Vanha kikka kuulema. Ilallalla nukkumaan mennessäni tuli mieleen että ikkunat täytyisi taas pestä. En tiedä mistä mieleeni tuli ruokasooda jolla en ole itse koskaan pessyt mitään mutta päätin että kokeilen nyt pienimpään ikkunaan eli keittiöön.
Laitoin kädenlämpöistä vettä ja ja sinne mielivaltaisen, ehkä noin 2 ruokalisikallista soodaa. Sekoittelin kunes se oli liuennut.
Ja pesin ikkunan niinkuin olisin sen muutoinkin tehnyt. Lopputulos on loistava. Ikkuna on kirkas ja lisäksi mielestäni soodan ominaisuus oli hiukan niinkuin etikankin että se ikäänkuin hiukan kuivaa itsestään eli vähemmän pyyhittävää.
Huomenna meinaan pestä makkarin ikkunan samoin menetelmin.
Minua on jo aika ajoin ärsyttänyt se että joka paikka tarvitsisi oman pesuaineensa. Sooda voi sopia ties mihin. Meinaan ottaa selvää mihin kaikkeen se sopii.
Onko muita jotka olisivat kokeilleet? Kertokaa kokemuksistanne.
Ruokasooda pesuaineena
2
88
Vastaukset
- näitä_riittää
Hyvä esimerkki keskiyön vedätyksestä joista myöskin voisi kertoa kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826291- 353451
- 443058
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402272Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282171- 1202053
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291999- 1901992
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241598- 361495