Mies ilmoitti erosta unessa

tarantella33

Näin unta, josta muistan vain vähän, mutta vaikutti siltä, että siinä olisi jonkinlainen viesti.

Unessa mieheni sanoi minulle, että kohta ottaa minusta avioeron.
Olin unessa sitten sängyssä, siinä mistä, sitten myöhemmin heräsin.
Jotenkin muistin, että poikani sängyssä unen mukaan, vaikka olin sitten kuitenkin omassa sängyssäni.
(jotenkin poikani liittyi tähän kohtaan unessa)
Sitten tunsin kipua oikeassa olkapäässäni selänpuolella ja tajusin, että joku eläin tarttui olkapäähäni ja puri/pisti minua olkapäähän.
Kuin hämähäkki ja nousin todella nopeasti ylöspäin sängyssä istuvilteen.
Eläintä en muistaakseni nähnyt, mutta oletin sen olevan iso tarantellan kaltainen hämähäkki.

Siinä kaikki mitä muistan unesta.

Toivottavasti joku osaisi minulle selittää tätä unta.
KIITOS jo etukäteen <3

5

1213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sammakkokin

Ai niin, nyt tuli mieleen, että jossain vaiheessa unta siinä loikki myös tosi suuri sammakko!
      Sitäkin taisin ensin säikähtää.

• Kuullostaa

Ihan piri unelta.

• Kuullostaa

Ihan piri unelta

• Unessasi miehesi kertoi ottavansa kohta sinusta avioeron.
      Unesi voi kertoa omasta huolestasi, mitä tapahtuu jos eroatte, jokin tapahtuma on väläyttänyt eron mahdollisuuden alitajuntaasi. Unen avioerouhka voi muistuttaa myös siitä, että on aika muuttaa vanhoja käyttäytymiskaavoja, jotka eivät enää toimi parisuhteessa/perhe-elämässä.

Unen hämähäkki voi kertoa siitä, että koet olevasi ulkopuolinen jossain tilanteessa, kenties olet mustasukkainen esim miehesi ajankäytöstä ja koet, että yhteistä aikaa ei ole tarpeeksi.

Oletit unen hämähäkin olevan iso tarantella (mutta siis oletit)
      Tarantella unessa saattaa kuvata omaa ns pimeää puoltasi tai naishahmoa, joka liittyy elämääsi (kuviteltu tai todellinen..)
      Pimeä puolemme (varjominä) koostuu ajatuksista, tunteista jotka aiheuttavat tuskaa ja ahdistusta. Usein ne ovat niitä puolia itsessämme, joita emme hyväksy vaan piilotamme ne muiden ja itsemme katseilta. Varjominä on toisinaan se osa minuuttamme, joka syytttää ja halveksii itseämme mutta myös muita. Jos esim puolison jokin ominaisuus ärsyttää, voi se olla juuri siksi, että et itse hyväksy tai näe tätä samaa ominaisuutta, joka on myös itsessäsi...

Hämähäkin purema unessasi voi kuvata konfliktiä (tai pelkoa tulevasta yhteenotosta) sinun ja jonkin voimakastahtoisen naisen välillä (esim äidin tai jonkin muun)

• Sammakko456

Uneesi27
      KIITOS tosi paljon tulkinnastasi minulle! <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73