Sulle olis evästä mun jääkaapissa.. Ostin banaaneja ihan juuri sua varten 🤗🐵🍌
Hee Mölyapina
23
553
Vastaukset
- KatosBanaanihanSeSinä
Ai. Cittarin kiukkubanaanit olikin vaan sua varten. ;)
Niin näköjään se juustoesittelijäki. ;)- Etköstiennyt
En osta porvari banaaneita joiden syömisestä seuraa mielentilan vaihteluita ;)
- Brother150
Etköstiennyt kirjoitti:
En osta porvari banaaneita joiden syömisestä seuraa mielentilan vaihteluita ;)
Et niin. Ku haet neki suoraan toisten laatikoista. ;)
- Höpshöpss
Kyllä se kuule niin taitaa olla että sinä tiedät nämä laatikko jutut paremmin. Kuka sen banaanin pisti ja minne laatikkoon. ;)
- QuarkExPress
Jep. Omiin ohjelmistoinhan sulla ei olis varaakaan. ;)
- apinanleipäpuu
Syö ruokas ihan ite ja men kaltaisiesi jokkoon peuhaamaan eli apinatarhaan.
- Voivoi
Oi oi oletpa kiukkuinen. Kiukuttele keskenäs neandertalilainen.
- SiskoPatonginPyöräyttäjä
Ja mä voin kertoo 256 tarinaa siit, kuinka täälpäin ei mitään ostella. ;)
- CEveryKnose
Ja mä voin kertoi, kenen täälpäin on nähty ajelevan ambulanssia, ja kenen poliisiautoa.
Siitäpä ei sisäpirin tarinat parane. ;)
- samathalopez
Ystävällistä olisi myös samalla kertoa kuinka usein Anja Eerikäisellä olisi tarvetta kaiken filmauksen ulkopuolella :D
- PAL22
Timoteit on kasvanu niin huonosti, että elikoille piti niittää jo kesantoa, Niittyä ja Lehtoa, että ruokaa varmasti talveks riittää. ;)
- osuisipa
Tämän voisin omia. Mitä muuta siellä on minua varten?
Ihan oikein kun mölyapina sulle mölyää!!! Eihän kukaan banaaneja jääkaapissa säilytä ku ei niiden paikka ole siellä!
- Banaanipoispeffasta
Ei niitä mun mielestä hanurissakaan kuulu säilyttää. Pakkanen kesyttää nudistit.
- banaanikärpänen
Vuff!!
- siinänoita
Varmatlahjaideat. http://www.joululahjaideat.net/tuote/karpasasu/
https://www.funidelia.fi/banaaniasu-aikuisten-9008.html
- Samperinsamperi
Voi pahus vankilalle lahjoitetusta banaanierästä löytyi vain 15miljoonan edestä kokkelia 🤣 🤣
- ed---------
Ei banaania pidetä jääkaapissa.
- mä.vaan
Kyllä mä vaan pidän.
- OmituinenOlet
Ei ne siellä säily.
- ed---------
Ne ei kypsy siellä.
- mä.vaan
Joo eikä ne vitun kärpäsetkään. Hyvin menee ja kyllä ne banslut kypsyy, jääkaapin ylimmällä hyllyllä.
- Seonyksivaihtoehto
Banaanin voi laittaa pakastimeenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519