Sulle olis evästä mun jääkaapissa.. Ostin banaaneja ihan juuri sua varten 🤗🐵🍌
Hee Mölyapina
23
553
Vastaukset
- KatosBanaanihanSeSinä
Ai. Cittarin kiukkubanaanit olikin vaan sua varten. ;)
Niin näköjään se juustoesittelijäki. ;)- Etköstiennyt
En osta porvari banaaneita joiden syömisestä seuraa mielentilan vaihteluita ;)
- Brother150
Etköstiennyt kirjoitti:
En osta porvari banaaneita joiden syömisestä seuraa mielentilan vaihteluita ;)
Et niin. Ku haet neki suoraan toisten laatikoista. ;)
- Höpshöpss
Kyllä se kuule niin taitaa olla että sinä tiedät nämä laatikko jutut paremmin. Kuka sen banaanin pisti ja minne laatikkoon. ;)
- QuarkExPress
Jep. Omiin ohjelmistoinhan sulla ei olis varaakaan. ;)
- apinanleipäpuu
Syö ruokas ihan ite ja men kaltaisiesi jokkoon peuhaamaan eli apinatarhaan.
- Voivoi
Oi oi oletpa kiukkuinen. Kiukuttele keskenäs neandertalilainen.
- SiskoPatonginPyöräyttäjä
Ja mä voin kertoo 256 tarinaa siit, kuinka täälpäin ei mitään ostella. ;)
- CEveryKnose
Ja mä voin kertoi, kenen täälpäin on nähty ajelevan ambulanssia, ja kenen poliisiautoa.
Siitäpä ei sisäpirin tarinat parane. ;)
- samathalopez
Ystävällistä olisi myös samalla kertoa kuinka usein Anja Eerikäisellä olisi tarvetta kaiken filmauksen ulkopuolella :D
- PAL22
Timoteit on kasvanu niin huonosti, että elikoille piti niittää jo kesantoa, Niittyä ja Lehtoa, että ruokaa varmasti talveks riittää. ;)
- osuisipa
Tämän voisin omia. Mitä muuta siellä on minua varten?
Ihan oikein kun mölyapina sulle mölyää!!! Eihän kukaan banaaneja jääkaapissa säilytä ku ei niiden paikka ole siellä!
- Banaanipoispeffasta
Ei niitä mun mielestä hanurissakaan kuulu säilyttää. Pakkanen kesyttää nudistit.
- banaanikärpänen
Vuff!!
- siinänoita
Varmatlahjaideat. http://www.joululahjaideat.net/tuote/karpasasu/
https://www.funidelia.fi/banaaniasu-aikuisten-9008.html
- Samperinsamperi
Voi pahus vankilalle lahjoitetusta banaanierästä löytyi vain 15miljoonan edestä kokkelia 🤣 🤣
- ed---------
Ei banaania pidetä jääkaapissa.
- mä.vaan
Kyllä mä vaan pidän.
- OmituinenOlet
Ei ne siellä säily.
- ed---------
Ne ei kypsy siellä.
- mä.vaan
Joo eikä ne vitun kärpäsetkään. Hyvin menee ja kyllä ne banslut kypsyy, jääkaapin ylimmällä hyllyllä.
- Seonyksivaihtoehto
Banaanin voi laittaa pakastimeenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568