Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halaus ...
Mittää miettii nainen?🤔
Hei ... ja iltaa Neidille!!!
11
323
Vastaukset
- ThePinkBot
Botilla tekee ainakin mieli jotakin jäätelöä
- ThePinkBot
Botti on väsysurkimus- tuulella ja Botti syö kaikkea hyvää, kun Bottia masentaa..
Botti syö nyt jäätelökakun iltapalaksi - bottionhempeä
Sä kosketit mua.
Heipä hei!
Kiitos sinulle; virtuaalinenkin halaus lämmittää yksinäisen mieltä! Raskas päivä takana ja huonosti nukutut yöt alkavat vaatia verojaan, joten unimaille. Toivotan sinulle hyvää yötä!KUOKKA kirjoitti:
Kiitos!
Mikäs on valvottanut?
Sinullekkin hyvää yötä. :)No, minäpä kerron sinulle!
Löysin itselleni tärkeän merkin 29.8, kanahaukan pyrstösulan järven rannalta. Joskus tarvitsee haukan siivet lentääkseen korkealla ja tarkat silmät, jotta voi tarkastella kokonaisuutta etäämmältä. Näin kokonaisuus hahmottuu paremmin ja kykenee tekemään oikeita päätöksiä. Näillä mennään huomiseen! Öitä.......
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :) iltapuuhia miettii
Neidille hyvää yötä ja kauniita unia! 🤗😘😉
- mistämoinenaihe
Hyvää iltaa. Mietin unta minkä näin viime yönä. Olin mennyt takaisin vanhustenhoitotyöhän, missä joskus olin. Silloin jo niitä hoidettavia oli ilta- ja viikonloppuvuoroissa liian paljon, mikä ei tuntunut inhimilliseltä, mutta unessa niitä oli tuplamäärä entiseen verrattuna. Sellainen määrä olisi täysin mahdotonta hoitaa, mutta niin minun käskettiin tehdä. Muistan että pyörittelin asiakkaiden papereita ja sitä mitä heidän luonaan olisi pitänyt tehdä, mutta en saanut mitään tolkkua siihen. Heräsin ahdistuneena ja onnellisena että kaikki olikin unta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163371
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202046- 181861
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321845- 821768
- 261572
- 291420
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361357Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314