SITÄKÖ SINÄ HALUAT että nähdessä tulen luoksesi nolaamaan ja tyrkyttämään itseäni ja vaikuttaen kuin olisin jokin todella epätoivoinen jolla on jotakin asiaa, vaikka se ei todennäköisesti oikeasti kiinnosta sinua pätkääkään ja siten nolaat vielä isommin ja sanomalla jotakin joka varmasti olisi tarpeeksi ilkeää ja vieläkin nolaavampaa. Ei, en halua tuntea sitä tunnetta. Sellainen ei ole mukavaa ja se ei tunnu mukavalta sillä ihmiselläkin on rajansa ja puolustuskeinonsa. Olen päättänyt etten enää koskaan nolaa itseäni niin suuresti,en koskaan halua tuntea enää niin ja sen verran on minullakin itsesuojeluvaistoa.
Suojakuori
24
901
Vastaukset
- suojakuoreton
En ikinä nolaisi. Välitän ja haluan vain hyvää.
- elisinäsiis
Tiedostat ajaneesi tämän siihen pisteeseen että noin saattaa käydä..?
Timppahan se siinä "tiedostamisineen".
Valitettavasti tunnistit väärin. En ole ap.
Heps-kukkuu! :)- Sadonkorjuun.aika
Hieman Timppa-Limppaa
- "ymmärrät varmaan"
- "tiedostat"
- "partneri"
-"tarina"
Olen viettänyt FYYSISESTI vähemmän aikaa hänen kanssaan kuin kukaan teistä,
silti tunnistan hänen kommentinsa.
Päättäkää nyt kumpi ottaa Timon 2. miehekseen. Tuula vaiko Tuija?
Luonnollisesti hän kuulu teille, koska olette hänen kanssaan lapsia pyöräytelleet
ja kovasti muutenkin muhinoineet. Minulle ei nyt oikein sovi Timon pelastaminen,
kun on jo oma elämä muualla eikä minulla ole koskaan ollut suhdetta Timoon.
Pelastakaa te Timo. Tehän hänet rikoittekin, ja ajoitte juomaan. Erositte hänestä nuorempien ja rikkaampien vuoksi. Näin hän palstoilla kertoileekin...
kuinka Tuija Kaarina ja Eeron äiti käyttivät hyväkseen...yyym. - elisinäsiis
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Heps-kukkuu! :)Joo mä luulin ihan tosissani että juuri SINÄ kirjoitit tämän! :D Itseasiassa olen luullut että sinä kirjoitat kaikki nämä aloitukset mitä täällä on... olen ajatellut että sinä olet niissä aloituksissa eniten oma itsesi minkä lopussa lukee aina se "lepää rauhassa jeesus kristus kuningas". Jotenkin vain aistin että sinä olet niissä kaikkein eniten oma itsesi.
elisinäsiis kirjoitti:
Joo mä luulin ihan tosissani että juuri SINÄ kirjoitit tämän! :D Itseasiassa olen luullut että sinä kirjoitat kaikki nämä aloitukset mitä täällä on... olen ajatellut että sinä olet niissä aloituksissa eniten oma itsesi minkä lopussa lukee aina se "lepää rauhassa jeesus kristus kuningas". Jotenkin vain aistin että sinä olet niissä kaikkein eniten oma itsesi.
Kyllähän ne sekavat "Jeesus Kristus"-sökellykset, vailla minkäänlaisia
lauserakenteita taitavat olla sinun käsialaasi - Timo!
T: Ei koskaan ap. eli keskustelun avaaja, kuten nimimerkkikin kertoo- elisinäsiis
Kyllähän ne sekavat "Jeesus Kristus"-sökellykset, vailla minkäänlaisia
lauserakenteita taitavat olla sinun käsialaasi - Timo!
T: Ei koskaan ap. eli keskustelun avaaja, kuten nimimerkkikin kertooKyllä ne enemmän sinulta kuulostavat kun olet muutenkin hieman pimahtaneen oloinen...
Mä en oikeesti enää tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa tuolle sinun Timo tunnistelulle... en kyllä jaksa alkaa vääntää myöskään sinun kanssasi joten sovitaan niin että minä olen Timo. - Dfghuytre
Heps-kukkuu! :)Ymmärrät varmaan, ettei niin raamikas mies kuin Timppa on, kirjoittele sinulle täällä salaviestejä partnerin toivossa. Esille ottamasi sanat ovat aivan tavanomaisia tällä palstalla ja sopivat moneen tarinaan. Menepä siis keittämään omalle ukollesi vaikka kalasoppaa ja jätä miekestäsi Timpasta haaveileminen!
- tääoli
Dfghuytre kirjoitti:
Ymmärrät varmaan, ettei niin raamikas mies kuin Timppa on, kirjoittele sinulle täällä salaviestejä partnerin toivossa. Esille ottamasi sanat ovat aivan tavanomaisia tällä palstalla ja sopivat moneen tarinaan. Menepä siis keittämään omalle ukollesi vaikka kalasoppaa ja jätä miekestäsi Timpasta haaveileminen!
Tosi hyvin kirjoitettu :D välillä mietin onko tuolla jokin pakkomielle Timpasta kun se "tunnistelee" sitä melkein joka aloituksessa.
- Timopalsta
elisinäsiis kirjoitti:
Kyllä ne enemmän sinulta kuulostavat kun olet muutenkin hieman pimahtaneen oloinen...
Mä en oikeesti enää tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa tuolle sinun Timo tunnistelulle... en kyllä jaksa alkaa vääntää myöskään sinun kanssasi joten sovitaan niin että minä olen Timo.Sovitaan, että minä olen Timo🤣🤣😄
- eioletodellista
Ja sinä siis ikävöit tuollaista ihmistä.
- Materialisti.Tuula
Kyllä se Tuula kohta tulee apuun!
Ai mutta Tuulahan vaihtoi Timpan liettualaisesta aatelista polveutuvaan rikkaaseen pankkiiriin, kun Timon firmalla alkoi mennä huonosti. Vaihtoi lapsensa isän iältään nuorempaan ja rahallisesti varakkaampaan. Timppa kun ei ole edes aatelista sukua.
Varattuna ollessaan Tuula tapasi lasten kutsuilla uuden miehensä. Oli varattu, ja vaihtoi lennossa NUOREMPAAN, RIKKAAMPAAN, AATELISEEN. - pipiläjuha
Oi Emmi kun sua en enää lemmi ,suussa kapula ja perseelle laulaa remmi.
pipiläjuha kirjoitti:
Oi Emmi kun sua en enää lemmi ,suussa kapula ja perseelle laulaa remmi.
Eipä taida Tuula, Timo ja Christer -triangelia
voida Pipilän Juha auttaa.
Täytyy rukoilla asian puolesta, että saavat soppansa selvitetyksi.
- Tuulat_ja_tuijat_apuun
Eiköhän ne Tuulat ja Tuijat tule taas avuksesi ap?
Vai kelpasitko heille vain nuorena ja varakkaana?
Ikävää jos näin on. Että valitsit aina itsesi kaltaisia
materialistisia ja pinnallisia naisia.
Josko he kuitenkin voisivat lohduttaa sinua,
kun uhrasit heille niin paljon aikaasikin ja huomiotasi?- 2312133
Sana psykiatria tulee kreikan sanoista psykhē 'mieli' ja iatreia 'parantaminen'. Aikaisemmin Suomessa on käytetty psykiatriasta nimitystä mielitautioppi.
- Tuula.ja.tuijakoSairaita
2312133 kirjoitti:
Sana psykiatria tulee kreikan sanoista psykhē 'mieli' ja iatreia 'parantaminen'. Aikaisemmin Suomessa on käytetty psykiatriasta nimitystä mielitautioppi.
Tarkoitan varmaankin, että aikamme sairauksia
ovat hedonistinen oman nautinnon tavoittelu
sekä mammonan palvonta?
Ei "mammonan palvontaa" tietääkseni luokitella sairaudeksi
tai oman miehensä nuorempaan, varakkaampaan ja
aatelisempaan vaihtavaa sairaaksi naiseksi. - lgggllg
2312133 kirjoitti:
Mieli ja parantaminen? Kuinkas tuo parantaminen jos ihminen syö lääkkeitä loppuelämänsä niin voiko sanoa että mieli on parannettu. Enemmänkin kyse on orjuuttamisesta.
- Ei_on_ei_
Eiköhän aloittaja olen täällä
ainoa joka tuota asiaa haluaa
Mielessäsi oleva ei tunne samoin
Sinä et vain hyväksy sitä - Suojamuovissareikä
En halua väistää katsettasi. Kosketa minua. Janoan sitä. Nainen, kaipaan kosketustasi, joka saa minut ihmettelemään miten mikään muu on voinut koskaan minua koskettaa,
- Ihanaa
❤❤❤❤
- Enhaluanolataenkänolostu
Ei. Kohdatessamme voisit vain katsoa minuun. Voin avata keskustelun kyllä.
- näinalkuun
Ihan pelkkä 'hei' riittäisi, jos se olisi häneltä.
- ed--------
Mua ei ainakaan oikein voi lähestyä tai riippuu missä mielessä mut kun en haluu olla sellanen alistuja enkä ookaan mut loukata en yritä ikinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4713283- 1491506
- 851231
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1191114- 2261073
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441011Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.37981Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi40980- 10930
- 102922