Kirjoitan nyt ikävä puolelle tämän

eiminustaolemihinkään

En ymmärrä miksi halusit rikkoa rikottua. Et selkeästi ymmärrä sitä kuinka paskana ihmisenä pidän itseäni (vaikka ilmeisesti ei olisi syytä) ja kuinka hiton alakuloinen olen. Minua on haukuttu koko ikäni ihan kehdosta saakka vaikka ja miksi (en jaksa alkaa luettelemaan miksi kaikeksi on haukuttu). Sinulla ei selkeästi ole mitään käsitystä siitä mitä se tekee ihmiselle... minäpä kerron. Sitä alkaa oikeasti pitämään itseään sellaisena kun sitä tarpeeksi saa kuulla. Sitten jos tapahtuu jotain päinvastaista elämässä niin sen uskominen jo pelkästään on todella vaikeaa. Sitä väkisinkin ihmettelee et voiks toi oikeesti... ja musta... ei voi olla.

13

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erilainenlapsi

kenelle tämä on ja harmi kuulla oot salee siist i ja hieno ihminen ! haistata paskat niille haukkujille ja jos oisin sun frendi sanoisin niille kusipäille et nähää kadul ei kehäs jos tarviit jeesii nii laita viestii !! ??

• eiminustaolemihinkään

En tarvitse jeesiä. Kiitos tarjouksesta kuitenkin.

• Aloituksesi saattaisi kuulua otsakkeen "Häpeä" alle,
      koskapa todennäköisesti tunnet perusteetonta
      häpeää jatkuvasti ja kaikkeen itseesi liittyen.
      Asiantuntijat saattaisivat sanoa, että sinulla
      on "häpeä identiteetti".

Jos haluat, ja jaksat hakea apua itsellesi,
      sitä ei tältä palstalta löytyne.

• erilainelapsi

mikäs räpätäti sä nyt oot häpee

• hyvässäjapahassa

Jos tuo ihmisesi tai joku muu elämässä on luottamuksen arvoinen, kerro tästä niille. Vaikka vaan osittain. Tieto auttaa ymmärtämään sinua.

Itse ainakin tahtoisin sitä kurjempaakin kuulla kaivatultani. Vaikka se tekisi kipeääkin. Haluaisin oppia ymmärtämään paremmin ja auttaa ajan kanssa jos mahdollista. Haluaisin sanoa et hän ei ole niitä asioita mitä itsestään luulee. Mun itseluottamus on niin kova, että voin sanoa että kaikki ne kurjat sanat voi tasan heti jättää huomiotta. Se että sanon toisen olevan hyvä, saa luvan riittää kaikille silloin kun ei omaan sanaansa voi uskoa. Ja sitten kun uskoo itse, ei enää minunkaan tarvitse niin sanoa (vaikkakin sanoisin kyllä siltikin).

• hyvässäjapahassa

Ja jos ei sitten ikinä alkaisi uskoa, niin kuvainnollisesti kulkisin sitten vaikka vierellä hautaan asti tai teen selväksi jollekin muulle, että päivästä päivään kertoo ettei sisäiset demonit puhu totta.

• HuoliHuomisesta

Tuskin kukaan täysijärkinen on säälimätön toimissaan. Tukea ja turvaa itse antaisin, jos tietäisin toisen moiset tuntemukset. Sinunlaisen pitäisi myös osata avautua ja ottaa apua sellaiselta vastaan, jonka koet itsellesi turvalliseksi. Nämä on vaikeita asioita kohdata ja alkukin voi olla haastava, kunnes syntyy luottamus toiseen.

Maltti on valttia tässäkin, ei kannata kiirehtiä, jos vähänkin epäileväinen toista kohtaan. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnistumisia. Kyllä se hyvä tapa ajatella asioita lopulta palkitsee. Ajattele positiivisesti- siitä kaikki lähtee ja itsestä tottakai.

• Elluhalloyb

Mua ei pysty rikkoo kukaan....
      Koska..mä oon mä...
      Mä en anna tallata kenenkään...
      Maailmassa ain parempia...kauniimpia...sou VAT...
      MUT MUA VAAN YKSI....
      Minä hullu..iloinen...yksinkertainen...idiootti...
      Mut en omasta mielestä...
      Ymmärrät...kö..mitä tarkoitan...😂👍☀️💫🍃👅🤢

• tekstisiperusteella

Tässä ei ollutkaan kyse sinusta.
        Älä korosta itseäsi ja omaa vahvuuttasi,se saa sinut kuulostamaan typerältä. Ei mitenkään ainutlaatuiselta.

• säälihäntä
        tekstisiperusteella kirjoitti:

Tässä ei ollutkaan kyse sinusta.
        Älä korosta itseäsi ja omaa vahvuuttasi,se saa sinut kuulostamaan typerältä. Ei mitenkään ainutlaatuiselta.

elluhallobbi on yks kalju mies joka kirjoittaa niinku ois mä olisi ilmeisesti halunnut syntyä tytöksi

• haisevahyypiö
        säälihäntä kirjoitti:

elluhallobbi on yks kalju mies joka kirjoittaa niinku ois mä olisi ilmeisesti halunnut syntyä tytöksi

tämä on kyllä fakta! on monen muunkin keikistelyn takana, miten jotkut uppoaakin tuohon suohon ei voi käsittää

• Facto

Voin valaista. Matkii naapuriaan.

• t.janitskin

Vintissä viuhuu ja pahasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      471
      3283
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      149
      1506
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1231
    4. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1114
    5. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      1073
    6. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1011
    7. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      37
      981
    8. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      980
    9. Jannenkulma

"Köyhän" kiinteistö selvitystilassa!
      Suomussalmi
      10
      930
    10. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102