Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halaus ...
Mittää miettii nainen?🤔
Hei ... ja iltaa Neidille!!!
11
354
Vastaukset
- ThePinkBot
Botilla tekee ainakin mieli jotakin jäätelöä
- ThePinkBot
Botti on väsysurkimus- tuulella ja Botti syö kaikkea hyvää, kun Bottia masentaa..
Botti syö nyt jäätelökakun iltapalaksi - bottionhempeä
Sä kosketit mua.
Heipä hei!
Kiitos sinulle; virtuaalinenkin halaus lämmittää yksinäisen mieltä! Raskas päivä takana ja huonosti nukutut yöt alkavat vaatia verojaan, joten unimaille. Toivotan sinulle hyvää yötä!KUOKKA kirjoitti:
Kiitos!
Mikäs on valvottanut?
Sinullekkin hyvää yötä. :)No, minäpä kerron sinulle!
Löysin itselleni tärkeän merkin 29.8, kanahaukan pyrstösulan järven rannalta. Joskus tarvitsee haukan siivet lentääkseen korkealla ja tarkat silmät, jotta voi tarkastella kokonaisuutta etäämmältä. Näin kokonaisuus hahmottuu paremmin ja kykenee tekemään oikeita päätöksiä. Näillä mennään huomiseen! Öitä.......
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :) iltapuuhia miettii
Neidille hyvää yötä ja kauniita unia! 🤗😘😉
- mistämoinenaihe
Hyvää iltaa. Mietin unta minkä näin viime yönä. Olin mennyt takaisin vanhustenhoitotyöhän, missä joskus olin. Silloin jo niitä hoidettavia oli ilta- ja viikonloppuvuoroissa liian paljon, mikä ei tuntunut inhimilliseltä, mutta unessa niitä oli tuplamäärä entiseen verrattuna. Sellainen määrä olisi täysin mahdotonta hoitaa, mutta niin minun käskettiin tehdä. Muistan että pyörittelin asiakkaiden papereita ja sitä mitä heidän luonaan olisi pitänyt tehdä, mutta en saanut mitään tolkkua siihen. Heräsin ahdistuneena ja onnellisena että kaikki olikin unta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634