Edelleen ihmettelen sitä

tämäjääköönviimeiseksi

Miksi minua piti alkaa kiusaamaan tätä kautta. Miksi? Vastausta en tule koskaan saamaan... ja jos ihmettelet miksi Haluttomuus osioon? Siksi koska tämä kaikki on tappanut kaikki haluni sinua kohtaan. Etkö niin halunnut että en enää tunne mitään sinua kohtaan enkä halua sinua mitenkään ja jopa ajoittain oksetat minua kun mietin sinua ja sinun tarkoitusperiäsi tälle kaikelle? Kyllä! Sinä oksetat minua nykyään. Ihmettelen myös sitä miksi silloin kirjoitit tänne siihen yhteen ketjuun "nyt kirjoitat niin että haluaisin antaa sinulle pusun. Kerro aika ja paikka niin annan sen." <--- mikä sai sinut luulemaan silloin että haluaisin sinulta pusun? Käyttäydyt kuin sinulta olisi mennyt oleellisin ohi... en jaksa alkaa kaivamaan vanhoja kirjoituksia täältä jotta voisin nostaa niitä muistutukseksi mutta täällä on yksi sellainen minkä ohitit vaikka se on ehkä kaikkein tärkein kirjoitus minkä olen tänne kirjoittanut. Tai oikeastaan niitä taitaa olla kaksi. Kaikessa yksinkertaisuudessa tämä kaikki meni niin että minä en halua sinua yhtään millään tavalla enkä yhtään mitään enää sinulta.

Olen aika varma siitä että sinun motivaatiosi tälle kaikelle oli sinun oma itsekkyys.

Jotkut meistä tosiaan on luotu sitä varten jotta kaikki muut voivat kiusata heitä koko heidän ikänsä.

Sen tiedän satavarmaksi että sinä et ymmärrä minua pätkääkään. Jos ymmärtäisit niin tämä ei olisi mennyt näin enkä nyt tarkoita tällä sitä että oltaisiin satavarmasti yhdessä myöskään.

Tuli tässä mieleen tämmöinen... tästä on jo kylläkin varmaan toista kuukautta jo aikaa... mutta yksi sieltä paikasta sanoi kerran että on sinkku nykyään. Heti kun kuulin sen niin mietin silloin heti aloittavani juttelemaan hänelle ja noh... iskemään noin yksinkertaisesti sanottuna. Meinasin jo heti aloittaakkin kuiskimaan jotain hänelle. Mutta en tehnyt niin koska häntä kohtaan en ole missään vaiheessa tuntenut minkäänlaista vetoa. Sinulle se paikka on ilmeisesti NIIIIIIN tärkeä että se minkälaisen kuvan olet siellä luonut itsestäsi pitää pitää.

Tämän kirjoituksen pointti on siinä että sinä itse ajoit omilla toimillasi tämän tähän. Tänne varmasti tulee joku tietysti sanomaan että "miten oma toimintasi?". He kaikki voivat jättää kyseisen kommenttinsa johonkin toiseen ketjuun koska minä en tule siihen vastaamaan.

Mietin yhdessä välissä koko tätä episodia että onko tämä vain sinulle jokin tapa testata... jos noin on niin voin sanoa että valitsit väärän tyypin testattavaksi. Tarvitsen juurikin päinvastaista kohtelua ja jokainen joka kohtelee päinvastaisesti annan heille parasta takaisin mitä voin olla. Toivottavasti et kuitenkaan unohda testata seuraavaa jos tämä jotain testausta oli... seuraava saattaa olla sellainen jota pitää testata ehkä jopa pahemmin kuin mitä teit minulle. Hmmm... miksi kirjoitin "toivottavasti"? Mulle se on oikeestaan ihan sama. Saattaisi ehkä olla jopa kasvattava kokemus sinulle jos päästät seuraavan huomattavasti helpommalla ja sen jälkeen ilmenee mitä inhottavimpia asioita siitä henkilöstä. Ei ole minun huolenaiheeni yhtään. En kuitenkaan toivo pahaa kenellekkään.

P.S. Hyvät jatkot sinulle!

22

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KärsinJaKelaan

      Tylyä tekstiä, jossa ei tunnisteita, vain omia tuntemuksia toista kohtaan? Periaatteessa kohde voi olla kuka tahansa, joka ei ole uskaltanut toista lähestyä? Syitä voi olla monia, tämän viestin tarkoitus taisi ollakin aika itsekeskeinen? Kaikki tuntekoot mielessään huonoa fiilistä, jollei uskallusta löydy? Paha olo jäi tästä. Kiitos paljon!

      • sehäntämänpalstan

        Tarkoitus on! Kirjoittaa omia tuntemuksia!


      • aapeekirjoittaa

        Ei ole kysymys uskaltamisesta vaan vedättämisestä ja valehtelemisesta.


      • Nytseontodistettu

        Aivan, mutta kuka valehteli ja vedätti? Ja jatkaa sitä edelleen... eräs virkamies kertoi taustoja ja juttuja. Samoin eräs yhteinen tuttavamne tai oikeastaan kaksikin. Niin että oikeassa olet vedätyksestä ja valehtelusta, mutta et ole uhri, vaan se olen minä. Koeta jo tajuta ja lopettaa. Jos olet HÄN.


      • Nytseontodistettu

        Ja ketään ei ole luotu kiusattavaksi vaan rakastettavaksi, myös sinut.


      • aapeekirjoittaa

        Selvennän: kyse on siitä kun huomataan tuntematon heikko ihminen hölmöilemässä ja sitä aletaan sitten vedättämään valheilla. Se on kirjoituksen pointti ja niin minulle tehtiin. Olen aina ihmetellyt sitä mutta eipä tarvitse enää tuotakaan ihmistä miettiä.

        Ylläpidolle terveisiä että poistaisivat tämän aloituksen! Poistakaa tämä!


      • aapeekirjoittaa
        Nytseontodistettu kirjoitti:

        Aivan, mutta kuka valehteli ja vedätti? Ja jatkaa sitä edelleen... eräs virkamies kertoi taustoja ja juttuja. Samoin eräs yhteinen tuttavamne tai oikeastaan kaksikin. Niin että oikeassa olet vedätyksestä ja valehtelusta, mutta et ole uhri, vaan se olen minä. Koeta jo tajuta ja lopettaa. Jos olet HÄN.

        Mitähän vedättämistä tarkoitat? Ja mitähän virkamiestä tarkoitat?

        Ei meillä ole yhteisiä tuttuja.


      • Nytseontodistettu

        Kun on niiiin tuttua tekstiä, ihan minun elämästäni, olet vain kääntänyt sen ympäri! Minua on täällä kiusattu tai ainakin yritetty. Maineeni on mustattu. Ja eräs SL kyseli minulta sinusta, olin ihan huuli pyöreänä. Emmehän ole koskaan tavanneet muuta kuin virallisissa tilaisuuksissa. Samoin eräs virkamies, en voi tässä paremmin selittää, mutta tosi kiero juttu. Totuus kuitenkin voittaa. Aikanaan.


      • Nytseontodistettu

        Ahaa, no nyt ymmärrän vähän, miksi minä olen joutunut silmätikuksi! Että " kun huomataan tuntematon heikko ihminen hölmöilemässä.." nyt vaan tuli aikamoinen huti, kun ei ollutkaan niin kovin heikko. Enkä ole mitään hölmöillyt, ihan tavallista elämää elänyt niin kuin sadat ja tuhannet, miljoonat naiset kautta maailman. Minut on vain tosi kierolla, inhottavalla tavalla nostettu valokeilaan. Ihan tavallisesta elämästäni on tehty irvikuva, joka sairaalla tavalla kiinnostaa, ilmeisesti moniakin. Mutta ELÄMÄ ON. Itsestäni olen ylpeä. En ole syyllistynyt yhtään mihinkään.


      • aapeekirjoittaa
        Nytseontodistettu kirjoitti:

        Ahaa, no nyt ymmärrän vähän, miksi minä olen joutunut silmätikuksi! Että " kun huomataan tuntematon heikko ihminen hölmöilemässä.." nyt vaan tuli aikamoinen huti, kun ei ollutkaan niin kovin heikko. Enkä ole mitään hölmöillyt, ihan tavallista elämää elänyt niin kuin sadat ja tuhannet, miljoonat naiset kautta maailman. Minut on vain tosi kierolla, inhottavalla tavalla nostettu valokeilaan. Ihan tavallisesta elämästäni on tehty irvikuva, joka sairaalla tavalla kiinnostaa, ilmeisesti moniakin. Mutta ELÄMÄ ON. Itsestäni olen ylpeä. En ole syyllistynyt yhtään mihinkään.

        Tarkoitin tuolla kohdalla minkä sinä lainasit niin itseäni... mutta ihan miten vaan. Tämä kirjoitus ei koskenut sinua millään tavalla.


    • jupules

      osta herne suodatin ettei mee herneet nekkuu

      • sinäsiisoletat

        Että tämä on kirjoitettu vihaisella mielialalla? Sanonpahan vain että saat olettaa ihan vapaasti mitä haluat.


      • Nytseontodistettu

        Enpä oleta että vihassa! Umpikiero se on! Ei muuta.


    • pläähh

      Jjoohh kyl mäki sika haluton oon tä luettuani.

      • muttaenhän

        Minä edes yrittänyt tappaa kenenkään haluja. Ilmaisin vain omia ajatuksiani ja puhuin vain omista haluistani... hmm.... voisin kyllä alkaa käyttämään sanan säilääni oikein kunnon vedättämiseen ja sen jälkeen seurata sitä hullun myllyä mikä siitä seuraa palstalla :D


      • hopotikopotitrollheppa

        eli haluat edelleenkin uskoa, että et ole jäänyt housut kintuissa kiinni ja ainoa elämäsi, eli länkytys täällä on niin uskottavaa ja painavaa kamaa ja muut ihmiset niin kertakaikkisen tyhmiä että saat jotain muuta kun itsesi nolaamisen aikaan


    • tere.perestroika

      tämähän on terveyttä henkivä positiivinen eikä ollenkaan harhainen kirjoitus anonyymipalstalla

    • Miksi.vastailette

      Satuinpa lukemaan tämänkin ketjun aloituksen, vaikka onkin haluttomuus -osiossa. Aloitus on selvästi trollailua. Kovasti pitää trollin yrittää saadakseen lukijat uskomaan että joku tietty ihminen olisi aloituksen tehtaillut.

      • sekava.mies

        Olen samaa mieltä, tosin enimmäkseen se juttelee itsekseen kun haluaa luoda tiettyjä mielikuvia tietyistä ihmisistä.


      • nomutta

        Työhän saatte luulla ihan rauhassa mitä tahansa haluatte luulla. Sekä saatte myös käyttää aikaanne mihin tahansa haluatte... kuten esim vaikka sen pohtimiseen mikä on trolli ja mikä ei. Monta sekuntia/minuuttia/tuntia/vuorokautta käytit tuon asian pohtimiseen?


    • Sekunttikello

      Välähti heti, kun luin aloituksen, enkä katsonut kellosta aikaa, monta sekkaa meni.

      • onpas_sinulla

        Nopeat hoksottimet! :D Saako kysyä... ovatko ne koskaan olleet väärässä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe