Saat vetää kamaa niin paljon, kuin jaksat.
Pihtipudas, pahempi paikka mitä vankila
115
1266
Vastaukset
- Onko Pekkarinen sodassa YK:ta vastaan? 
- Eikö teitä hävetä olla kansana sodassa yhtä miestä vastaan? - Sodan leikkiminen, ilman että toinen osapuoli tietää on jotain samantason homma, kuin antaa persettä vieraalle. 
- Juuri Pekkarinen teki ilmoituksen laittomasta Facebook sisällöstä, kun kerroin että oikeustojohto täytyy lopettaa. 
- Veretön lähikontakti vihollisen kanssa.. onko Pekkarisen missio osoittaa, kuin herkkä minä olen? 
- Suomella ei ole varaa armeijaan, millä olisi realistiset mahdollisuudet voittaa Venäjän armeija, eikä Suomella ole varaa istuttaa kansaa vankiloissa. Vaan jostain syystä leikitään minun vangitsemisella ja se maksaa yhteiskunnalle €€, samaan aikaan kun olen työkykyinen terve mies, kuka ei ole tehnyt mitään väärää. 
- Samiviinik kirjoitti:- Viikon vitsi: palaa käpy naisten kanssa. - En pidä sinua vanhempanani, vaikka maksaisit. 

- Kunnan työntekijät ei ole mitään syyttömiä, jos niitä juoksutetaan oman tunnon soimisen takia, kun on johtaja minua pahoinpidellyt. Palvelusta pitäisi kieltäytyä. - Tämmöistä rosvolaumaa isännöimällä ei saa muuta, kuin hankaluuksia, miksi Neuvostoliitto ei ole miehittänyt Suomea. Sama kun minä en pidä sinua vanhempani, vaikka maksaisit. 
- Suomi hajoaa johtajien vainoharhaisuuden takia, kun valtio on yrittänyt salamurhata minut. 

- Töitä saa tehdä, vaan Pekkarisen, Pihtiputaan kunnan ja Suomen valtion palveleminen on rikos. - Kahilainen, Pekkarinen, kunnanjohtaja, Mäntylä(?), ketä tullaan suoraan pidättämään tästä. 
- 2015 talvella informoin kaikkia kansanedustajia asiasta, syksyllä tein rikosilmoituksen ja perään lähetin uudelleen sähköpostia kaikille kansanedustajillle. Sähköpostipommituksista on todisteet. 

- Suomi on YK:n mallioppilas ja YK tappaa minut piilottaaksen bingonsa rötöksiä. - Vastuuttomuudellasi olet kehittyänyt minulle tallaisen ajatuksen ja sinut tapetaan sen takia. 
- Ei tässä tarvitse muuta, kuin olla valtion vehkeilyn takia koskematta naiseen, niin olen Suomen tasavallan paras ihminen !! 
- Leikitään tilanteella, kun minun pitäisi ottaa yhteyttä YK:hon ja se seuraa vierestä tilannetta. 
- duhgisVoivoi, kyllä on ihminen alas vajonnut. 

- Suomessa on lievät rangaistukset, koska valtiolla ei ole varaa pidättää ihmisiä vankiloissa. - Yleinen asevelvollisuus vaihdetaan ammattiarmeijaan ja Nato jäsenyyteen, sekä päiväsakot kaksinkertaistetaan, semmoisella liikkeellä voisi koventaa vankeusrangaistuksia. 
- Äiti tässä on tehnyt lastensuojelurikoksen ja minua aikuisena yhteiskunta rankaisee siitä. 
- Neuvostoliitto otti puolet Karjalasta, että nämä punaiset voivat halutessaan sinne muuttaa. 
- Biologinen isä kannattaa Vasemmistoliittoa ja henkinen Kokoomusta, kuten myös äitien kanssa. 
- Tylsistyminen kertoo psykoosista ja kerron Mäntylälle teidän minun vainoamisesta, kun kirjoittelen tietämättäni Pekkariselle Lontoon murteella rakkauskirjeitä. Eikö tallainen aktiivisuus kerro tervemielisyydestä? 

- Kurinalaisuudella ei ole mitään merkitystä, vaan teitä täytyy rangaista siitä, mitä minulle on tehty. 
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605160
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131951
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161726
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2121562
- 1561384