En nyt oikein mies

Kaipaansinua_

Ymmärrä.jos kaipaat minua niin miksen kuule sinusta mitään?onhan tässä tietenkin myös se mahdollisuun ettet kaaipaakkaan minua..

46

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaipaavamyös

      Luultavasti sama syy kuin miksi sinä et anna kuulua itsestäsi.

      • Mitässevieras

        Ihminen toiselle vieraalle mitään antaisi kuulua itsestään. V*tun tyhmiä ihmisiä tänään liikkeellä.


      • ulvovamylläri

        Niinpä kuin joku parvekkeilta huuteleva Donna, öisin ulvoo kuin susi kuuta...


    • Jookoskookos

      Just kuulit etkä ottanut todesta.

      Luulin ettei sua kiinnosta enään.

      • ootsäkookos

        idiot? ei se susta oo kuullut.


      • Jookoskookos

        Kaikissa meissä asuu pieni idiootti kun tänne kirjoitellaan ja vastaillaan mut ei se haittaa.


    • UteliaskoVain

      Ei välttämättä ole kaipauksesta kyse, voi vaikuttaa oma elämäntilannekin käytökseen. Uusi suhde tietää lähes aina mm. rahanmenoa normia enemmän, ja jos tilanne sen suhteen on huono niin onko valmiuksia klaaraa tilannetta ilman noloja kokemuksia? Tilanteetkin voi muuttua paremmaksi myöhemmin, mut onko toisella aikaa odottaa parempia aikoja?

      Kuinka luottaa sen suhteen toiseen, jota ei vielä niin tunne? > minusta tällaisilla asioilla voi olla poikkeuksellisen suurikin merkitys siihen, että löytääkö kaksi ihmistä toisensa, hyvässä ja pahassa? Luottamus syntyy ajan kanssa, mut suhteen alku yleensä herkkää aikaa ja silloin pienillä asioilla voi olla suurikin merkitys toiselle.

    • Kaipaanminäkinsua

      En uskalla. Pelkään että et vastaa tai haistattelet ja sanot häiriintyneesi. Sinun on pakko aloittaa tämä yhteydenpito, muuten tuskin tulee koskaan mitään edellä mainituista syistä.

      • Kaipaansinua_

        Missään nimessä en haistattelisi tms vaan toivottaisin hänet tervetulevaksi meidän elämään.💗


      • Jookoskookos

        Oisko näin?

        Voiko tänään tulla käymään?


      • Kaipaansinua_
        Jookoskookos kirjoitti:

        Oisko näin?

        Voiko tänään tulla käymään?

        Minun luo hän on aina tervetullut.


      • Kaipaanminäkinsua
        Kaipaansinua_ kirjoitti:

        Minun luo hän on aina tervetullut.

        Mistä voin osata edes arvata että se olet just sinä. Kerro milloin on nähty viimeksi, ja millä paikkakunnalla?


      • Jookoskookos
        Kaipaansinua_ kirjoitti:

        Minun luo hän on aina tervetullut.

        No niin näillä tiedoilla tulen sit soittaan ovikelloa Katsotaanpas meneekö oikein😁.

        Voit tietysti laittaa viestin et monelta käy niin en lähtis ihan soitellen matkaan☺


      • Jotainvihjettä
        Kaipaanminäkinsua kirjoitti:

        Mistä voin osata edes arvata että se olet just sinä. Kerro milloin on nähty viimeksi, ja millä paikkakunnalla?

        Aikaa on vuosia kun on viimeksi nähty.etunimemme alkaa samalla kirjaimella.


      • kysynvarmuudenvuoksi
        Kaipaansinua_ kirjoitti:

        Missään nimessä en haistattelisi tms vaan toivottaisin hänet tervetulevaksi meidän elämään.💗

        Keiden kaikkien "meidän elämään" mahtaisit toivottaa tervetulleeksi?


      • Kaipaansinua_
        kysynvarmuudenvuoksi kirjoitti:

        Keiden kaikkien "meidän elämään" mahtaisit toivottaa tervetulleeksi?

        Minun ja mieheni...😁no ei.kun minun ja lapseni elämään.


      • Kaipaanminäkinsua
        Jotainvihjettä kirjoitti:

        Aikaa on vuosia kun on viimeksi nähty.etunimemme alkaa samalla kirjaimella.

        Oho! Se meni oikein, näin suurinpiirtein. Muistatko mitään muuta, mistä voisin oivaltaa sinun olevan just sinä. Alkaa jo pikkasen jännittämään.


      • Kaipaansinua_
        Kaipaanminäkinsua kirjoitti:

        Oho! Se meni oikein, näin suurinpiirtein. Muistatko mitään muuta, mistä voisin oivaltaa sinun olevan just sinä. Alkaa jo pikkasen jännittämään.

        Olisi ehkä sinun vuoro antaa joku vihje..☺


      • Kaipaanminäkinsua
        Kaipaansinua_ kirjoitti:

        Olisi ehkä sinun vuoro antaa joku vihje..☺

        Minulla on vaaleammat hiukset kuin sulla. Käytkö töissä, siis oletko työntekijä. ☺️


      • sinäkintervetullut
        Kaipaansinua_ kirjoitti:

        Olisi ehkä sinun vuoro antaa joku vihje..☺

        Etkö ilman vihjettä usko että kaipaan?


      • Katselen
        Kaipaanminäkinsua kirjoitti:

        Minulla on vaaleammat hiukset kuin sulla. Käytkö töissä, siis oletko työntekijä. ☺️

        Vastaappa nyt, kun minä täällä käsken.


      • Sinuakaipaan_
        Katselen kirjoitti:

        Vastaappa nyt, kun minä täällä käsken.

        On sinulla tai hänellä vaaleammat hiukset kuin minulla.


      • Kaipaanminäkinsua
        Sinuakaipaan_ kirjoitti:

        On sinulla tai hänellä vaaleammat hiukset kuin minulla.

        Sekin sopii. 😊🤗 Onko minulla lapsi/lapsia?


      • Kaipaansinua_
        Kaipaanminäkinsua kirjoitti:

        Sekin sopii. 😊🤗 Onko minulla lapsi/lapsia?

        Ei tietääkseni ellei asia ole muuttunut.


      • Kaipaanminäkinsua
        Kaipaansinua_ kirjoitti:

        Ei tietääkseni ellei asia ole muuttunut.

        Ainakin joskus olet tiennyt minun puhelin numeron. Laitatko sen viimeisen numeron.


      • Kaipaansinua_
        Kaipaanminäkinsua kirjoitti:

        Ainakin joskus olet tiennyt minun puhelin numeron. Laitatko sen viimeisen numeron.

        En ole koskaan nähnyt numeroasi joten ei osunut nyt.


    • luuseritjasiivoajat

      Tässä tulikin aika hyvä ajattelun pointti, kun toiset ajattelevat että: voi hitto mikä luuseri kun vaimokin rasitteena, ja sitten toiset ajattelevat että olisipa tyttökaveri :D

      Kun mieshän on aina luuseri jos tarvitsee naisen avukseen elämään....

      • ElisaAarnio

        No niin näyt olevan. ;)


    • Kekä_sä_oot

      "niin miksen kuule sinusta mitään?"

      Oisko nii et sulla on korvat vaikkuu täynnä?

      Kekä tuntee tän avaajan?

      Ketähän pitäs niinq kaivata?

    • gllglgl

      Minulla ei ainakaan ole tarvittavia tietoja hänestä. On tarpeeksi ikäviä asioita elämässä tapahtunut enkä halua mitään lisätaakkoja enkä ota yhteyttä jos on riski olemassa että onkin varattu.

      • Sssdd

        Oletko nainen? Mistä päin


      • Aikaisemp
        Sssdd kirjoitti:

        Oletko nainen? Mistä päin

        Nyt asun Tukholmassa. Kotoisin Länsi-uudeltamaalta. Alko tassuja polttaan niin oli pakko häipästä hetkeksi, tulen 2020. Takaisin, jos jaksat venaa?
        Mistä päin sä olet?


      • kjujn

        Sitten on ongelmana vielä että on monta samannimistä ja vielä moni muukin asia täsmää eli aika hankalaa arvuutella että jos viestin lähettää niin meneekö oikealle ja jos menee niin jos ei vastausta kuulu niin ei silloinkaan voi tietää että menikö oikealle.


    • Dementikkovastaa

      Kaipaanko minä sinua nainen?

      • Etoletäällä

        Et kaipaa.


      • nähdäänköjossain

        Onko ikää minkä verran, pitäiskö tulla juttelemaan niin kerrot sitten muistatko kuka olen.


      • minäsevain1
        nähdäänköjossain kirjoitti:

        Onko ikää minkä verran, pitäiskö tulla juttelemaan niin kerrot sitten muistatko kuka olen.

        55v


      • Kaipaansinua_
        minäsevain1 kirjoitti:

        55v

        Ei ole mun ikä 55.nuorempi olen .


      • Kaipaanminäkinsua
        Kaipaansinua_ kirjoitti:

        Ei ole mun ikä 55.nuorempi olen .

        Alle 50. Yli 40.?


    • koulutetaankouluttajaa

      Tuollainen on aika aka hyvä heti sormella osoittelee ja sanoo työhaastattelijalle: Saatanan poju, mikä sinun koulutuksesi on minua tulla haastattelemaan paperit pöytään jotta näen koulutustasosi...

    • themastersentinel

      Minä olen sinkku siitä syystä, valintaa että ensiksi kun haluaisin suojella nuoria naisia tietämästä maailman julmuuksista mitä tiedän itse... tärkein syy on tuo.

      Eli suojelen nuoria naisia omasta hengenvaarallisesta tietämyksestäni.

    • siitäsyystä

      Kaipaan paljonkin mutta olen luullut ettet sinä puolestasi halua kuulla minusta mitään. Jos siis sattuisit olemaan hän.

    • salaisempikuinBond

      Ihmisillä on salaisia sotilasoperaatioita joista ei edes poliisikaan saa mitään tietoja :)

    • JuhaN_

      Kaipaan Karoliinaa. Olet Karo tuittupää. Kiihdyit silloin suotta ja laitoit estolle whatsapissa . En voinut selittää. Väärinkäsitys.

    • mysteerinenmaailma

      Minäkään en oikein ymmärrä miksi pidän jostain sellaisesta, kuten jostain Gallup-tytöstä, taisi olla minun keksimä lempinimi tälle joka laittoi sellaisia monivaihtoisia kysymyksiä palstalle, ja tuollaisista ohjelmoijatytöistä, vaikka ei ole minkäänlaista aavistustakaan minkälainen ulkonäkö voisi olla :)

      • Tärkein_ensin

        Niin no , jos joku ihminen on ihastuttava , mielenkiintoinen , hauska ja älykäs , ei se ulkonäkö kauheesti merkitse..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe