Millainen tämä skoda rabbit on ajaa?

WabbitWabbit

Kuulin ettäon aivan hirveä rimpula.

11

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulinluulin

      Kuulopuheisiinhan trollit aina länkytyksensä perustavat.

    • Ajaaa

      Hyvä se on ajaa.

      • voiKunOletNolo

        Onneksi on asiantuntijoita ja ammattilaisia jotka testaavat ja vertaavat autoja keskenään ja Skoda on todettu loistavaksi ajoltaan ja on kaikessa luokkansa kärkeä, että silleen se röllin runo kusee omille nilkoillesi taas kerran.


    • Rapidfani

      Yllättävän hyvä, ainakin porrasperänä. Ketterä ja ripeä kaupungissa, mutta maantiellä vain keskitasoa. Reisitukea saisi olla vähän enemmän, mutta takaosasto on skodamaisen tilava ja pitkäkin matkustaja mahtuu hyvin kyytiin. Jousituksesta voi olla montaa mieltä, mutta minusta sen ei pidäkään olla liian napakka. Renkaan profiili vaikuttaa aika paljon ja itse suosin korkeampaa profiilia. Minkäänlaista tuuliherkkyyttä en ole havainnut.

      Jos nyt jotain negatiivista pitää sanoa, niin melu maantienopeuksissa on omiin korviini aika kova, mutta ei kuitenkaan varmaan keskitasoa kovempi. Myös ohjaustehostin voisi ehkä olla hieman voimakkaampi ja aurinkolippa on vähän jähmeä/rimpula sivulle käännettäessä.

      Viistoperäisestä ei ole kokemuksia. Hintaansa nähden Rapid on kelpo peli.

    • aivan hirveä!!! vetelee ja pomppii kuin heikkopäinen härkä ja melutaso jo taajamanopeudessa korvia huumaava!!! ruostuu nopeasti ja kori kasattu heikennetystä pellistä, kori romahtaa kolarissa. lisäysöljykulut jopa suuremmat kuin polttoainekulut. penkit kelvottomat, selkävika tulee hyvin nopeasti, ajo asento huonompi kuin ladassa. ei siis mitään hyvää sanottavaa itäauto skodista.

    • Toyotero

      Kuin polo ja transupotter, liukkailla polkimilla , melko kolho kottero?

    • koeajon

      Mun mielestä se oli ihan ok.

    • pomppivakoppi

      Pupujussien sukua. Pomppii ja tykkää heinistä. Onkin peltokärrynä käytetty perinteisesti.
      Talviaikaan tuo parkkipaikalta lähteminen on vaikeaa:
      https://www.youtube.com/watch?v=7noRtKqHLh4
      Kyllä siinä tuo sisustus kaipaisi vähän .. mutta lausunnot korvaavat puuteet:
      https://www.youtube.com/watch?v=cEQ-5xje-xw
      Tässä seuraavassa skoda on tehnyt viikottaisen huoltokutsun.
      Videon lopussa näkyy itäblogin aatekokouksen kokoontuminen.

      • katsellaann

      • Anonyymi

        Onkohan tuo ihan perushuolto, kun vuosimalli näyttää olevan 2017 .
        Skodassa tuo huolto on melko laaja , verrattuna länsiautoihin.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe