Missä ja millon Animecon 2019 tulee olee

AnimeBoi

Missä ja millo animecon 2019 tulee olee?

5

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NimimerkkiWikipediasta

      Kuulemma heinä-elokuussa, Helsingin messukeskuksessa.

    • Harmaa

      Perjantain 14.6- sunnuntai 16.6

    • Thelan

      Animecon Suomi ei ole 14.-16. 6. vaan silloin on Alankomaiden Animecon. Päivämäärää tai paikkaa ei ole vielä virallisesti julkistettu, mutta todennäköisesti se on heinäkuun alkupuoliskolla. Se ei myöskään ole tänä vuonna todennäköisesti Kuopiossa, sillä heinäkuussa siellä järjestetään Nekocon. Itse veikkaisin Helsinkiä, mutta en ole kyllä siitä täysin varma vaikka Wikipediassa niin lukeekin. Sinänsä kummallista, että nyt on jo tammikuun loppu eikä Animeconin järjestäjiltä ole kuulunut mitään syksyn jälkeen (aikaisempina vuosina paikka ja aika on ilmoitettu yleensä viimeistään vuoden alussa). Ehkäpä heillä on ongelmia juurikin paikan valinnassa? Kuitenkin tämä täysi somehiljaisuus tuntuu hyvin oudolta. Toivottavasti maaliskuuhun mennessä päivä ja paikka on julkistettu, sillä sen jälkeen jotain on selvästi pielessä.

    • wellshlt

      Ah nyt taisi osittain selvitä, miksi Animeconista ei ole kuulunut mitään. Kävin nimittäin katsomassa huvikseni, onko Animeconin järjestäjällä Suomen Con-tapahtumat Oy:llä ongelmia ja löytyihän niitä. Saaneet näköjään pari velkomustuomiota (=eivät ole maksaneet laskujaan ja juttu on päätynyt oikeuteen). Eihän se välttämättä tarkoita, ettei ensi kesänä olisi conia, mutta eihän tuo hyvältä vaikuta. Tässä vielä linkki, missä nuo velkomustuomiot ja protestit näkyvät: https://www.protestilista.com/yritys/2803299-5

    • Ellu_coxo

      Mä oikeesti toivon että tänäkin vuonna järjestettäisiin animecon. Se on aina ollut niin hauskaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe