joni aronen

soittanut777

mikä on miehiään?lintu vai kala?

55

246

Vastaukset

  • Tällä palstalla käsitellään kuorma-autoja ja raskastakalustoa, senssipalstat on jossain muualla.

    • Niihin tuo makkaranpala liittyy.


  • Kusettaja tuntuu olevan koko mies!

    • Joni Aronen kylän kovin käteevetäjä.


    • OminKäsinOnneen kirjoitti:

      Joni Aronen kylän kovin käteevetäjä.

      Erittäin älykäs kommentti. Ja vielä hauskakin.


    • Ei ainakaan maksa sovittuja palkkoja oikein. Pidän kyllä huolen että maksaa kaikki niinkuin on sovittu.


    • Tuskin tuossakaan Firmassa, Toimitusjohtaja palkkoja makselee.luultavasi tilitoimisto/palkan laskijan hommia...


    • OminKäsinOnneen kirjoitti:

      Joni Aronen kylän kovin käteevetäjä.

      Mistäs tiedät? Oletko ollu geimeissä mukana?


    • Raskassoutusia kirjoitti:

      Tuskin tuossakaan Firmassa, Toimitusjohtaja palkkoja makselee.luultavasi tilitoimisto/palkan laskijan hommia...

      Just, et tiedä asiasta, kun et ollut siellä töissä.
      Palkat ym oli J. A. vastuulla 10/18 lähtien.
      Palkanlaskijalta vietiin tunnukset J. A. ja K. B. toimesta.


  • Täältä näköjään poistetaan fakta tiedot mutta kuitenkin Joni Aronen on Kari Blockin bulvaani.

  • Työmies on oikeassa.
    Palkkaa ei tule. Samat kuskit mukana firmasta toiseen ja laskut jätetään taakse.

  • Kuka on ja mitä tekee Joni Aronen? Missä päin maata vaikuttaa? Onko sillä joku yritys?

    • Joni Aronen on homomies parhaastapäästä.


    • Näissä Aronen ainakin on bulvaani eikä hoida sovittuja asioita. Kuljetus Kari Huttunen Oy / Valiokuljetus Oy


  • Kovin on pieni firma joten näkeekö duunari vaivaa ihan todella kirjoitella tänne joutavan päiväistä kun vain taivas on rajana . Työpaikkoja hyviä sellaisia on avoinna koko Suomessa valtavasti ja ihan hyvillä palkoilla . Niin ei tarvitse todella millään päivärahoilla pärjäillä...................

    • Juuri näin. En ole koskaan ymmärtänyt miksi jotkut suostuvat ottamaan osan palkastaan päivärahojen muodossa. Päivärahoistahan ei kerry eläkettä. En myöskään ymmärrä niitä jotka ajavat kilometri-tai keikkaliksalla, läpituntipalkalla tai urakalla. Niissä työntekijä ottaa vastuun yrityksen tuotosta ja tuloksesta. Lisäksi keikka-ja kilometripalkkauksella ajavat eivät useinkaan saa palkkaa muusta kuin ajamisesta. Odotukset ja tauot menee omaan piikkiin. Jos autolle ei ole ajoa, ei kuskillakaan tule palkkaa. Kuljetusalan ainoa oikea palkkaus on kahden viikon periodipalkka. Siinä 80 tunnin palkka on aina maksettava, oli työtä sitten joskus vaikka normaalia vähemmän. Ylityökorvaukset ja palkan lisät tietysti siihen päälle. Kaikissa muissa palkkauksissa työnantaja pyrkii säästämään palkkakustannuksissa eli maksamaan työntekijälle tehtyä työtuntia kohti vähemmän rahaa.


  • Aronen ei ole Huttusessa millään muotoa enää hommissa.
    Lähti joulukuun alussa ja kyseenalainen tuo valiokuljetuskin.
    Huttusessa on uusi toimari ollut jo tammikuun alusta.
    Palkkoja on maksamatta monelle ja häärääjä on K. B.

  • Aronen sai kenkää huttuselta, kun oli mennyt hankkimaan omin päin autoja vaikka ei ole ajoja sovittu

    • Nooh, siellä on melkoisia epäkohtia muutenkin J. A ajalta ja nyt kaikki kaatuu nykyisen TJn niskaan.
      Kyllä K. B saa osansa myös.


  • Tällaista se on suomalainen logistiikka-alan osaaminen. Lyhyellä peruskoulun oppimäärällä ja valtavalla uholla lähdetään kuljetusalan yrittäjiksi. Lähdetään tekemään "rahaa" ihan tuosta vaan.
    Elinkeinoelämä on ihan tahallaan luonut sellaisen järjestelmän jossa yrittämään pääsee naurettavan helpolla käymällä kuukauden pituiset yrittäjäkurssit ja sitten ajamaan todella edullisesti ja tästähän teollisuus ja kaupan ala pitää. Saadaan kuljetukset hoidettu todella edullisesti ja koko kuljetusala voi pahoin. Suomessa on kahdet kuljetusalan markkinat. Ne joissa yrittäjä osaa laskea kannattavuuden oikein ja sitten ne ylioptimistiset laskutaidottomat onnen onkijat . Kuten jo aiemmista kirjoituksista saimme lukea Joni Aronen ei ole lintu eikä kala vaan työtön työnhakija.Onnellisesti ansiosidonnaisella odottaen kesää ja kärpäsiä.

    • Niin niissä perinteisissä kuljetusyrityksissä joissa perustamisvuosi liikkuu 1920-1980 luvun välillä ovat ne tyytyväisimmät kuljettajat. Vaihtuvuus on lähes 0 % ainoastaan kun joku karpaasi jää eläkkeelle niin paikka avautuu jollekin onnelliselle uudelle kuljettajalle. Tie kuljettajasta yrittäjäksi on tehty nyky Suomessa turhan helpoksi ja siksi näitä onnen onkijoita piisaa. Ei voi kun ihmetellä miksi nämä vähän koulutusta vaativat alat kuten siivous,kiinteistönhoito ja kuljetusala houkuttelee kaiken maailman tunareita yrittäjiksi ja kuten edellinen kirjoitti niin tätä teollisuus ja kaupanala rakastaa laskutaidotonta kuljetusalan yrittäjää.Sellaista on helppo höynäyttää.


  • Tällä ukolla on nykyään toiminimi.

    • Mitä saneerausta? Toiminimelleenkö, mikä on juuri perustettu?
      Kuljetus Huttusen ajoi konkkaan ja siellä tolla ei ole ollut mitään tekoa enää joulukuun jälkeen.
      Kaveeraa Fastlanen äijän kanssa...


    • Joni Aronen on lintu, ei kala, asuu tiilitalossa jossa perustukset on painuneet ja vesikatto vuotaa.


  • Tämä bulvaani kertoilee omistavansa Fastlane transportista osan.
    Tunkuu nokkaansa muiden asioihin, jotka ei sille kuulu.
    Sotkee asioita, minkä kerkiää.

  • Joo, niin tekee...ja lupaa kuun taivaalta. Mutta mitään ei tapahdu....Se on JONI ARONEN!!

  • Tässä jo eräs puolue oli hyvin kiinnostunut tästä Joni Arosesta. Hän on tekijämiehiä. kuten edellinen kirjoittaja kirjoitti lupaa kuun taivaalta ja silti ei mitään tapahdu. Näin se on politiikassa kaikki tapahtuu hyvin hitaissa sykleissä. Jos Joni Aronen on fiksu niin aloittaa nyt lobbauksen kuljetusalan experttinä ja kaikkien yrittäjien ymmärtäjänä tekee pikkuhiljaa pohjatyötä työmyyränä kuljetusalan ymmärtäjänä ja lupaa pelastaa kuljetusyritykset kabotaasilta ja lupaa kuskeille töitä ilman pelkoa itäeuroopan tai afrikan halpatyövoimasta tulevina vuosina. Niin 4 vuoden kuluttua eduskuntapaikka on varma. Ja tätä lobbausta ei tarvitse tehdä omilla rahoilla. Kyllä puolue ja etujärjestöt rahoittavat jos miehellä vain riittää puhujalahjoja ja on pelimies muutenkin. Ja pelimies tämä Joni Aronen on jo syntyessään näin olen ymmärtänyt puheista jossa
    lähimmät ihmiset täällä ovat kertoneet hänestä. Suomi tarvitsee räväköitä pelimiehiä sillä muuten isot euroopan maat jyrää meidät mennen tullen.

  • Tässä oiva uusi ura. Ja se ei ole edes vitsi vaan ihan asia jota kannattaa harkita. Aikoinaan Perus-suomalaisten Raimo Vistbacka joka toimi nimismiehenä ja jonka maine oli aika "hankala" pääsi eduskuntaan juurikin mustalaisten anteeksi romaanihenkilöiden äänillä. Poissa kentältä ja poissa bisnesten tieltä.Onnellisesti pääsi sinne eduskuntaan. No tämä Vistbacka on nykyään titteliltään neuvos joten hän on leipätyönsä ansainnut.Miksei myös Joni Aronen voisi luoda hyvän uran eduskunnassa ja kuskit saisivat olla rauhassa. En tunne henkilöä niin en osaa kertoa hänestä mitään,mutta yleensä ihmiset joilla on mielipiteitä niin aina ärsyttävät joita kuita luusereita.
    Kaverin pitää olla Elovena-kaurapuuroa niin sitten on hyvä kaveri.

    • Ole onnellinen, että et tunne, koska et todennäköisesti kestäisi sitä paskan määrää, mitä suustaan päästää.
      Edes valmiin Oy:n pyöritys ei onnistunut, niin nyt on hyvä tehdä mahalasku omalla toiminimellä.
      Jätti kuskien ennakonpidätykset maksamatta, samoin tellit ja tössi kaksi suurta työnantajaa omilla toimillaan.
      Etsii firmoille kuskeja ja myy heitä sitten luvatta vuokrafirmoille.
      Onhan se mieltä ylentävää, kun ventovieras soittaa ja väittää sinun olevan töissä tuntemattomassa vuokrafirmassa.
      Suositeltavaa on kiertää kyseinen mies hyvin kaukaa, eikä uskoa sanaakaan hänen juttujaan.
      Odotetaan nyt vaan rauhassa, kun tuomioita aletaan jakaa Kuljetus K. H. sopasta.


    • Gjkl kirjoitti:

      Ole onnellinen, että et tunne, koska et todennäköisesti kestäisi sitä paskan määrää, mitä suustaan päästää.
      Edes valmiin Oy:n pyöritys ei onnistunut, niin nyt on hyvä tehdä mahalasku omalla toiminimellä.
      Jätti kuskien ennakonpidätykset maksamatta, samoin tellit ja tössi kaksi suurta työnantajaa omilla toimillaan.
      Etsii firmoille kuskeja ja myy heitä sitten luvatta vuokrafirmoille.
      Onhan se mieltä ylentävää, kun ventovieras soittaa ja väittää sinun olevan töissä tuntemattomassa vuokrafirmassa.
      Suositeltavaa on kiertää kyseinen mies hyvin kaukaa, eikä uskoa sanaakaan hänen juttujaan.
      Odotetaan nyt vaan rauhassa, kun tuomioita aletaan jakaa Kuljetus K. H. sopasta.

      Niin tässä taas oiva esimerkki suomalaisesta duunarista. Kaikki asiat menee päin mäntyä töissä ja silti reteesti sanotaan,että ammattiyhdistystoiminta ja varsinkin AKT on ihan persiistä ja runkkareiden kotipesä.Kommunisteja kaikki tyynni ei muuta kuin kuula kalloon......
      Jos nyt näistäkin kavereista joille "yllättäen" ilmoitetaan ,että olet töissä vuokrafirmassa kuuluisi tähän "paskaan" AKT:hen niin apu löytyisi heti ja toimitsija lakimiehen avustuksella selvittäisi asian hetkessä.En kyllä voi ymmärtää ,miten tällainen tilanne voi edes syntyä. Kun palkka maksetaan tilille niin työntekijä saa palkkakuitin tai verkkopankin kautta nettipalkkakuitin jossa selkeästi lukee kuka on työnantaja.Kun työntekijä tulee yritykseen töihin hän tekee kirjallisen työsopimuksen ja työnantaja ohjaa kuljettajan yrityksensä työterveystarkastukseen heidän sopimuslääkäriasemalle.Tässäkin on tarkka määräaika jolloin tämä tärkeä työntekijän hyvinvointiin vaikuttava asia on suoritettava. Ja se on ihan lakisääteinen velvoite työnantajalle. Minä vanhana konkarina sanon teille nuorille lupauksille,että liittykää AKT:hen ja maksakaa jäsenmaksu ,sitten kun teillä on todella hyvä työpaikka ja mukava työnantaja joka maksaa palkat ja bonukset ilomielin. Tämän jälkeen voitte miettiä sitä haluatteko maksaa AKT:n jäsenmaksuja vai ette. Se on hyvin surullista lukea näitä kertomuksia jossa työntekijä ymmärrä mikä hänelle on parasta ja työnantaja käyttää tätä tyhmyyttä 100% hyväksi. Tyhmä vastaan tyhmä lopputulos 0:lla.


    • Liitosta ole paskan hyötyä näiden tyyppien kanssa.
      Nyt ei puhuta normi herroista.


  • Niin näitä taulapäitä on Suomi on täynnä. Siksi juuri meillä on kahdet kuljetusalan markkinat rehelliset ja sitten ne vähemmän rehelliset. Jos ei kuljettaja itse ymmärrä oikeuksiaan ja on niin tyhmä ,että kaikki käy kunhan saa alle auton minkä hyvänsä. Niin ei ala hyvin ura kuljetusalalla.
    Minun mielestä syy on oppilaitoksissa. Siellä ei opeteta kuljetusalan lainsäädännöstä ja sellaisista asioista mistä palkka muodostuu yhtään mitään vaan sanotaan hallelujaa levätkää rauhassa.
    Mielestäni meidän oppilaitokset eivät ymmärrä sitä tosiasiaa,että kuljettajan pitäisi myös elää ja elättää perheensä ajamalla autoa. Jos ei tähän saada muutosta niin turha on surkutella itä-euroopan kuskien runsasta määrää täällä Suomessa.

  • niin tosi kuin voi asian kirjoittaa.Kuljettajan pitää itse olla aktiivinen ja tietää mitää kuuluu normaaliin työsopimukseen . Kun Suomi on täynnä näitä hällä väliä miehiä niin siksi on syntyneet myös kahdet kuljetusalan markkinat. Kuljettajat on pääsääntöisesti todella fiksua porukkaa .Yrittäkää nyt pitää hyvästä maineestanne kiinni ja kierrätte kaukaa tällaiset epämääräiset yhtiöt.

    • J.A. on huijari. Älkää hyvät ihmiset menkö sille töihin vaikka lupaa palkan olevan mitä tahansa koska se ei pidä paikkaansa.


  • Edelliselle kirjoittajalle,sitähän tässä juuri moni kirjoittaja on yrittänyt kertoa,miten tulee työtä hakevan ihmisen toimia. Kohta 1. kun haet työtä ja saat työpaikan niin kirjallinen työsopimus pitää aina tehdä. Se on työntekijän oikeusturvan kannalta tärkeä paperi ilman tällaista dokumenttia sinun on vaikea ajaa asioita ja vedota sovittuihin kohtiin koskien työtäsi varsinkin jos joudutaan menemään oikeuteen asti ja haluat sinulle kuuluvat palkkarahat. Kohta 2. Liity AKT:hen silloin sinulla on kaikki ne työkalut eli toimitsijat ja lakimiehet joita voit käyttää maksutta riitatilanteissa. Jos työnantajasi paljastuu rehelliseksi yrittäjäksi niin sitten voit harkita mitä teet jäsenyyden kanssa pysytkö jäsenenä vai pärjäätkö omillasi. Kohta 3. Muista aina ,että työntekijälle kuuluu ilmainen työterveyshuolto. Se on lakisääteinen asia ja sen järjestäminen kuuluu työnantajan velvollisuuksiin. Nämä asiat ovat ne 3 perusasiaa joihin ei liity puoluepolitiikka ja vasemmistolaisuus vaan ovat puhtaasti työntekijän oikeuksia koskevia asioita. Kun nämä asiat on yrityksessä hoidettu asiallisesti niin mielestäni työntekijän velvollisuus on hoitaa omat työtehtävät mallikkaasti ,sillä työn tekeminen on kahden kauppa. Työnantajan ja työntekijän diili ja "molempien pitäisi puhaltaa samaan hiileen" jotta tulosta syntyisi .

  • No kyllä varmasti meillä kaikilla ammattilaisilla tämä asia on päivänselvä.Mutta miten meinaat neuvoa niitä hämeen hitaita joille kaikki arkielämän perusasiatkin ovat todella vaikeita esim. roskapussin vienti roskikseen. Tällaisia perusheepoja pääsee peruskoulusta ulos kun opettajat säälivät ja antavat lukemisesta arvosanan 5 vaikka kaveri ei osaa lukea kunnolla. Ja tämä asia koskee nimenomaan poikia. Jos peruslähtökohdat on näin surkeat niin tällaiset nuoret ovat juuri otollista kuljettajamateriaalia epärehellisille yrittäjille. Kuljetusala houkuttelee näitä nuoria vaikka taidot hoitaa oman elämänsä taloustaitoja ovat täysin hukassa. mennään vain päivä kerrallaan.Pääasia ,että päästään ajamaan autoa. Niin siinä se perusvirhe tapahtuu heti alkuunsa. Tässä ajassa kuljettajan työ on asiakaspalvelutyötä jossa kuljettajan sosiaaliset taidot ovat avainasemassa jos meinaa pärjätä alalla. Pitää osata ihan itsenäisesti hoitaa hankalat tilanteet.
    Jos alun alkaenkaan ei ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja koska ei edes osaa lukea kunnolla niin eväät pärjätä kuljetusalalla on aika heikot.Jostain kumman syystä nyt viime vuosina on alalle tullut paljon nuoria naisia joilla valtava intohimo kuljetusalaa kohtaan. Moni on sanonut ,että parhaat motivoituneet kuljettajalupaukset ovat juuri näitä nuoria naisia.Itsekin olen tutustunut 6 nuoreen naiseen (tytöttely kun on halventava nimitys) ja he ovat todella pro-mimmejä eli ammattilaisia ja todella tekevät työnsä pikkutarkasti ja hyvin.Työnantajan unelmatyöntekijöitä.

  • No mitä tähän voi lisätä. Mimmien kanssa työskentely parantaa yrityksen työilmapiiriä merkittävästi.
    Kun minun työpaikalle tulla tupsahti 2 nuorta naista ,ei siis mitään telaketju lesboja vaan ihan mukavia nuoria aikuisia naisia niin työilmapiiri parani valtavasti. kaikki valitus loppui heti ja kaikki auttoivat kaikkia hankalissa tilanteissa. Paras muutos koko autoiluhistorian ajalla. On todella hienoa asia kun naiset ovat vihdoinkin löytäneet kuljetusalan sillä silloin kaikilla meillä kuskeilla on paljon mukavampi tehdä töitä.Naiset tykkäävät tehdä töitä miesvaltaisilla aloilla,koska se aito työkaverihenki on paljon parempi kuin sellaislla aloilla joissa on vain naisia töissä. Lisäksi työnantajaa jos ajatellaan niin nämä innokkaat naiset ovat todella hyviä työntekijöitä. Kaikki hoidetaan TipTop

  • Häärääks tää sama kaveri jotenkin vj worksin kuski rekryissä mukana?

    • Kyllä siellä sun täällä.


  • Jopas on asiantuntevaa sakkia antamassa ohjeita.
    Näin tämä sankari toimi yrityksessä, jonka osti Valiokuljetuksen nimissä ja takapiruna K.B.
    Meinaatteko oikeasti, että epärehellistä mikään lakisääteinen kiinnostaa ja edes yrittäisi toimia oikein.
    Viime vuoden loka-joulukuun ennakonpidätykset on jossain, mutta ei verottajalla.
    Toi Kuljetus K. H. mukanaan ihme kuskeja ja saatuaan kenkää toimarin pallilta alkoi itse K. B. sählätä.
    Taloon tuli virolaisia kuskeja ja VUOSIA firmassa olleet jätettiin ilman ajoja.
    Tämän veijarin puuhia on kenenkään paha kertoa, jollei ole ollut itse osallisena.
    Jos on vaikeuksia ymmärtää ja uskoa, nii kokeilkaa ihmeessä, kun nyt hällä on toiminimi ja myy kuskeja edelleen.
    Vastuun tulee toimistaan K. H. ajalta kantamaan, kun sen aika on.

  • Kuten jo aiemmin totesin tällaiset epämääräiset yritykset joissa takapiruna häärää joukko epämääräisen maineen omaavia henkilöitä ja omistussuhteista kukaan ei saa selvää niin varsinkin aloittelevan kuljettajan kannattaa kiertää kaukaa kun samaan aikaan hyvämaineisilla kuljetusyrityksillä on kuljettajapula ainakin uudellamaalla. Jokaisella lukutaitoisella on mahdollisuus tarkistaa yrityksen taustatiedot ja talousluvut ihan ilmaiseksi ,koska ne ovat julkisia asioita ja tärkeää tietoa myöskin asiakkaille joille kuljetusliikkeet suorittavat työtehtäviä. Eihän tilaajavastuulaki toteudu jos asiakas ei pystyisi tarkistamaan käyttämänsä kuljetusliikkeen taloustilannetta.
    Täällä oli 5-6 vuotta sitten kiivas keskustelu keski-suuren Kellokoskelaisen kuljetusyrityksen toiminnasta elintarvikealan kuljetuksista. 500 kommenttia lyhyessä ajassa. Yrityksen toiminnassa kaikki oli pielessä. Venäläisiä,virolaisia kuskeja palkkoja ei maksettu,ei työvaatteita ja niinhän siinä kävi ,että firma teki 2 kertaa konkurssin ja taisi tulla firmanjohdolle ihan kakkuakin petoksista. Kyllä onneksi kun tarpeeksi mokaa yritystoiminnassa Suomessakin viranomaiset heräävät ja niitä tuomioita ja yritystoimintakieltoja annetaan . Ei ole tätä edeltä mainittua yrittäjää tämän jälkeen kuljetusalan markkinoilla näkynyt.Se on se paras uutinen kaikille rehellisille yrittäjille ja kuskeille.

  • Niin se yritys oli legendaarinen KKA kuljetus ja konkurssin jälkeen uusilla eväillä Uusi KKA kuljetus. Kerroin tässä aiemmin tämän surullisen kuuluisan yrityksen tarinasta ja ihmisarvoa alentavista toimintamalleista niin jostain syystä ylläpito poisti kirjoitukseni asiattomana. Ihmettelen koska kaikki asiat koskien kyseistä yritystä piti täysin paikkaansa. Oliko liikaa maininta,että asiakkaina olivat olleet mm. Arla ,Heinon tukku ja mainittiin myös Valio ja heidän yhteistyö surullisen kuuluisan Tehojakelu Oy:n kanssa.Kerroin myös,että hetkessä tällä kestustelufoorumilla oli 500 vihaista mielipidettä ja täyttyi tällöin 5-6 vuotta sitten. Epäonnistumisia ei haluta mediassa näyttää,mutta siihen nähden Joni Aronen on puhdas pulmunen jos kuljetusasioista puhutaan. Näin on.

  • No niin siinä kylmä totuus kuljetusalasta 5-6 vuoden takaa. Totta joka sana. Ahneilla on paskanen loppu. Taisi jopa joku "istua" jos ymmärrät mitä tarkoitan.Tässä keskustelussa koskien Joni Aronen on monella ollut kovat piipussa ja kovaa tekstiä on ladattu laidasta laitaan,mutta onko puheilla ollut sellaista pohjaa,että olisi ainesta oikeusprosessiin.Mitä "kakkua" tarjoillaan Tarjoillaanko vappuna Joni Artosen pöydässä työväen ja ylioppilaiden päivänä mansikka-vai kinuskikakkua . Näin freelancer-toimittajana sanon ,että mansikkakakkupoikia olette kaikki ,sellaisia mamman poikia. isot puheet,mutta oikeudelliset näytöt taitavat olla puhdas 0 .

    • Ai pulla, kyllä toisilla on oikeaa tietoa, joten vielä tulet sinäkin kaiken lukemaan.


  • Voi vi...k.h. asetettu 13.5.19 konkurssiin. Sinne jäi palkat saamatta. Älkää ihmiset luottako mihinkään mitä j.a. tai k.b. lupaavat...ne on paskapuhetta!

    • Palkat saa palkkaturvasta.


  • K,H toiminnasta ja konkurssista ...Ihmettelen kun laitoin ,toiselle palstalle Huttusen veloista ,mitkä olivat silloin protestlistalla ,,,,se poistettu miksi,,,,olisiko syy kun peräänkuulutin vastuullisia ihmisiä ,,,K B ei ole kun hänen nimi ei ole firmassa ...Kuitenkin Hallitusen puheenjohtaja . Toimitusjohtaja. Liikenteestä vastaava. He ovat menneet tietoisesti KB,N toimintaan- mukaan,,,,
    Alinta saastaa nämä paskahousut ,, toivon koko sydämmestä Huttusellle voimia Näille vastaaville mahtavia maksuja ,,tuomioita kovia, verottajaa ,eläkeyhtiötä jätetty ilman saatavia. Valikuljetus kokee varmasti saman kohtalon...... Aronen vastuussa vielä Oy ,stä ei selviä niin kuin enne.

  • J. A. tekee yhteistyötä Fastlanen kanssa.
    Oma toiminimi oli 3/19-5/19
    Nykyään on lähisukulaisen nimissä toiminimi ja häärää sen kanssa.

    • Joni Aronen on laitapuolen kulkia.


    • Ei edes sitä 🙄


    • Anonyymi kirjoitti:

      Ei edes sitä 🙄

      Hakee facebookissa ajojärjestelijän töitä... 😂


    • Anonyymi kirjoitti:

      Joni Aronen on laitapuolen kulkia.

      Mikä on kulkia tai mitä se tarkoittaa?


    • Anonyymi kirjoitti:

      Mikä on kulkia tai mitä se tarkoittaa?

      Yleensä kirjoitetaan kulkija, mutta tässä tapauksessa kulkia on ihan passeli, kun otetaan huomioon kenestä puhutaan.
      Tavallinen viheltelijä osuu myös hyvin.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Yleensä kirjoitetaan kulkija, mutta tässä tapauksessa kulkia on ihan passeli, kun otetaan huomioon kenestä puhutaan.
      Tavallinen viheltelijä osuu myös hyvin.

      Tuolla maaseudulla missä tosi miehet ja naiset asuvat sanotaan reilusti kulkia. Se on hieno murresana ,kun tuon hienon sanan sanoo aidosti murteella niin sanan paino pitää olla
      päätteellä KIA eli rennosti sanotaan kulKia ja silloin kuuntelijan korvassa sana kuulostaa siltä kuin L kirjaimen jälkeen olisi ylimääräinen u-kirjain eli kulukia. Ai ,että murteet kunniaan.Ruotsissa jopa uutislähetykset TV:ssä luetaan murteilla. Se on siellä kunnia asia.
      Mitä itse tähän viestiketjuun tulee niin meillä täällä maalla ei lyötyä lyödä eikä turhaan haukuta kulkioiksi. Jokainen on oman onnensa seppä. Ihminen pärjää elämässä tai sitten joutuu etsimään uutta suuntaa. Vain tyhmä nautiskelee tällaisilla asioilla.Ehkä Seiskan toimittajat ovat poikkeus tässä asiassa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Tuolla maaseudulla missä tosi miehet ja naiset asuvat sanotaan reilusti kulkia. Se on hieno murresana ,kun tuon hienon sanan sanoo aidosti murteella niin sanan paino pitää olla
      päätteellä KIA eli rennosti sanotaan kulKia ja silloin kuuntelijan korvassa sana kuulostaa siltä kuin L kirjaimen jälkeen olisi ylimääräinen u-kirjain eli kulukia. Ai ,että murteet kunniaan.Ruotsissa jopa uutislähetykset TV:ssä luetaan murteilla. Se on siellä kunnia asia.
      Mitä itse tähän viestiketjuun tulee niin meillä täällä maalla ei lyötyä lyödä eikä turhaan haukuta kulkioiksi. Jokainen on oman onnensa seppä. Ihminen pärjää elämässä tai sitten joutuu etsimään uutta suuntaa. Vain tyhmä nautiskelee tällaisilla asioilla.Ehkä Seiskan toimittajat ovat poikkeus tässä asiassa.

      Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
      Samoin, mitäs läksit ja miten meni omasta mielestä.
      Valheella on lyhyet jäljet ja niin edelleen.

      Epärehellisyys se vaan rehottaa tuon sankarin ympärillä, eikä kukaan ymmärrä tilan uuden vuokralaisen toimia.
      Sanottakoon, että konkurssipesästä jäi uupumaan paljon.


Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.