Kuinka kauan että korjaantuu? Ei saa vettä päästää korvaan? Voiko korjaantua jos kastuu viikoittain? Löytyykö tärykalvosta reikä helposti ja kivuttomasti, lääkärin toimesta? Kauan menee että saa palvelua?
Paljon maksaa leikkaushoito? Julkinen ja yksityinen. 20e ja 70e ajanvaraus.
Oireet: tinnitus, paine karkaa suhisten kun nenään puhaltaa, suihkun jälkeen kipeä ja lämmin, painetta korvassa, kaikki äänet epämukavia, vie keskittymisen, veden alla paineessa kipua mitä enemmän painetta.
tärykalvo puhki
meni.varusmiespalveluks
1
334
Vastaukset
- lekurille.mars
Ei saa päästää vettä korvaan missään nimessä ! Kuulo voi mennä, jos et ole tarkkana korvasi kanssa.
Mene korvalääkärille, saat tietää sieltä pitääkö paikata vai voiko reikä kuroutua umpeen itsestään.
Mulla paikattiin tärykalvo kuulon säilyttämiseksi (10 vuotta sitten) sen maksoi matkavakuutukseni,
kaikkineen hinta oli noin 5000€.
Useampi käynti korvalääkärillä, röntgenit, lääkkeet ja lopuksi tärykalvon paikkaus laserilla.
Kunnallisesti menee päiväkirurginen maksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423