Mitäs jos...

AsiatAsianaEiRek

Olisiko Suomi oikeasti mukava paikka asua, jos aborttifanaatikot saisivat tahtonsa läpi?

Rajoilla olisi valvonta kuin Neuvostoliiton aikoina. Kukaanhan ei saisi matkustaa naapurimaihin aborttiin. Naapurit vahtisivat varsinkin sinkkunaisia, jotta he vain eivät tekisi aborttia. Kouluissa ilmeisesti opetettaisiin sukupuoliasioita kyin Natsi-Saksassa: naisen velvollisuus on lisääntyä. Silloin on Oikea Nainen?

Jos abortin tekisi, joutuisi vankilaan. Sehän tunnetusti saakin ihmisen muuttumaan paremmaksi? Aborttipoliisi palkitsisi ilmiantajat.

Onnea?

14

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja jos saat keskenmenon et uskalla mennä lääkäriin, koska joutuisit vankilaan abortista. Tämähän on myös iso ongelma aborttikieltomaissa.

      Ai mut, eipä sellainen nainen olekaan kelvollinen lypsylehmäksi kun ei edes lasta osaa synnyttää.

    • xxorjattaresi

      Joo, ei tartte kauheasti edes ajatella, niin tämä kauhuskenaario on valmis.

    • Epämonikulttuurinen

      Teidän vasemmistolaisia ihanteita omaavien feministien mielestä kaikki eriävää mielipidettä edustavat ovat nat.seja. On täysin yhdentekevää johtuuko erimielisyys kadunvarsipenkin väreistä valtuustossa, valitaanko led- vai xenonvalot, sunnuntaiaukiolo vai ei, abortti vai ei, niin aina, aina, alentuvasti keskustelevat vassarit haukkuvat toisia nats.eiksi.
      No. Rasistiksi haukkumisesta on jo menossa ennakkotapaus, ja tähän natsitteluunkin on alettava puuttua juridisesti.


      "Olisiko Suomi oikeasti mukava paikka asua, jos aborttifanaatikot saisivat tahtonsa läpi?"
      Ei olisi. Se olisi vaarallinen paikka vauvoille. Siksi teemmekin töitä vastustaaksemme aborttifanaatikkoja monella rintamalla.

      • AsiatAsianaEiRek

        Et ole tullut ajatelleeksi sitä, että aika suuri osa suomalaisista ei taitaisi ihastua aloituksessa mainituista asioista. Sinä ilmeisesti haluaisit ne Suomeen?


      • "Teidän vasemmistolaisia ihanteita omaavien feministien mielestä kaikki eriävää mielipidettä edustavat ovat nat.seja."

        Ei ainakaan minusta. Mielipiteiden vaihto on erittäin hyvä asia. Teksti kertoo aina kirjoittajasta, ei oikeastaan solvausten kohteesta. Tällä forumilla on ihan tuotu julki kansallissosialistisia aatteita, eli eikös he olleet natseja? Eikö kansallissosialisteja täällä saa kutsua siis natseiksi? Samaan kohtaan tuotiin julki aika arveluttavia näkemyksiä naisten vapauden ja osallistumisoikeuksien suhteen.

        Näin naisena sitä on tietenkin niitä omia ja muiden kansalaisten perustuslaillisia oikeuksia puolustettava. Minulle on ihan sama vaikka sille joku keksii haukkuma- ja solvaustarkoituksessa keksittyjä nimiä, ajatus taustalla on kuitenkin vapaus, veljeys ja tasa-arvoisuus sekä demokratia. Kansallissosialistien ihanteisiin nämä ei taida kuulua.

        Mutta koska tällä forumilla on kyse abortista, niin todettakoon jälleen kerran että Suomessa tehdään minimaalisen vähän abortteja verrattuna niihin maihin, missä abortti on kielletty tai tiukasti rajoitettu. Enkä tajua, miksi joku haluaa lisätä aborttien määrää Suomessa.


      • Erikoiset

        "Ei olisi. Se olisi vaarallinen paikka vauvoille"

        Millä tavalla Suomi, jossa valtaosa kansasta on nykyisen aborttilain kannalla, olisi vaarallinen vauvoille? Mitä vauvoille voisi tapahtua? Avaisitko hieman tätä hyvin erikoista väitettäsi.


      • Epämonikulttuurinen
        tieteilijä kirjoitti:

        "Teidän vasemmistolaisia ihanteita omaavien feministien mielestä kaikki eriävää mielipidettä edustavat ovat nat.seja."

        Ei ainakaan minusta. Mielipiteiden vaihto on erittäin hyvä asia. Teksti kertoo aina kirjoittajasta, ei oikeastaan solvausten kohteesta. Tällä forumilla on ihan tuotu julki kansallissosialistisia aatteita, eli eikös he olleet natseja? Eikö kansallissosialisteja täällä saa kutsua siis natseiksi? Samaan kohtaan tuotiin julki aika arveluttavia näkemyksiä naisten vapauden ja osallistumisoikeuksien suhteen.

        Näin naisena sitä on tietenkin niitä omia ja muiden kansalaisten perustuslaillisia oikeuksia puolustettava. Minulle on ihan sama vaikka sille joku keksii haukkuma- ja solvaustarkoituksessa keksittyjä nimiä, ajatus taustalla on kuitenkin vapaus, veljeys ja tasa-arvoisuus sekä demokratia. Kansallissosialistien ihanteisiin nämä ei taida kuulua.

        Mutta koska tällä forumilla on kyse abortista, niin todettakoon jälleen kerran että Suomessa tehdään minimaalisen vähän abortteja verrattuna niihin maihin, missä abortti on kielletty tai tiukasti rajoitettu. Enkä tajua, miksi joku haluaa lisätä aborttien määrää Suomessa.

        Jos joku sanoo olevansa natsi niin tämmöinen on varmasti ylpeä natseudestaan.
        Itse pidän natsittelua ja rasistittelua loukkaavana. Vaikka ajatukseni ovat perin konservatiivisia ja todella kaukana vasemmiston ja liberaalien ajatuksista, en ole natsi.
        En ole nähnyt yhdenkään kertovan olevansa kansallissosialisti, olen varmaan liian vähän täältä lukenut, mutta uskon kyllä, kun niin kerrot.


      • Epämonikulttuurinen kirjoitti:

        Jos joku sanoo olevansa natsi niin tämmöinen on varmasti ylpeä natseudestaan.
        Itse pidän natsittelua ja rasistittelua loukkaavana. Vaikka ajatukseni ovat perin konservatiivisia ja todella kaukana vasemmiston ja liberaalien ajatuksista, en ole natsi.
        En ole nähnyt yhdenkään kertovan olevansa kansallissosialisti, olen varmaan liian vähän täältä lukenut, mutta uskon kyllä, kun niin kerrot.

        Avauksessani on kyse siitä, että ne periaatteessa kauniit puheet "elämän suojelemisesta", "oikeata naiseudesta" jne. tuppaavat valitettavasti realisoituessaan muuttumaan lähinnä tyranniaksi. Itse epäilen, että Suomenkaan konservatiivisiksi itsensä määrittelevistä ihmisistä suuri osa ei ole tullut lainkaan ajatelleeksi sitä, millainen oikeasti olisi äärikonservatiivinen Suomi.

        On myöskin aika groteskia määritellä esim. abortti suoraan jotenkin vain vasemmistolaiseksi tavoitteeksi. Sehän ei sitä oikeasti ole. Suomen tämänhetkinen hallitus on määritelty oikeistohallitukseksi eikä sieltä taholta ole Soinin huuteluja lukuunottamatta pahemmin tullut aborttia vastustavia mielipiteitä. Kokoomus on täynnä nuoria, koulutettuja ihmisiä, joiden näkökulma aborttiin ei varmasti ole jyrkän tuomitseva.

        Vertaus natseihin on osuva siksi, että ihmisoikeudet ja vapaus omaan mielipiteeseen tuppaavat unohtumaan aina, kun ääriaatteet kukoistavat vallan kahvassa olevien keskuudessa. Kyllä näissäkin keskusteluissa nopeasti näkee sen, miten vaikeaa muutamille on ymmärtää sitä, että enemmistö kansasta vain on eri linjoilla kuin itse.


      • Miksi Suomi on määritelty monilla eri kriteereillä yhdeksi maailman parhaimmista asuinpaikoista? Oletko eri mieltä?


      • mutuhöpövääristelyt

        "Suomessa tehdään minimaalisen vähän abortteja verrattuna niihin maihin"

        Vähemmän niitä kuitenkin suhteellisesti on kun esim. täysvapaiden lakien naapurimaissa tai pohjoismaissa. Että mitähän se sulle kertoo?

        "Enkä tajua, miksi joku haluaa lisätä aborttien määrää Suomessa. "

        En minäkään. Sen takiahan moni vastustaakin nykystä lepsulakia.

        "jossa valtaosa kansasta on nykyisen aborttilain kannalla"

        Ja yhä odotellaan missä tästä toivemutusta on olemassa minkäänlaisia todisteita.


      • mutuhöpövääristelyt kirjoitti:

        "Suomessa tehdään minimaalisen vähän abortteja verrattuna niihin maihin"

        Vähemmän niitä kuitenkin suhteellisesti on kun esim. täysvapaiden lakien naapurimaissa tai pohjoismaissa. Että mitähän se sulle kertoo?

        "Enkä tajua, miksi joku haluaa lisätä aborttien määrää Suomessa. "

        En minäkään. Sen takiahan moni vastustaakin nykystä lepsulakia.

        "jossa valtaosa kansasta on nykyisen aborttilain kannalla"

        Ja yhä odotellaan missä tästä toivemutusta on olemassa minkäänlaisia todisteita.

        Äläpä viitsi höpöttää. Asiaa tutkittiin juuri ja ei ole mitään syytä epäillä sitä, ettei suuri osa Suomen kansasta hyväksyisi nykyisiä aborttilakeja tai näkisi pikemminkmin tarvetta löysentää niitä.

        Kuten aina, sinulla on nytkin taas mahdollisuus koettaa esittää edes jotakin järkevää teorioidesi tueksi. Järjestä niitä mielenilmauksia. Kirjoita isoihin lehtiin vetoomuksia tiukempien aborttilakien puolesta. Ota yhteyttä kansanedustajiin.

        Kokeile vaihteeksi ottaa edes jotenkin kantaa avaukseen.


      • pitkätukka-68

        »Teidän vasemmistolaisia ihanteita omaavien feministien mielestä kaikki eriävää mielipidettä edustavat ovat nat.seja.»

        Ja teidän sovinistisia ihanteita omaavien mielestä kaikki muut ovat feminatseja.


      • järkevääodotellessa

        Ei ole mitään järj.ellistä logiikkaa että puolueellisen taustatahon johdatelluilla kysymyksillä ja valikoidulla joukolla vastanneet noin 1000 henkilöö kertois yhtikäs mitään monen miljoonan mielipiteestä.


      • AsiatAsianaEiRek
        järkevääodotellessa kirjoitti:

        Ei ole mitään järj.ellistä logiikkaa että puolueellisen taustatahon johdatelluilla kysymyksillä ja valikoidulla joukolla vastanneet noin 1000 henkilöö kertois yhtikäs mitään monen miljoonan mielipiteestä.

        Mistä sinä tiedät, että asia on noin? Lähde?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe