Saat vetää kamaa niin paljon, kuin jaksat.
Pihtipudas, pahempi paikka mitä vankila
115
1139
Vastaukset
Onko Pekkarinen sodassa YK:ta vastaan?
Eikö teitä hävetä olla kansana sodassa yhtä miestä vastaan?
Sodan leikkiminen, ilman että toinen osapuoli tietää on jotain samantason homma, kuin antaa persettä vieraalle.
Juuri Pekkarinen teki ilmoituksen laittomasta Facebook sisällöstä, kun kerroin että oikeustojohto täytyy lopettaa.
Veretön lähikontakti vihollisen kanssa.. onko Pekkarisen missio osoittaa, kuin herkkä minä olen?
Suomella ei ole varaa armeijaan, millä olisi realistiset mahdollisuudet voittaa Venäjän armeija, eikä Suomella ole varaa istuttaa kansaa vankiloissa. Vaan jostain syystä leikitään minun vangitsemisella ja se maksaa yhteiskunnalle €€, samaan aikaan kun olen työkykyinen terve mies, kuka ei ole tehnyt mitään väärää.
Samiviinik kirjoitti:
Viikon vitsi: palaa käpy naisten kanssa.
En pidä sinua vanhempanani, vaikka maksaisit.
Kunnan työntekijät ei ole mitään syyttömiä, jos niitä juoksutetaan oman tunnon soimisen takia, kun on johtaja minua pahoinpidellyt. Palvelusta pitäisi kieltäytyä.
Tämmöistä rosvolaumaa isännöimällä ei saa muuta, kuin hankaluuksia, miksi Neuvostoliitto ei ole miehittänyt Suomea. Sama kun minä en pidä sinua vanhempani, vaikka maksaisit.
Suomi hajoaa johtajien vainoharhaisuuden takia, kun valtio on yrittänyt salamurhata minut.
Töitä saa tehdä, vaan Pekkarisen, Pihtiputaan kunnan ja Suomen valtion palveleminen on rikos.
Kahilainen, Pekkarinen, kunnanjohtaja, Mäntylä(?), ketä tullaan suoraan pidättämään tästä.
2015 talvella informoin kaikkia kansanedustajia asiasta, syksyllä tein rikosilmoituksen ja perään lähetin uudelleen sähköpostia kaikille kansanedustajillle. Sähköpostipommituksista on todisteet.
Suomi on YK:n mallioppilas ja YK tappaa minut piilottaaksen bingonsa rötöksiä.
Vastuuttomuudellasi olet kehittyänyt minulle tallaisen ajatuksen ja sinut tapetaan sen takia.
Ei tässä tarvitse muuta, kuin olla valtion vehkeilyn takia koskematta naiseen, niin olen Suomen tasavallan paras ihminen !!
Leikitään tilanteella, kun minun pitäisi ottaa yhteyttä YK:hon ja se seuraa vierestä tilannetta.
- duhgis
Voivoi, kyllä on ihminen alas vajonnut.
Suomessa on lievät rangaistukset, koska valtiolla ei ole varaa pidättää ihmisiä vankiloissa.
Yleinen asevelvollisuus vaihdetaan ammattiarmeijaan ja Nato jäsenyyteen, sekä päiväsakot kaksinkertaistetaan, semmoisella liikkeellä voisi koventaa vankeusrangaistuksia.
Äiti tässä on tehnyt lastensuojelurikoksen ja minua aikuisena yhteiskunta rankaisee siitä.
Neuvostoliitto otti puolet Karjalasta, että nämä punaiset voivat halutessaan sinne muuttaa.
Biologinen isä kannattaa Vasemmistoliittoa ja henkinen Kokoomusta, kuten myös äitien kanssa.
Tylsistyminen kertoo psykoosista ja kerron Mäntylälle teidän minun vainoamisesta, kun kirjoittelen tietämättäni Pekkariselle Lontoon murteella rakkauskirjeitä. Eikö tallainen aktiivisuus kerro tervemielisyydestä?
Kurinalaisuudella ei ole mitään merkitystä, vaan teitä täytyy rangaista siitä, mitä minulle on tehty.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386