Te uuteen Haso-kohteeseen muuttaneet, onko vastike ollut se, mikä alunperin ilmoitettiin, vai onko siihen tullut muutoksia suuntaan tai toiseen?
HASOn vastikkeet
3
518
Vastaukset
Olen asunut kohta 2 vuotta ja vastike ei ole noussut, ja ei ensi vuonnakaan. Alkuperäisestäkin ilmoituksesta se hiukan aleni. Olen erittäin tyytyväinen, ei pettymyksiä.
- Pientä-rajaa-aina
Niin kerro mihin olet tyytyväinen, asuntoon, vuokravastikkeen tasoon, vesimaksuun vai itseesi vai isännöintiin, huoltoyhtiön toimintaan vaiko peräti talohallitukseenne?
Jos on liian tyytyväinen ei maksa itse täysin vuokraa asunnosta jossa asuu?
- yli90m2_alle900ekk
Vuokra ei muuttunut alkuperäisestä kummassakaan Hasossa missä olen asunut. Ensimmäisessä tosin oli alkupuolella pari vapaakuukautta, koska huoltokustannukset olivat laskettua alhaisemmat tjsp.
Ja täytyy kyllä sanoa, että rakennustekniikka on muuttunut 80-luvusta, mm.äänieristys ihan huippua verrattuna 1987 rakennettuun taloon.
Erittäin tyytyväinen perhe asuu täällä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1365176Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa713566"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1083437Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma562731Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.352349- 1171691
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3591192- 491166
- 49902
PrimeTimen kaikkitietävä yli-ihminen taas superasiallisena
Joku mistään mitään tietämätön antaa täysin vääriä ohjeita ihmisille. Onneksi maailmanhistorian ylivoimaisin yleisnero k59745