Onko Ugissa tehty susihavaintoja asutuksen läheltä?
Susia kaupungissa?
9
352
Vastaukset
- pyrri
Saattaa hyvin ollakkin. Ainakin joskus ja joku vuosi.
- solifer
Mun mopo on ihan susi et on kyllä näkyny päivittäin
- Anonyymi
mun kolme skobaa on kans susia
- Metästäjä
Jos mie nään yhenki suen uuessakupunkissa, niin mie ammun!
- Anonyymi
Savon lehmät ammuu ukissa ,onneks ne muuttaa takasin savoon ku työt loppuu niin saavat oikeaa piirakkaa ja kukkoa
- suspelkone
On nähty viime viikon lopulla, tallentui riistakameraankin.
- Metzä-Calle
Olen nähnyt monesti peuroja. Purtavaa riittää...
- Anonyymi
on mä asun siellä ja haisen uloolle
- Anonyymi
On nähtysusia purppurapää horo taas saalistaa,ei ehkä kalannis tai ukis mut kauempaa hakee ettei tunneta maineensa pilaanutta ka lapsen kiduttaja kaiken maailman matojutuilla,jonkin tarttis tilata sille psykiatrian aika,kun ei itse ymmärrä, olisin tilannut mutta mies kielsi toistaiseksi ja sen susimuijan turpaan vedon,mut kyl se baaris käy ...entä te muut äidit ,istuu oerse tiukasti penkissä vai tekemättä mitään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865