Tiukka esinahka

1233

Moi. Oon 17-vuotias ja minulla on aika tiukka esinahka. Sitä saa liikutettua taaksepäin mutta ei kokonaan. Terkkarissa sanottiin että venyttele sirä mutta ei näytä auttavan. Voisiko joku kertoa mitä tehdä seuraavaksi, mennäkö lääkäriin vai..?

23

797

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika17v01

      Mulla melkein ihan sama juttu, et levossa saan vedettyy esinahan taakse kokonaan kyllä, mut stondiksessa en kyl ihan alas. Saatko sää sitte levossa kokonaan taakse? Oon kysyny kans että mitä vois tehä ja on sanottu et pitäs venytellä sitä. Oon venytelly melkei joka päivä ja yrittäny räplät ain joteki. Mun mielestä se on tullu kyl hiukan löysemmäks?? Eli sunki kannattaa vaan kyl jatkaa venyttelyy ja tehä sitä kyl melkei just päivittäin. Ite oon koittanu myös siten että levossa (jos siis saat taakse sillon) vedän kokonaa taakse ja sitten kun stondis tulee ni on jo valmiiksi takana, kun muuten en oikeen sais taakse. Tota voi kans kokeil. Voi vähän kiristää stondikses mut kyl se siit sitte. Ei sun lääkäriin ainakaan viel tarvii sillä se siitä kyllä iän myötä varmasti rupee löystymään ja saat jossain vaiheessa kokonaan taakse. Ja se venyttely on tosi tärkeet, jossei kuitenkaan liikaa venytä. Mun mielestä kun esari on takana ni näyttää paremmalt ja joteki isommaltaki. Mitä mielt sää oot? Saatko kuitenkin sen verran venytettyy et voit pestä alta? Itellä aina kun rupee vaik pesee esinahan alta niin rupee helposti terska turpoo ja stondis pukkaa. Voit kysyy multa viel jotain vaik kokemust täst aiheest jos jäi mietityttää, niin vastaan kyl. Oon ite kans 17v.

      • Ap123

        Juu pystyn pesee alta ja tällee ja mullaki tosiaa stondikses vähä kireempi ni oon venytelly löysänä.


      • kuiva.tosikko

        Siinä tapauksessahan olet suurin piirtein normaali.


    • TulevaLääkäriJollaSama

      Lääkäriin! Siellä osaavat auttaa ja mielellääm suoraan urologille. Hoitomuotoina voidaan käyttää sellaista rasvaa ja siihen venyttely päälle tai jopa halutessasi voidaan suorittaa ympärileikkaus. Mutta ehdottomasti lääkärille kysymään sieltä saa apua..

      • Ap123

        Joo kiitti vinkistä!


    • lääkäri_voisi_auttaa

      Mee lääkäriin = urologille, saat reseptin voiteeseen joka helpottaa tiukan esarin vaivaan. Ja jos voide ei auta, nii sit ympärileikkauksella poistetaan kireä kohta / tiukka alue.

    • Leikattu_poju

      Joo lääkäriin vaa ni saa apuja. Mullaki on leikattu.

      • Ap123

        Minkälainen leikkaus on? Maksaako paljon? Sattuuko?


      • Leikattu_poju
        Ap123 kirjoitti:

        Minkälainen leikkaus on? Maksaako paljon? Sattuuko?

        Siis leikataa lääkäris esinahkaa pois. En tiiä hintaa ku en oo koskaa nähny siit laskuu. Kyl se jonkun verra sattuu jos iha rehellisii ollaa.


      • Ap123
        Leikattu_poju kirjoitti:

        Siis leikataa lääkäris esinahkaa pois. En tiiä hintaa ku en oo koskaa nähny siit laskuu. Kyl se jonkun verra sattuu jos iha rehellisii ollaa.

        Juu no tuo on varmaa sitte viimene vaihtoehto. Mut siel ei kumminkaa koko esinahkaa keikat poitte?


      • Leikattu_poju
        Ap123 kirjoitti:

        Juu no tuo on varmaa sitte viimene vaihtoehto. Mut siel ei kumminkaa koko esinahkaa keikat poitte?

        No siis varteen jää nahkaa, mut terska on sit aina paljaana.


      • Ap123
        Ap123 kirjoitti:

        Juu no tuo on varmaa sitte viimene vaihtoehto. Mut siel ei kumminkaa koko esinahkaa keikat poitte?

        Siis leikata pois *


      • Ap123
        Leikattu_poju kirjoitti:

        No siis varteen jää nahkaa, mut terska on sit aina paljaana.

        Aa joo. Kiitti vastauksista


      • Leikattu_poju
        Ap123 kirjoitti:

        Aa joo. Kiitti vastauksista

        Eli se kiree tai likkuva osa nahkaa poistetaa ja terska on sit paljas. Varteen jää nahka.


    • Jari17

      Oletko ollut yhdynnässä?

      • Ap123

        En ole ku tuskin kortsu ees asettuis kunnolla


      • jari17

        Miten kortsu ei asetu paikalle? Saatko hyvin pissattua ja masturboitua?


      • Eri_Tyyppi

        Vastaan, vaikket minulta kysynyt. Hyvin saa pissittyä, masturbointi on liukuvoiteen kanssa yhtä juhlaa. Kortsu menee mielestäni helpommin ympärileikatun peniksen päälle kuin esinahalliseen. Julkisella puolella ympärileikkauksen hinta taitaa olla 50-100 €, yksityisellä puolella jotain 600-1.000 €. Netistä löytyy kuvia varsinkin hakusanalla "nude circumcised penis". Noita lainausmerkkejä tietenkään ei tarvii kirjoittaa. Luulisin, ettei naisille ole hirmu paljon väliä onko kikkeli ympärileikattua mallia vai esinahallinen, joten siitä en lähtisi sinuna murehtimaan.


      • Ap123
        jari17 kirjoitti:

        Miten kortsu ei asetu paikalle? Saatko hyvin pissattua ja masturboitua?

        Eikös esinahia pitäs saada vedettyä taakke ku kondomi laittaa? Kuseminen ja runkkaamine onnistuu molemmat iha hyvi ei ongelmaa


    • jarkko17

      Mä olen kans 17v ja esinahka leikattiin mun siittimestä puolivuotta sitten. Oli niin tiukka. Onhan se leikkauksen jälkeen jonkin verran arka. Voi kysellä jos haluaa lisätietoja. Kyllä esinahka pitäisi saada taakse kun kondomin laittaa.

    • leikattukans

      Jos ei toimi kunnolla niin turhahan siittä on kärsiä, menee vaan huonommaks koko ajan. Itellä leikattu esinahka kokonaan pois ihotaudin ja siittä aiheutuneen totaali kireyden takia. Ihan hyvin toimii leikkauksen jälkeen mitä nyt terska aluksi oli aikas herkkä

    • Leikattu

      Tiukan esinahan kanssa vaan urologille ja annat leikata koko härpäkkeen pois, niin minullekin 2v sitten tehtiin kun oli tosi tiukka esari, muutama viikko siinä meni, että terska tottui paljaana oloon. Eniten ajattelin mitä tytöt pitää ymp leikatusta, mutta pelkkää positiivista palautetta olen saanut. Nykyinen tyttöystävä (kokemusta kahdesta luomusta) kehui minua sanomalla. parasta mitä olen saanut

    • leikattukans

      Joo pois vaan jos ongelmia, sit on asia kunnossa ja kaikki toimii, ohan se tietty et leikataan, mut onpa paljon monia vikoja jotka on vaikeempia, jopa kuolemaks, et hoida asia kuntoon niin ei oo ongelmia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe