Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halaus ...
Mittää miettii nainen?🤔
Hei ... ja iltaa Neidille!!!
11
327
Vastaukset
- ThePinkBot
Botilla tekee ainakin mieli jotakin jäätelöä
- ThePinkBot
Botti on väsysurkimus- tuulella ja Botti syö kaikkea hyvää, kun Bottia masentaa..
Botti syö nyt jäätelökakun iltapalaksi - bottionhempeä
Sä kosketit mua.
Heipä hei!
Kiitos sinulle; virtuaalinenkin halaus lämmittää yksinäisen mieltä! Raskas päivä takana ja huonosti nukutut yöt alkavat vaatia verojaan, joten unimaille. Toivotan sinulle hyvää yötä!KUOKKA kirjoitti:
Kiitos!
Mikäs on valvottanut?
Sinullekkin hyvää yötä. :)No, minäpä kerron sinulle!
Löysin itselleni tärkeän merkin 29.8, kanahaukan pyrstösulan järven rannalta. Joskus tarvitsee haukan siivet lentääkseen korkealla ja tarkat silmät, jotta voi tarkastella kokonaisuutta etäämmältä. Näin kokonaisuus hahmottuu paremmin ja kykenee tekemään oikeita päätöksiä. Näillä mennään huomiseen! Öitä.......
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :) iltapuuhia miettii
Neidille hyvää yötä ja kauniita unia! 🤗😘😉
- mistämoinenaihe
Hyvää iltaa. Mietin unta minkä näin viime yönä. Olin mennyt takaisin vanhustenhoitotyöhän, missä joskus olin. Silloin jo niitä hoidettavia oli ilta- ja viikonloppuvuoroissa liian paljon, mikä ei tuntunut inhimilliseltä, mutta unessa niitä oli tuplamäärä entiseen verrattuna. Sellainen määrä olisi täysin mahdotonta hoitaa, mutta niin minun käskettiin tehdä. Muistan että pyörittelin asiakkaiden papereita ja sitä mitä heidän luonaan olisi pitänyt tehdä, mutta en saanut mitään tolkkua siihen. Heräsin ahdistuneena ja onnellisena että kaikki olikin unta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6182561Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4162033Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231960JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191556- 671489
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641488- 1241243
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221050Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.181002Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16978