Olen työtön enkä ole saanut seksiä enkä naisystävää koska olen kärsinyt jo yli 10 vuotta monista vakavista mielenterveysongelmista ja nyt mulle on kaiken kukkuraksi varmaan puhjennut vieläpä joku reumasairaus kun kaikki nivelet on helvetin kipeät. Tämän tekstinkin kirjoittaminen on tuskaa kun sormiin sattuu niin paljon, myös nilkat ja jalkapohjat on niin kipeät ettei melkein pysty kävelemään. Olen hädintuskin 30-vuotias ja syön jo jotain reumaan tarkoitettua lääkettä ja Panacodia.
Ei mulla ainakaan vielä ole todettu mitään reumaa mutta jos mulla sellainen on niin joudun syömään koko loppuikäni sisuskaluja rasittavia lääkkeitä, en voi enää koskaan käydä baareissa juomassa alkoholia ja yrittää iskeä naisia koska reumaan käytetään niin monia lääkkeitä joissa on niin pahoja haittavaikutuksia ettei alkoholia parane juoda lainkaan. Elämä on täysin pilalla ja tulevaisuus näyttää todella synkältä. Sitä ajattelee että miksi kaikki paska osuu juuri minun kohdalle. Ihan kuin se ei riittäisi että joutui jo koulussa kiusatuksi, menetti mielenterveytensä eikä saa koskaan naisia, työtä tai perhettä. Pitää vielä tulla fyysiset sairaudetkin siihen päälle. :( Kumpa sais jostain aseen että saan lopettaa itseni.
Elämä on kohtuutonta
30
549
Vastaukset
- Mies89-
Eikä Kela tietenkään myönnä mulle pysyvää eläkettä eikä mtt:stä jätetä mua rauhaan että ei muutakuin narun jatkeeksi vaan!!!!
- Lueppa-seuraava
kirja;
Jobin kirja, niin ehkä jotain ymmärrät. - 789089
Kyllä naiset tykkää susta varmasti, on niitä muuallakin kuin kapakoissa :) Koeta syödä terveellisesti, vitamiineja ym., kananmunia niissä on sinkkiä. Ruokavalio auttaa ihmeesti.
- Ilmoitvas
Sulla on nyt masis päällä kun näitä aloituksia tulee jatkuvasti. Yritä jaksaa ja hae apua. Elämä on ihan kivaa kun sen oikein oivaltaa.
- Mies89-
Ei se elämä nyt ole yhtään mukavaa kun on kärsinyt mielenterveysongelmista lähes koko ikänsä ja siihen vielä päälle fyysiset sairaudet ja se ettei ole mitään toimeentuloa, yksinäisyys ja kumppanin puute. Pelkkää loputonta kärsimystä tämä on ja pahemmaksi vain menee vuosi vuodelta.
- Vain-yksi-voi-pelastaa
arvaa kuka.
- Herra.helppi
Harrastuksen kautta voisit yrittää tutustua johonkin naiseen..joku jooga tai meditaatio. Kiinnostaako sua esim jonkun kielen opiskelu..niissäkin paljon naisopiskelijoita..kansanopiston kurssi tms.
- grdthrt
Vain-yksi-voi-pelastaa kirjoitti:
arvaa kuka.
Valio-voi. Ainakin se pelastaa sydänkohtauksilta paremmin ku becel tai Benecol tai muut turmiolliset laihismössöt. Ihminen tarvii oikeanlaisia rasvoja eikä mitään muokattuja jotka on lisäaineilla saatu semmosilki että ne vaikuttavat syömäkelpoisilta
- kftfgvk
täälä muudan muutamaa v sua vanhempi myöshi naiseton (aina ollut) Lienen kuitehi sevverra joustamaton ja kompromissikyvytön että paras ko en ala harjotella mitään parisehteessa elämistä lainkaan. Myöskään en käsitykseni mukaan jaksaisi olla paljoakaan kiinnostunut toisen tarpeista, ymmärtää häntä, tapella, keskustella, antaa tai ottaa vastaan fyysistä enkä henkistä rakkautta.
Nythi vähän kankertaa kirjotus kyynärmurtuman ja siihen asetetun osatekonivelen takia, toki on se hyvää vauhtia vetristymässä.
No, näillä ollaan ja näillä mennään, johonki asti ainakin - dscsdscdd
Se voi olla että itseinho ja toistenpelko lisääntyy ja käsitys asiooren oikeasta tolasta nitkahtaa väylältään, jos ja kun liikaa joutuu yksin olemaan. Oun sen monesti kokenna mä ite
- niin-se-on---
pilu maksaa aina.
- zdm
Tuo otsikkosi tiivistää elämän todellisen luonteen hyvin joidenki kohdalla erittäin hyvin. Se on nimenomaan kohtuutonta. Mutta älä vaivu synkkkyyteen, kaveri. Peli ei ole koskaan menetetty. Pillua on aina mahdollisuus saada riippumatta reumasta, ulkonäöstä tai tilipussin paksuudesta. Sairaudet on aina ikäviä. Koita kerätä voimia kaikesta siitä mistä koet sitä saavasi. Tsemppii jatkoon!
- Latiskaironia
Hyvää realismihuumoria siinä. Valaisit monia asioita terävällä ivallasi!
- Latiskaironia
(Vitun muovipussit. Onko tämä kaikki mihin pystytte? Hyvää yötä... Olisitte saatana hiljaa, jos mielestänne ei kumpua mitään muuta. Toivottomat änkyttimet, siinä meillä "tulevaisuuden toivot" oikein...)
- Pitkäaikaistytötön
Ootko alottaja pitkäaikaistytötön?
- aloittaja-
En ole koskaan ollut töissä kun henkiset ongelmat on sitä luokkaa että se olisi silkka mahdottomuus.
- Olipas.taas
Ehkäpä ongelmat johtuvat sielussasi piilevästä pimeydestä? Ei siis masentuneiden ja syrjäytyneiden, vaan aloittajan ja muiden kaltaistensa "suurten humoristien".
Heh, tosi hauska juttu tietty. Keksittekö lisää, varmaan loputtomiin...? (Kiiluuko silmät vitsaillessa?)- Mies89-
Onpa outoja vastauksia, en ymmärrä ollenkaan. Mitä huumeita olette vetäny?
- 789089
Tarkista onko sinulla raudanpuutetta. Se ei näy hemoglobiinissa, vaan pitää ottaa varastoraudan testi.
https://esasoppi.fi/raudanpuute/raudanpuutteen-diagnoosi-voi-olla-vaikea/
https://esasoppi.fi/raudanpuute/vaikeasti-tunnistettavia-raudanpuutteen-oireita/
Joku oli laittanut nämä toiseen ketjuun, kopioin sieltä... Olen kuullut muualtakin että raudanpuute voi selittää monta vaikeasti diagnosoitavaa sairautta kuten fibromyalgiaa, ja aiheuttaa erehdyksiä. Voimia sinulle!
Oletko muuten selvittänyt mahdollisuuksia päästä terapiaan, kun sinulla on niin pitkään ollut hankaluuksia ja kärsimystä? Puhuminen auttaisi, pitäisi olla joku joka ymmärtää ja johon voit luottaa... toivottavasti se järjestyy... - 789089
Äläkä välitä noista irvileuoista, purkavat vaan omaa pahaaoloaan.
- Olipas.taas
"Onpa outoja vastauksia, en ymmärrä ollenkaan. Mitä huumeita olette vetäny? "
Alkoholia. Sori, vähän hätäisesti tuli silmäiltyä avaus ja luultua sitä roskatuotannoksi, joita täällä yleensä riittää.
Kyllä varmaan syömällä niin kuin nämä ravintoterapeutit täällä sanovat saa ainakin yhtä hyvän olon kuin niillä on? :)
Noin muuten koittaisin kyllä etsiä seuraa ihan ongelmista huolimatta. Kaikilla ihmisillä on omat ongelmansa, niiden kanssa sitten koitetaan etsiä sitä jotakuta toista. Tietty pyrkimys johonkin parempiin tasapainoihin itsen kanssa edesauttaa varmasti aina näitä asioita.
Mutta aika hukassahan itsensä kanssa ne monet ns. "terveetkin" ihmiset ovat, joilla ehkä käy esim. paremmat "flaksit" noin keskimäärin. Hyvän kumppanuuden löytäminen voi silti olla hyvin vaikeaa. Ja usein onkin.
Voimia & suotuisampia aikoja eteenpäin. Muista että olet vielä iältäsi nuori mies kuitenkin. Paljon voi tapahtua.
- Mietitätä
Kohtuullista tai kohtuutonta, mutta yleensä naisilla on sen verran itsesuojeluvaistoa jäljellä, että eivät ala kaveerata työttömän mielenterveysongelmaisen kanssa.
- sinullakojärkeä
Tuo se lohdutti aloittajaa varmaan ihan helvetisti.
- Mietimieti
Paremmin toimeentulevat persoonallisuushäiriöiset ovat toki parempaa seuraa "itsesuojeluvaistoisille naisille"?´-D
- sinullakojärkeä
ei se tuokaan aloittajaa lohduta :-D
- painu-reeberbaanille---
siellä on vaikka minkäväristä pilua... saat jopa valita..
TURHA RUIKUTTAA !!!- sinullakojärkeä
Työtön, mt-ongelmainen ja mitä luultavammin tuilla elävä se lähteeki tuosta noin vaan Reeberbaanille pillun toivossa.
- hulluatouhua
mullakin on tommosta ja sit tuntuu ettei saa mitään aikaiseks. tää on kamalaa kun ei osaa muutakun maata ja kattella ympärilleen.
- öfvjnöjgnigubrg
Kuulostat hyvin masentuneelta ja vihaiselta. Itse olen hieman päälle 30 -vuotias nainen ja heikko itsetunto ja masennus ovat ajaneet minut toistuvasti huonoihin parisuhteisiin ja sinkkuaikoina hakemaan seksiä, vaikka oikeasti halusin vain läheisyyttä ja hyväksyntää. Nainen saa kyllä aina seksiä, mutta siinäkin voi hajottaa itsensä. Moni asia olisi saanut jäädä tekemättä.
Paljon voimia sinulle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854