Jälleen ihmisihri

TappavaHarrastus

Huvimetsästys vaati jälleen ihmisuhrin.

Mitä enemmän ukkoutuvat hupimetsästäjät maanittelevat naisia ja lapsia eläinten ammuskeluun, sitä suuremmiksi riskit kasvavat.

31

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34tgasgaegaegae

      Tarkoitatko sitä, että naisista ei ole metsästäjiksi?

      Niinkö?

      Melko sovinistista.

    • laukauksia

      Heh heh, ,,ukkoutuvat hupimetsästäjät,,,.
      Asia täytyykin tarkastaa Huvimetsästysneuvokselta, ukkoutuva hupimetsästäjähän on vaikkapa Sateenkaaripoitsu, joka saa puolisokseen vaari-ikäisen sateenkaaripaapan.
      Josko ketään puuhiinne houkuttelette, huomatkaahan että ampuma-aseella reisille lasautus on fataalimpaa, kuin nahkapistoolinne ruiskaus reisille.

      • 34tg3aetg3watga4t

        HEI HALOO!!

        Homofantasiasi ovat nyt aika tavalla ohi aiheen, onnettomuuteen joutunut metsästäjähän oli naispuolinen.

        Mitä tekemistä sillä on muka sinun homounelmiesi kanssa?

        -


      • neuvosliittotoko

        Sitä miekin kummastelen, kun metsästyksen vastustajissa on paljon homoseksuaaleja ja aloittaja ihmettelee, kuinka keskenään avioituvat poitsut muka maanittelisivat naisia ja lapsia eläinten ampuskeluun.
        Näyttää, että huutaja onkin neuvos itse .


    • Fiksu jänispä veti pitemmän korren tällä kertaa. Sitä saa mitä tilaa.

      • kuulettästävielä

        Vain todella sairas ihminen kirjoittelee tällaisia juttuja kun sinä täällä vuodesta toiseen. Olet todella hoidon tarpeessa. Teen ylläpitoon ja poliisille ilmoituksen käytöksestäsi sillä anteeksi vaan toisten ihmisten kuolemilla ja läheisten surulla retosteleminen on todella vakavasti sairaan ihmisen merkki joka vaatii välitöntä hoitoa!


      • Minä olen varannut puolestasi sinulle ajan eläinlääkärille. Saa tutkia pääkoppasi ja hulluutesi asteen. Samalla tutkii ikenesi, varpaitten välisi, korvan taustat, hengityksesi, mahdolliset paiseet, loiseläimet jne....Eläinlääkäri tosiaan tuommoselle välttää. Tai se on jopa ylellisyyttä.


      • Muista_ottaa
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Minä olen varannut puolestasi sinulle ajan eläinlääkärille. Saa tutkia pääkoppasi ja hulluutesi asteen. Samalla tutkii ikenesi, varpaitten välisi, korvan taustat, hengityksesi, mahdolliset paiseet, loiseläimet jne....Eläinlääkäri tosiaan tuommoselle välttää. Tai se on jopa ylellisyyttä.

        lääkkeesi, jos ne vaikka auttaisivat kerrankin.


      • huuhendaalille
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Minä olen varannut puolestasi sinulle ajan eläinlääkärille. Saa tutkia pääkoppasi ja hulluutesi asteen. Samalla tutkii ikenesi, varpaitten välisi, korvan taustat, hengityksesi, mahdolliset paiseet, loiseläimet jne....Eläinlääkäri tosiaan tuommoselle välttää. Tai se on jopa ylellisyyttä.

        Suorastaan naurettavaa että noin ympäriseinähullu nimittelee toisia hulluiksi.
        Jos ihminen on vähänkään järjissään, ei hän harrasta jotain näin järjettömän sairasta loputtomiin,
        sinulta tätä järjettömyyttä on tullut jo reippaasti yli kymmenen vuotta ! ! ! !


    • PerCCnHarrasteet
      • Heh heh, suurin osa hukkuneista on itse aiheuttanut kohtalonsa tyhmyydellään. Metsästäjän/aseharrastajan tyhmyys ja vastuuttomuus taas on aiheuttanut lähes aina jonkin viattoman uhrin.
        Pitääkö taas laittaa näkösälle mestarillinen avaukseni "Ehdotus uudeksi aselaiksi"?


      • tuhannesosasia

        2017 vesiliikenne kakkosena, kuluvalla kaudella kolmosena ihmisuhrien ottajana. Vesiliikenteessä lakisääteisessä seilissä alustaan kuljettava usein jää henkiin, uhrattuaan vesipedolle ulkopuolisia ihmishenkiä.
        Uhrien paljouteen vaikuttaa vesiliikennekäytännöt, jopa 1 promillen humala sallittu, aseharrasteissa mennään 0 promillella.


      • Mitenkähän_sitten
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, suurin osa hukkuneista on itse aiheuttanut kohtalonsa tyhmyydellään. Metsästäjän/aseharrastajan tyhmyys ja vastuuttomuus taas on aiheuttanut lähes aina jonkin viattoman uhrin.
        Pitääkö taas laittaa näkösälle mestarillinen avaukseni "Ehdotus uudeksi aselaiksi"?

        saunaan kuolee vuosittain noin 55 henkeä ? Eikös ne pitäisi kieltää ??


      • viissariyläviistoon

        Ninpä, ollessasi löylymittarina, jossa " jäsenen" asento osoittaa saunan lämpötilaa, moni metsästyksen vastustajapoitsu liittyisi löylyseuraasi, eli aivan oikealla palstalla yököttelet scheisseasi.


    • AlaArvoinenS24

      Täällä siis ei toimi minkäänlainen moderointi??? Kuinka monta ilmiantoa tästä törky viestistä pitää tehdä ennenkun tämä poistetaan? Muualla sentään asiattomuudet poistetaan parissa tunnissa mutta täällä ei edes viikoissa. Hävetkää helvetin ylläpito!!!

    • Onneks en lähteny sinne marjaan. Tai samapa se, räsistyneellehä mä lähen tässä jo kuukauden sisässä kuitenkii, mut eipähä mee kenenkää muun kontolle.

    • Japiste

      Joka tapauksessa on niin että pyssymiehet (lapset, naiset?) on tappanut ihmisiä enemmän kuin sudet. Tahattomasti tai tahallaan.

      • Ruokaan_tukehtui

        Suomessa vuonna 2013 58 ihmistä. Montakos ammuttiin, tahallisesti tai tahattomasti ?


      • pisteiinpäälle

        Juu näin on, siitä on tehty yksi tietokantakinhttp://kronos.narc.fi/menehtyneet/
        Ja paljon monia muita tapauksia, tälläkin hetkellä varmaan joku pyssymies tappaa jonkun toisen, ehkä tuolla lähi-idässä päin tai Kolumbiassa huumesodassa jne...mutta se ero näissä on metsästykseen, että metsästyksessä ei onneksi ihmisiä tapeta, lieneekö koskaan tapettukaan, paitsi ehkä jossain Afrikassa voi olla riski, että salametsästäjät voivat tappaa riistanvartijan. Meillä täällä suomessa on asiat todella hyvin. Harrastuksissa toki sattuu vahinkoja, joissa aika joku kuolee, mutta metsätys on se josta nousee aina hirvee älämölö, sellainen samanlainen huuto kuin apinatarhassa.


      • Heh heh...onko kumma jos pikkusen syntyy älämölyä jos päissään ampuu oman lapsensa luullen sitä sudeksi. Tällaistahan sattuu jatkuvasti tässä maassa metsästäjien piireissä.


      • Taikka kaveria teereksi, veljeä sorsaksi, naapuria hirveksi jne....ja yleensä aina päissään.


      • pisteiinpäälle
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh...onko kumma jos pikkusen syntyy älämölyä jos päissään ampuu oman lapsensa luullen sitä sudeksi. Tällaistahan sattuu jatkuvasti tässä maassa metsästäjien piireissä.

        Sen verran sekoja kirjoittelet täällä, että taidat itse olla se joka on päissään, tai jopa huumeissa tai lääkehuuruissa tai sitten oot vetäny kaikkia sekaisin? Ehkä tuo viimeinen on osuvin?


      • No_kun_kerran
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh...onko kumma jos pikkusen syntyy älämölyä jos päissään ampuu oman lapsensa luullen sitä sudeksi. Tällaistahan sattuu jatkuvasti tässä maassa metsästäjien piireissä.

        näitä jatkuvasti sattuu, niin laitahan kymmenen viimeisintä uutista tältä vuodelta linkittäen?
        Tokihan niitä nyt VÄHINTÄÄN sen verran on. Tai laita vaikka 20, kun kerran valinnanvaraa löytyy.



      • Tämä_oli

      • Ja_tästä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Näitä riittää loputtomiin:
        https://www.aamulehti.fi/a/201262456

        jo retostelit ketjun aluksi. Olen pettynyt. Jälleen kerran lupasit jotain, jota et pysty pitämään.
        "Loputtomiin". Just joo.


      • Otappa pallinaama huomioon, jotta nyt jo äkkiseltään laitoin toistakymmentä linkkiä. Ne vaan on poistettu heti täältä. Onhan se ymmärrettävää, niin hirveitä tragedioita ne ovat. Mutta mikähän sairas sinä olet, kun toista oikein usutat lähettämään linkkejä? Kymmenen, sata, ei varmaan tuhatkaan linkkiä tuommoselle riitä. Hyi, mikä iljetys.


      • Älähän_uhoa

        ruikulipoika. Et sinä mitään linkkejä laittanut, kun niitä ei ole.


      • Uhoatvaan

        Laitas sitten linkkejä siitä että susi tappanut. Ai niin eihän niitä ole.


      • Ai_ei_vai

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe