Suhtadut mieheen joka haluaisi tutustua sinuun muttei rohkene ujotensa takia avata keskustelua oikeille raiteille?
Mitenkä nainen
29
1395
Vastaukset
- näintoivoisin
toivoisin,että jos kiinnostaa,niin laittaisi vaikka terveisiä jonkun toisen kautta....siitä ymmärtäisin ja jos mua kiinnostaisi,tekisin tikusta asiaa :)
- naiselta
Haista äijä j.mies pedofiilikin kenties pitkä v...ttu
- olenkärsivällinen
Olen kärsivällinen ihminen. Mitä jos tavattaisiin. Edetään rauhallisesti, ei mitään kiirettä minnekkään. Kun tutustut, alat uskaltaa rentoutua lähelläni, lupaan. : )
- Vaikkaujo
Itse tykkäisin miehestä joka rohkeasti lähestyy naista ja tietenkin selvinpäin.
- sinunkaltaisia
Ei paljoa ole.... tiedän kokemuksesta. Tai sitten jos on.... niin ihmeellisesti kyllä näytätte tykkäämisen.
- SinkkuNina
En ole ajatustenlukija.
- Nainenmaalta
Avoimin mielin. En tyrmäisi. Rauhassa tutustuen.
- Elluhalloyb
Tykkään rohkeista miehistä...
Kyl sitten nätisti sanon mitä mieltä...😁👍 - eiminua
mikään ujous haittaa. Ehkä siksi vain haittaa, koska olen itsekin huono tekee mitään aloitetta. Odotan vaan miehen aloitetta. Jos kumpiki tulis puolitiehen vastaan.
- Ujonainen
No hän voisi avaa keskustelun sitten jotain toista kanavaa käyttäen. Olen itsekin ujo, joten suhtaudun positiivisesti minkälaiseen yhteydenottoon tahansa, ei tarvitse siis olla nenät vastakkain :)
- Vanhanaikainen
Suhtaudun kärsivällisesti jos hän on vain mies johon itse haluan tutustua. Jos en halua, tuskin edes huomaan hänen kiinnostustaan. Toivoisin kuitenkin, että mies tekee aloitteen, pyytää vaikka elokuviin tai teatteriin. Itse olen huono tekemään aloitetta ja ehkä vähän vanhanaikainen tässä asiassa.
- väsynytpelkureihin
Naiset ovat VITUN PASSIIIVISIA JA "VANHANAIKAISIA".
Muuten huorataan ympäri kyliä ja ollaan niin "rohkeita ja itsenäisiä" mut sitten miehen pitää tehdä KAIKKI naisen eteen.
Vittu te ette ansaitse yhtään miestä.- LumppujaPiisaa
Riippuu naisesta en kyllä tee kenenkään naisen eteen yhtään mitään kun ei ole mitään syytä. Vanhanaikainen ajattelutapa.
- voimahotonsentään
Teidän ongelma on ymmärtämättömyys. Ei naiset oo aloittemattomia laiskuuttaan tai ylpeyttään vaan fiksuuttaan. Mikä on paras tapa tietää aito kiinnostus.
- Rohkeastivaan
Rohkeasti vaan suu auki.
- kunitsekinujo
tykkää
- PunainenLuu
Ujous on eräässä vaan niin..... Mutta ympäristö haittaa jo muutenkin liikaaa ja epävarmuus toisesta.... ei helppoa.
- sittenvainepsanjaan
Eikös sen pitäisi olla helpoa kun vain jollain mopoautoalla vain ottaa kyytiin jonkun jos tarvitsee liftiä... se on tietysti tytöillekin pelottavaa, että vaikka ottaisi kyytiin erittäin luotettavan ihmisen että mitä siitä toiset ajattelisivat jos kuskaisit jotain naapuriakin noin 100metriä...
Varsinkinkin jos ihminen sattuu olemaan erittäin vaaralliseksi ja erittäin ihmisturvalliseksi luokiteltu henkilö, riippuu kuka sen määrittelee, eli kun lääkäreiden valheitakaan ei voi nykyään tarkistella... mutta jos työskentelee puolustusvoimien hommeleissa, hoitavat sitten valheet lääkäreiltä heti pois, ja karkoittavat Suomen Valtiosta tuollaiset.. heh. - mnainenilmanro
Tikusta asiaa
- ajattelisinnäin
Monesti tuollainen on ongelmana, kun itse vain komennnan työnjohtajia ja naureskelen pomoille, mutta:
On aika tärkeä asia että pitäisi poikienkin hieman rohkaistua kertomaan omia tunteitaan tytöille ja toisinkin päin... Suhtaudun seuraavasti:
Kun kiinnostus kasvaa riittävän suureksi,
se ylittää lopulta pelon.
Näin se on.- mikäonriittävänsuuri
Määrittele riittävän suuri? Mikä sellainen on?
- onolemusainakinsuuri
Onko joku aki palstanmäkinen riittävän suuri jo pallomaisuudessaan vain miten se menee?
- hampuraisethyviä
pallomaiset vihannes-.persoonat.
- Yksinaina
Ehkä ujous kertoo, et oot tosissasi ja sulla on oikeesti kiinnostusta muuhunkin kuin pinnalliseen lyhyeen tuttavuuteen. Eli tuskin haittaa mitään. Siinä voi olla vaan semmoinen ongelma, et jos toinenkin on ujo, eikä uskalla lähestyä, niin miten löydätte toisenne?
Itselläni on niin paha hylätyksitulemisen pelko, etten osaa lähestyä muita. En uskalla. Ajattelen, et kyllä ne kertoo mulle jos niitä kiinnostaa.- siitäkeksittekeksejä
NIIn aivan sanoit hyvän asian, koska jos kumpikin pelkää tutustua toiseen, niin se on ongelmallinen tilanne... tämä olikin erittäin hyvä palstalla tänään suhdekeskustelut.
Ja viisauskin löydettiin jo: Kaikki totuus on valhetta.
- ostetaankotaas
Joo todellakin hauskoja juttuja palstalla, liittyen juurikin einyt aivan sipulin juuriin joita Aki Palsanmäki salaisena repseptinä toivoisi itselleen, mutta:
Keskustelu tyttöjen eli nuorten naisten ja nuorten miesten kanssa asioista mitä voi olla mielessä.
- Erittäin terveellistå höpöttelyä. - PunainenLuu
Miten nyt voi suhtatua ihmiseen, joka saa aikaan kaiken tämän. Välillä tuntuu, että tuo ujous ja jurous juuri koukuttaakin. Harmi vaan, että sama ongelma tuntuu olevan tässä päässä. Vaikken heti siltä vaikutakaan. Ollaanko liian samanlaisia...jännittäjiä, niin ettei osata enää jutella. Mitä me pelätään ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5614305V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1025332Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1804637- 713971
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳613615- 1213510
- 532512
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512419Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul382228On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211903