Intohimoa Nooran kanssa

puumanainen

Lähetin viestin sinulle. Viestin, jota luultavasti tulisin vielä katumaan. Viestin, jossa kerroin sinulle tunteistani, tunteista jotka hämmentävät minua itseänikin. En odottanut sinulta mitään reaktiota, mutta hetken kuluttua saan sinulta vastauksen: Tule käymään, puhutaan tästä. Viestin lopussa on osoitteesi.
Olen hermostunut, kun lähestyn asuntoasi. En tiedä yhtään, miten suhtaudut asiaan. Ehkä haluat kertoa minulle henkilökohtaisesti, ettei minun kannata haaveilla mistään, että sinua ei kiinnosta, etkä halua kuulla enää tunnustuksiani. Mahassani kiertää. Mikä saikaan minut tunnustamaan tunteeni sinulle? Mitä minä toivoin? Sinä olet kaunis, minua nuorempi nainen. Minä naisten kanssa kokematon, keski-ikää lähestyvä, tavallinen nainen.
Painan ovikelloasi. Minusta tuntuu, että en saa henkeä. Avaat oven, etkä sano mitään. Olet niin kaunis. Kun saan kengät jalastani ja nousen ylös, tulet seisomaan taakseni ja kiedot kädet vyötärölleni. Et sano vieläkään mitään, mutta painat huulesi korvani taakse, juuri oikeaan kohtaan. Alat avata paitani nappeja, hitaasti. Tunnen sinun painautuvan selkääni vasten, nännisi tuntuvat vaatteidemme läpi. Käännyn ja suutelen sinua ensimmäisen kerran. Huulesi ovat pehmeät ja hellät. Olen katsonut niitä töissä satoja kertoja ja toivonut saavani maistaa niitä. Suudellessamme työnnät minua edelläsi makuuhuoneeseesi ja kaadat sängyllesi.
Riisumme toisiamme hitaasti, toisen vartaloon tutustuen. Kuiskaat korvaani: "Haluan koskea sinua kaikkialle, saada sinut nauttimaan. " Otat jostain pari silkkihuivia. Sidot silmäni. Kun en näe sinua, tunnen kaikki kosketuksesi herkemmin. Hyväilet rintojani koskettamalla minua vain silkkihuivilla. Se tuntuu viileältä ja saa nännini nousemaan yhä pystymmiksi. Hellän silkin kosketuksen vastapainoksi, imaiset toista nänniäni voimakkaasti. Olen aivan kiimassa. Vartaloni kaipaa kosketusta enemmän kuin arvaatkaan. Ainakaan pariin vuoteen, minua ei ole koskenut kukaan muu, kuin minä itse. Sormesi siirtyvät koskettamaan valuvan märkää pilluani. Haluan saada enemmän, Tunnen, etten tarvitse montaakaan kosketusta, kun laukean. Liikutan lantiotani sormiasi vasten, mutta otat sormesi pois ja kuiskaat, ettet anna minun tulla vielä pitkään aikaan. Mutta minä haluan tällä kertaa tulla nopeasti, ehtisin myöhemmin nauttia rauhassa, mutta nyt minun on saatava orgasmi pian. Sormesi palaavat hyväilemään kuumaa pilluani, samalla kun huulesi hyväilevät rintojani. Suudelmien välissä kuiskit, miten haluat nuolla minua. Se kuulostaa niin kiihottavalta, että ajatuskin siitä saa minut lähes laukeamaan. En halua näyttää sinulle, miten lähellä laukeamista jo olen, ettet vaan lopettaisi, joten puren huultani, että en voihkisi ääneen. Peukalosi hieroo klitoristani ja kaksi sormeasi kirnuaa pillussani. Tunnen orgasmin tulevan rajuna ja sykkivänä. Muutamassa hetkessä saat minut laukeamaan rajusti ja voihkimaan nimeäsi, Voi Noora, miten ihana oletkaan.

2

3684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puumanainen

      Pilluni on voimakkaan orgasmin jäljiltä niin arka, että siirrän kätesi pois, Suutelen sormiasi, ne maistuu omilta pillunmehuiltani. Hitaasti alan hyväillä sinua. Aluksi koskettelen ihania rintojasi, Ne ovat suuremmat kuin omani, painavat ja pyöreät. Samalla kun tutustun niihin, alan kuljettaa huuliani pitkin vartaloasi. Voi luoja miten kaunis oletkaan, liikunnallinen kolmekymppinen nainen. Vartalosi on sopivasti pehmeää ja kiinteää.
      Annan huulieni vaeltaa kohti pilluasi. Nuolaisen ensin välilihaasi ja jään lipomaan sitä, Joka nuolaisu saa olla hiukan edellistä pidempi ja kerta kerralta, lipaisu lipaisulta lähestyn aukkoasi. Lopulta kosketan sitä ensimmäisen kerran. Seuraavalla nuolaisulla työnnän kieltäni hiukan sisällesi. Maistut huumaavalta. Alat tosissasi kuumeta. Sormesi alkavat hieroa klitoristasi. Siirrän kätesi pois kultahipultasi ja kiellän koskemasta itseäsi sieltä. Saat levittää huuliasi sormilläsi, muttet hieroa. Mutta seuravalla nuolaisulla sormesi palaavat hieromaan klittaa. Otan sängyllä olevan huivin ja sidon sillä kätesi sängynpäätyyn, samalla suudellen huuliasi ja kaulaasi. Rintasi nousevat ihanasti esille, kun kädet ovat ylhäällä. Jään imemään rintojasi ja työnnän sormet sisällesi. Etsin g-pisteesi ja alan hieroa sitä hitaasti sivuttaissuunnassa. Olet aivan märkä. Jatkan hidasta hierontaa ja kumarrun nuolemaan sinua. Nyt nuolen pitkillä rauhallisilla vedoilla reiältä, kohti huippua, mutta en vielä vie kieltäni klitoriksesi yli. Koitat saada kieleni koskemaan oikeaan paikaan ja liikut allani. Noora, pysy paikallasi tai sidon myös jalkasi, komennan sinua. Mutta et pysy. Nousen suutelemaan sinua ja puraisen kevyesti korvaasi. Taidat haluta, että sidon myös jalkasi? Et sano mitään, mutta katsot suoraan silmiini. Otan vielä kaksi huivia ja sidon niillä jalkasi aivan levälleen, kiinnitän huivit sängynjalkoihisi. Tiukasti, mutta hellästi, Ei sinuun satu, mutta nyt et enää voi paljonkaan liikkua.
      Nyt palaan nuolemaan sinua. Hitaasti, pitkillä vedoilla, nyt annan kieleni koskettaa klitoristasi välillä. Työnnän sormeni sisällesi ja hieron peukalolla kevysti pyllyäsi. Edessäni on upea näköala leveälle avattuun pilluusi. Toisella kädellä puristan nänniäsi, Tunnen sinun orgasmisi lähestyvän. Nyt annan huuleteni ja kieleni hieroa klitoristasi, samalla kun liikutan sormiani sisälläsi nopeutuvaan tahtiin, Tunnen lihastesi kiristyvän, ennen kuin rytmikäs syke puristaa sormiani. Nuolen sinua hellästi, kunnes voihkinasi laantuu.
      Irroitan huivit, suutelen huuliasi ja katson kauniisiin silmiisi, jotka yhä kiiltävät himosta. Enää minua ei hermostuta, kun kuiskaan korvaasi: "Mistähän halusit puhua kanssani".

    • Anonyymi

      Aah <3

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe