lailla se luoti läpäisee molemmat.

• mursulla

Enpähän oikein tiedä, molemmat on kovia porukoita, itse olin taistelusukeltaja kahdeksankyt luvulta mutta jos nyt pitäisi valita niin menisin laskuvarjojääkärksi, ehkä laskuvarjojääkärin pitää olla vielä kovempikuntoinen jakestää karumpia olosuhteita kuin taistelusukeltajan, sukeltajalta vaaditaan taas ehkä psyykistä kanttia enemmän sillä pinnan alla syvyyksissä ei ole varaa panikoida. Sanoisin että laskuvarjojääkärit on se terävin kärki.

• onkoteilläkouluttaja

eihän se ole mikään ihminenkään ollenkaan jos ei ole ajanut veden alla dynamot päällä ja snorkkelilla hengittäen, ei ainakaan majuriksi pääsisi, ajella pyörällä järvenpohjassa pyörällä dynamot ja valot päällä, snorkkeli voi tuoda ilmaa hieman jos tarvitsee.

Taistelusukeltajan peruskoulutusta.

• Anonyymi

Laskuvarjojääkärillä kovempi koulutus, mutta taistelusukeltajilla vesi tekee koulutuksesta todella haastavan. Jos on hyvä uimari ja pystyy panikoimatta olemaan syvissäkin vesissä kannattaa hakea taistelusukeltajiin jos taas ei niin suosisin laskuvarjojääkäreitä.

• Anonyymi

Kyllä se vaan entisinä aikoina oli RUK:n pst-komppania. Näin meitä valistettiin kun tulimme takaisin kokelaina omaan perusyksikköön.
      Sen jälkeen koko homma on lässähtänytkin joka puolella aivan naurettavaksi pelleilyksi.

• Anonyymi

Mie olim lasku varjo jäkäri. Porkkalassa. hypäsin 10 kilumeetristä 267 kertaa. Everstinä siviliin. Sittes rupesin heteroks.

• Anonyymi

Utti

• Anonyymi

Vai sellaista sinä kumipää siellä huoltokomppaniassa mietit.

• Anonyymi

Pikkolosukeltajan työ on aika rankkaa. Heität laukun merenpohjaan ja sukellat hakemaan sen sieltä.

• Anonyymi

Kaukopartiomiehet on kovimpia. Ettekö ole historiaa lukeneet?

• Anonyymi

Sivareita otettiin silloin hoitamaan hommat...

• Anonyymi

Upinniemi. Lyhyesti ja ytimekkäästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe