Mies ilmoitti erosta unessa

tarantella33

Näin unta, josta muistan vain vähän, mutta vaikutti siltä, että siinä olisi jonkinlainen viesti.

Unessa mieheni sanoi minulle, että kohta ottaa minusta avioeron.
Olin unessa sitten sängyssä, siinä mistä, sitten myöhemmin heräsin.
Jotenkin muistin, että poikani sängyssä unen mukaan, vaikka olin sitten kuitenkin omassa sängyssäni.
(jotenkin poikani liittyi tähän kohtaan unessa)
Sitten tunsin kipua oikeassa olkapäässäni selänpuolella ja tajusin, että joku eläin tarttui olkapäähäni ja puri/pisti minua olkapäähän.
Kuin hämähäkki ja nousin todella nopeasti ylöspäin sängyssä istuvilteen.
Eläintä en muistaakseni nähnyt, mutta oletin sen olevan iso tarantellan kaltainen hämähäkki.

Siinä kaikki mitä muistan unesta.

Toivottavasti joku osaisi minulle selittää tätä unta.
KIITOS jo etukäteen <3

5

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sammakkokin

Ai niin, nyt tuli mieleen, että jossain vaiheessa unta siinä loikki myös tosi suuri sammakko!
      Sitäkin taisin ensin säikähtää.

• Kuullostaa

Ihan piri unelta.

• Kuullostaa

Ihan piri unelta

• Unessasi miehesi kertoi ottavansa kohta sinusta avioeron.
      Unesi voi kertoa omasta huolestasi, mitä tapahtuu jos eroatte, jokin tapahtuma on väläyttänyt eron mahdollisuuden alitajuntaasi. Unen avioerouhka voi muistuttaa myös siitä, että on aika muuttaa vanhoja käyttäytymiskaavoja, jotka eivät enää toimi parisuhteessa/perhe-elämässä.

Unen hämähäkki voi kertoa siitä, että koet olevasi ulkopuolinen jossain tilanteessa, kenties olet mustasukkainen esim miehesi ajankäytöstä ja koet, että yhteistä aikaa ei ole tarpeeksi.

Oletit unen hämähäkin olevan iso tarantella (mutta siis oletit)
      Tarantella unessa saattaa kuvata omaa ns pimeää puoltasi tai naishahmoa, joka liittyy elämääsi (kuviteltu tai todellinen..)
      Pimeä puolemme (varjominä) koostuu ajatuksista, tunteista jotka aiheuttavat tuskaa ja ahdistusta. Usein ne ovat niitä puolia itsessämme, joita emme hyväksy vaan piilotamme ne muiden ja itsemme katseilta. Varjominä on toisinaan se osa minuuttamme, joka syytttää ja halveksii itseämme mutta myös muita. Jos esim puolison jokin ominaisuus ärsyttää, voi se olla juuri siksi, että et itse hyväksy tai näe tätä samaa ominaisuutta, joka on myös itsessäsi...

Hämähäkin purema unessasi voi kuvata konfliktiä (tai pelkoa tulevasta yhteenotosta) sinun ja jonkin voimakastahtoisen naisen välillä (esim äidin tai jonkin muun)

• Sammakko456

Uneesi27
      KIITOS tosi paljon tulkinnastasi minulle! <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      410
      2190
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2066
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1815
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1153
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe