eurojackpot voitto

serppe

niin laantui kohu voitosta ja kukaan ei tiedä voittiko kukaan vai oliko juttu ihan ankka et saadaan ihmiset lottoomaan

36

2888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihdelkaapelitapoja

      Tuttava testasi pelaamista ilman veikkauskorttia ja heti nappasi.

    • lajijasuris

      Niinpä, olen myös ihmetellyt samaa. Veikkaus on harrastanut tuota ja saanut siitä noottiakin, mutta EJ ei ole heidän oma peli. En pidä tätä puhtaana ankkana, koska kyseessä sentään suurin mahdollinen voitto.

      Mutta tuliko potti tänne? On kaduille ilmestynyt Porschea ja muuta parempaa autoa, mutta osa on varmaan käytettynä tuotu maahan. Ökyautoja ei ole tullut vastaan, mutta jospa voittajat eivät ole sellaisia.

      Mutta melkeinpä kuka hyvänsä voisi olla miljonääri, jos olisi "lotonnut" erästä toista peliä. Bitcoin! Tonni oli jo kait riittänyt tähän. Mulle riittäisi hyvin jo yksikin miljoona. Olisi ollut mahdollisuuksien rajoissa ja jos olisi ollut ylimääräistä vapaata rahaa, olisin ihan varmasti sijoittanut tähän. Ottaa päähän! Jättimäinen kupla se on, mutta joskus voi yllättävästikin vaurastua.

      Halusin sanoa sitä, että pienillä omilla valinnoilla ja riskinotolla voi olla yllättäviä vaikutuksia. Jos vain kadehtii ja kuluttaa kaiken, ei voikaan vaurastua. Kannattaa myös miettiä mitä voi itse tehdä. Toki vaikuttaa terveys, tulotaso, elämäntilanne, perhesuhteet siihen mitkä on rahkeet. Omalla kohdalla kaikki päin pe***ttä, mutta periaatteessa kyllä osaisin vähän tätäkin, hienoa!

      • lajijasuris

        Itse asiassa riittäisi pienempien raha, sillä en tarvi mitään eritysitä shoppailurahaa, koska ei se elämä sillä paremmaksi muutu, että ostettaan turhilla ominaisuuksilla varustettu ylikallis auto, asunto tms. Ainut mitä voisin kaivata ikivanhaan, ympäristöä saastuttavaan romuun ;) (-09 ns. tissigolf 1,4, dsg autom.) , on peruutuskamera, mutta siitäkin hyötyä vain joskus. Ylipäänsä auto puhtaasti kulkuväline, koska liikkumisessa hankaluutensa. Kuukausitasolla pari tonnia riittäisi jo mainiosti ja jäisi hyvin säästöön mm. auton remontteihin ja sijoitettavaksikin vähän. Mutta kun ei ole niin ei. Ihan turha niiden jotka nettona tienaavat edes tuo 2 tonnia, puhumattakaan enemmän, parkua ettei rahat riitä elämiseen ja säästöön. Se on ihan oma valinta miten käyttää ja jos ei todella pysty, niin sitten pitää harkita oikeustoimikelpoisuuden rajaamista ainakin rahankäytön osalta - so boring.


      • Anonyymi

        Aiheesta kiinnostuneille tutkittavaksi gruman Oy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheesta kiinnostuneille tutkittavaksi gruman Oy.

        tämä kyllä hyvin mielenkiintoinen liittyen spekuihin voittajista kun laskee yksplusyks ja jo nimiäkin miettien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä kyllä hyvin mielenkiintoinen liittyen spekuihin voittajista kun laskee yksplusyks ja jo nimiäkin miettien

        Sanopa muuta!
        Ei näistä "paljastuksista" yleensä kukaan tykkää, mutta toisaalta jos todella on tehty mm. mittavia kiinteistökauppoja, niin sehän on selvää että spekulaatiot käynnistyy. Tämmösiä kun on vaikea tehdä täysin salassa, niin itseään saa syyttää jos ei spekut miellytä.
        Ajattelin tämän jo unohtuneen, mutta niin se totuus vaan taitaa tässä(kin) paljastua vihdoin ja viimein.

        Terveisin Lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa muuta!
        Ei näistä "paljastuksista" yleensä kukaan tykkää, mutta toisaalta jos todella on tehty mm. mittavia kiinteistökauppoja, niin sehän on selvää että spekulaatiot käynnistyy. Tämmösiä kun on vaikea tehdä täysin salassa, niin itseään saa syyttää jos ei spekut miellytä.
        Ajattelin tämän jo unohtuneen, mutta niin se totuus vaan taitaa tässä(kin) paljastua vihdoin ja viimein.

        Terveisin Lajijasuris

        Lajiasiris keskittyy nyt vaan omaan elämäänsä ja jättää spekut ja intuitiot, kun ne lähes aina menee pertsiesilleen. Osta vaikka töttörö ja nauti kesästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lajiasiris keskittyy nyt vaan omaan elämäänsä ja jättää spekut ja intuitiot, kun ne lähes aina menee pertsiesilleen. Osta vaikka töttörö ja nauti kesästä.

        Jaa mikäs nyt... Kuten esimerkiksi mikä mennyt pieleen? Mitä nyt muistan niin niitä on kumpaankin suuntaan, mutta enimmäkseen kyllä oikeaan suuntaan ovat menneet.

        No just eilen tuli käytyä torilla ja kävellen. Jätski oli tuttuun tapaan hyvää, mutta kävely oli liikaa varsinkin tässä säässä, sillä en kyllä yhtään nauti tästä säästä. Kotipakkasesta on myös kiva ottaa näillä ilmoilla ja on hinnatkin paremmi n kohdillaan. Varjossa menettelee, mutta suorassa paisteessa vartti ihan maksimi!

        Lajijasuris


    • viimekesänuusinta

      Nykyään kun ei tahdo löytyä maksimi päävoitolle täysosumaa millään Euroopasta . On se kumma, aikaisemmin löytyi parissa viikossa.
      Nyt tarjotaan muutama yksittäinen 5 1 voitto joihinkin maihin, eilen kaikki Saksaan, ennen kuin päävoitto menee Saksaan.
      Jakakaa se jo niin päästään taas pienempiin potteihin, jolloin muutkin saavat voittaa.

    • Anonyymi

      omistaaks hän koko nahinkaaren mihin nyt on tehty paljon taloja ja rivitaloja. kyl sillä rahalla kelpaakin ostella ja koko suvun nimiin

      • Anonyymi

        Ja autonkin päivittänyt "hieman" arvokkaampaan.


    • Anonyymi

      Mitäs kenenkään raha-asiat ja omistukset teille kuuluu? Kummallista porukkaa.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Mua ei vois vähempää kiinnostaa. Menee aika siihen, että yrittää elää omaa elämäänsä mahdollisimman mielekkäästi.

    • Anonyymi

      Mikä olisi ollut mielestäsi sopiva aika kohista tästä voitosta?

    • Anonyymi

      Olisko mennyt Alastarolle,siellä on kaikki päisteet ja pientareetkin asfaltoitu,muilla kylillä ei mitään.

    • Anonyymi

      Forssalaisella liikenneasemalla työskenneeltä tyttöseltä tarkempaa tietoa, potti "vietiin" Hämeeseen...

      • Anonyymi

        Uutta huhua uudelle vuodelle vai mistä tämä nyt putkahti?
        Pystytkö yhtään tarkemmin avaan perusteita? Miten hän sen muka tietää ellei sitten itse?

        Olishan se kiva tietää kenelle meni ja varsinkin miten se käytetään. Toivottavasti ei sentään kaikkia törsätä tai käytetä yhtä huolimattomasti kuin jossain 20 miljoonaa euroo!
        Itse en kaipaa tuollaisia rahoja, mutta taloudellinen riippumattomuus on aina tavoittelemisen arvoinen. Yksikin milli olisi enemmän kuin tarpeeksi ja jo100 tonnia ihan kelpo, kunhan ei hullusti ala shoppaileen tai pelaan.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutta huhua uudelle vuodelle vai mistä tämä nyt putkahti?
        Pystytkö yhtään tarkemmin avaan perusteita? Miten hän sen muka tietää ellei sitten itse?

        Olishan se kiva tietää kenelle meni ja varsinkin miten se käytetään. Toivottavasti ei sentään kaikkia törsätä tai käytetä yhtä huolimattomasti kuin jossain 20 miljoonaa euroo!
        Itse en kaipaa tuollaisia rahoja, mutta taloudellinen riippumattomuus on aina tavoittelemisen arvoinen. Yksikin milli olisi enemmän kuin tarpeeksi ja jo100 tonnia ihan kelpo, kunhan ei hullusti ala shoppaileen tai pelaan.

        lajijasuris

        Hiljaista on tässäkin niinkuin toisessa hiljattain tehdyssä aloituksessa. Tiedänpä muuten ainakin yhden loimaalaisen kuka on ollut aakkosasemalla töissä.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaista on tässäkin niinkuin toisessa hiljattain tehdyssä aloituksessa. Tiedänpä muuten ainakin yhden loimaalaisen kuka on ollut aakkosasemalla töissä.

        lajijasuris

        Eiköhän noi voittajat ole selvillä. Rahoitus ja luottotoiminta toimialana ja kotipaikka Helsingissä. Olis kannattanut laittaa firma ulkomaille niin ei olis jäänyt kiinni...


      • Anonyymi

        Joo, mutta googlailin myös enkä löytänyt juuri mitään eli hän ole sillä tavalla tunnettu kuin vaikkapa moni poliitikko tai yrittäjä tai virkamies.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta googlailin myös enkä löytänyt juuri mitään eli hän ole sillä tavalla tunnettu kuin vaikkapa moni poliitikko tai yrittäjä tai virkamies.

        lajijasuris

        Mitäpä sinulle kuuluu toisten raha-asiat? Onko muuten asiaa, johon et nokkaas lykkäis? Vai että oikein googlasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sinulle kuuluu toisten raha-asiat? Onko muuten asiaa, johon et nokkaas lykkäis? Vai että oikein googlasit?

        Voi voi, onhan niitä vaikka miten paljon!
        Miksi ei saisi kommentoida ja sitäpaitsi en minä edes tätä ketjua avannut. Ja nytkö vasta kommentoit minulle muttet kellekään muulle tässä ketjussa?

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, onhan niitä vaikka miten paljon!
        Miksi ei saisi kommentoida ja sitäpaitsi en minä edes tätä ketjua avannut. Ja nytkö vasta kommentoit minulle muttet kellekään muulle tässä ketjussa?

        lajijasuris

        Minuakin kiinnostaa tämä raha asia. Keltä käydä almuja keräämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaa tämä raha asia. Keltä käydä almuja keräämässä.

        Muistaakseni joku kirjoitti näiden Eurojackpot-voittajien olleen jonkin sortin hyväntekijöitä. Täytyy tietysti suhtautua varauksella aina näihin kirjoituksiin.
        Jospa he vaikka perustaisivat säätiön mikä auttaa huono-osaisia tällä seudulla. Juha Sipilähän perusti tämmösen Ouluun tai Kempeleeseen. Jos rahaa saisi vain pyytämällä, niin ottajia olisi helposti sellaisetkin, jotka ei välttämättä tarvi ja isokin summa hupenee ihmeen äkkiä, mutta en tiedä miten sitten valikoitaisiin.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, onhan niitä vaikka miten paljon!
        Miksi ei saisi kommentoida ja sitäpaitsi en minä edes tätä ketjua avannut. Ja nytkö vasta kommentoit minulle muttet kellekään muulle tässä ketjussa?

        lajijasuris

        Et ehkä avannut, mutta äkkiä laskien 7 kommenttia. Minulle on opetettu, että toisten henkilökohtaista elämää ei riepotella, olkoon sitten raha tai kuolema ja kaikki siltä väliltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ehkä avannut, mutta äkkiä laskien 7 kommenttia. Minulle on opetettu, että toisten henkilökohtaista elämää ei riepotella, olkoon sitten raha tai kuolema ja kaikki siltä väliltä.

        Ja edelleenkin moni muukin on kommentoinut ja itse asiassa paljon paljastavammin, sikäli kuin totta. Kyllä minullakin on tuollaisia periaatteita, mutta tässä ei nyt varsinaisesti riepotella henkilökohtaista elämää. Mitä tulee Juha Sipilään, niin tuo tieto on mediassa ollut esillä jo ajat sitten ja ettei vaan ollut niin, että hän itse kertoi.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      niin kyl ne on ihan täällä loimaalla nämä voittajat ja onhan ne jo selvillä ollut kauan

    • Anonyymi

      Tän jutun voi jo lopettaa nyt kun kaikki tietävät ketä oli kyseessä

      • Anonyymi

        Taidan olla hukassa tietojeni kanssa, minä en kyllä ole kuullut voittajista.

        Ja jos Nahinalueeseen suuntaa voittajat niin siellä ei asu kun "rikasta elämää" elävä autoileva opettaja.


    • Anonyymi

      Taisi siis rahat mennä Ypäjälle, eikä Vilakoneen työntekijälle.

      • Anonyymi

        Mihinkäs moisen ajatuksen perustat, että juuri Ypäjälle potti?

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs moisen ajatuksen perustat, että juuri Ypäjälle potti?

        lajijasuris

        On sulla lajijasuris vaikeeta tämän veikkausvoiton suhteen. Anna jo olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla lajijasuris vaikeeta tämän veikkausvoiton suhteen. Anna jo olla.

        Johan tuosta voitosta on kohta 2 v aikaa ja tämä yksi mies jaksaa ja jaksaa jankata asiaa. Voimia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan tuosta voitosta on kohta 2 v aikaa ja tämä yksi mies jaksaa ja jaksaa jankata asiaa. Voimia!

        Samaa mieltä, että kyllä tässä tosiaan voimia tarvitaan. Sen verran vituttaa, ku ei tiedä kuka Ypäjän varakkaista se voittaja on. Joku hevosihminen kuulemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla lajijasuris vaikeeta tämän veikkausvoiton suhteen. Anna jo olla.

        No mutta mites sitten vaikka tuolla joka eilen 18.48 kommentoi? Sitäpaitsi enemmän kiinnostaisi tietää että mikä juttu, jos joku on omalla työllään tai riskinotolla vaurastunut. Eikä mulle raha ole se tärkein, mutta enemmänkin voisi olla.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, että kyllä tässä tosiaan voimia tarvitaan. Sen verran vituttaa, ku ei tiedä kuka Ypäjän varakkaista se voittaja on. Joku hevosihminen kuulemma.

        Onko todella noin voiton kanssa vai...? Tulee sitten rikkaita mm. teurastajan (Loimaa&Ypäjä), sikafarmarin ja taulukauppiaan (kuollut) jatkoksi. Eikä paljon muita taida ollakaan paitsi muutama isompi maatila. Jos vauraus on tullut omalla työllä ja/tai riskinotolla, se on hatunnoston arvoinen temppu, vaikka ripaus onnea niissäkin tarvitaan. Arvostusta lisää se ettei omaisuudella leuhkita ja ymmärrys ettei kaikki pysty samaan, mutta piilotella ei tarvi.

        Kyllä sitä itselläkin hyvin todennäköisesti olisi rahaa ihan kivasti, ei nyt miljoonittain, jos olisi käytetty olemassa olleet mahdollisuudet. Ne eivät vaan olleet pelkästään omissa käsissä ja vajaakuntoisella on vielä tietty uskottavuusvaje mikä ei yhtään helpota asioita.

        lajijasuris


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2230
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1741
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1596
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      292
      1233
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1099
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      928
    Aihe