Kyterintuvan ulko-oven numerolukko

tuleksi

Ulko-oven avauksen numerolukko on edelleen mykkä.
Kenen vastuu?.
Viikosta toiseen henkilökunta juoksee avaamaan oven jokaiselle vierailijalle ym.

Hyvät ihmiset, ei näin voi jatkua.
Janakkala suunnittelee uusia koulukeskuksia , uusia terveyskeskusrakennuksia, hinta miljoonia miljoonien perään, mutta ei saa yhtä Kyterintuvan numerolukkoa toimimaan.

Meillä näkyy olevan oikein oma paikallislehtikin, ei kommentoi.
Toista oli ennen Kotokulmassa, Kuopan aikaan.

9

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuleksi

      Paikan oikea nimi näkyy olevan Kyterinhovi.

    • Pallottelua

      Toi lukkoasia on aika symbolinen osoitus, että sama pallottelu tehtävistä, niiden hoidosta ja vastuun ottamisesta jatkuu. Olisko syytä ulkoistaa kiinteistöjen hoito.

    • tuleksi

      Seuraavaksi ulko-ovi jumittui auki eikä sulkeutunut vääntämälläkään.
      Sisälle voi mennä pakkasen lisäksi vaikka terroristi pommikasseineen.
      Myös hoidokkien on helpompi karata avoimesta ovesta.

      Kunta jatkaa suunnittelua.

    • Hituli

      Kyllä Kyterinhovilla on ihan oma kiinteistönhoito firma, ei kuulu Janakkalan kunnalle mitenkään muuten kuin kunta on vuokrannut kyseisen talon ja hoitohenkilökunta on kunnan palveluksessa.

      • Jestas

        Niin, että vuokralaiselle ei kuulu mitenkään jos ulko-oven lukko on hajalla kuukaudesta toiseen?.


      • Hituli

        No jos hakemalla haet kärjistys, niin henkilökunnan kuuluu ilmoittaa kyseiselle kiinteistöfirmalle asiasta niin monta kertaa että tulee korjatuksi.


    • Omainenomainen

      Siis mikä ihmeen ulko-oven numero lukko??? Onko ulko-ovessa ikinä sellaista ollutkaan. Sisäovissa on mutta jos ulko-ovesta pääsisi sisään samalla koodilla, tekisin minä ainakin omaisena valituksen turvattomuudesta oitis.
      Tulee mieleen, tunteeko aloittaja ollenkaan kyseisen laitoksen tapoja...

    • Omainenomainen

      Mikä ihmeen ulko oven numerolukko???? Onko ulko ovessa koskaan sellaista ollutkaan? Jos ulko ovesta pääsisi sisään samoilla tunnuksilla, tekisin minä ainakin valituksen turvattomuudesta heti.
      Onkohan aloittaja koskaan tutustunut koko laitokseen muuta kuin ulko oven takana...

    • Jestas

      Eilen keskiviikkona ei henkilökunnan tarvinnut vaivautua ulko-ovea avaamaan, se kun retkotti selko selällään kenen hyvänsä kulkijan iloksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe