Onko se jokin sisäpiiri, joka rahoittaa toimintaansa yhteiskunnan varoista.
mikä on lestamafia
6
2314
Vastaukset
- Ratsastaja
Anna hevosen miettiä, sillä on iso pää!
- sipiläsetä
Miksi hevosenpää on sängyssäsi.
- kierotpärjää
Pilkkanimi lähinnä vanhoillislestadiolaisista yrittäjistä. No onhan yksi työnantajaleirin johtajista vanhoillislestadiolainen. Ei se kovin kaukkaa ole siis haettu. Hänen siskonsa on muuten ensimmäinen vanhoillisleiristä valmistunut naispappi. Mononkuva tuli tälle naiselle takalistoon liikkeestä.
Muutoin vanhoillispapit jodlaavat kaikessa rauhassa naispappien kanssa, kirkoissamme. Kieroja kuin korkkiruuvit siis. :O- vihainenveronmaksaja
Yritys laskuttaa virheensä valtion kassasta.
- Hyinassesetiä
On,se on muutaman hönön perustama eriseura jotka valheella ovat johdattanut vanhuksia ja muita omaan kerhoon ja nyt lypsäävät heidän omaisuuttaan,häpeisivät!
- Anonyymi
Tokkiinsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621