Kelakortti

Tarvitsenapuajanopeaa

Hei riittääkö kutsunnoissa pelkkä kelakortti ilman kuvaa? En omista muuta.

10

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppoa

      Itse menin kirjastokortilla ilman kuvaa ja kelpasi....rajankin yli pääsee ilman mitään papruja joten se riittää hyvin...

    • Intintuplaaja

      Minä lainasin veljen kirjastokorttia kun menin hänen puolestaan inttiin. Broidi maksoi siitä vuodesta ihan hyvin, ja muutenhan olisin ollut työttömänä, nyt kun on nämä sipilät ja kaikki.

      • valheitaliikaa

        Kuulostaa aivan täysin joltain pedofiili-poliisin puheelta tuo sanomasi :D


      • Intintuplaaja
        valheitaliikaa kirjoitti:

        Kuulostaa aivan täysin joltain pedofiili-poliisin puheelta tuo sanomasi :D

        Joo, ei aktiivimalli oikein inspannut, joten olin mieluummin vielä toisenkin vuoden armeijassa. Ei siellä mitään epäilty, kun olin eri varuskunnassa kuin silloin ekalla kerralla.

        Tiedän monia muitakin nuoria naisia, jotka ovat menneet veljensä puolesta inttiiin.


    • Codesan

      Älä mee sinne kutsuntoihin.

    • Tappakaaitsenne

      Kutsunnat ohi jo mutta kiitos täysin turhista vastauksista. Tätä vähän odotunkin paska sivustolta.

    • kuvatonihminen

      Jos ei todellakaan ole minkäänlaista kuvallista henkilöllisyystodistusta, niin, armeijan silloin tehtävä sellainen jos on kuitenkin todettu että on Suomen kansalainen, rahanpuutteessa ei ole ollut varaa hankkia henkilöllisyyspapereita..

      • WilhelmWirtanen

        Minulla henkkarit upposi Välimereen, joten ei ollut Suomessa oikein millä henkilöllisyytensä todistaa, mutta onneksi sain intissä uuden kuvallisen henkkarin. Vaihdoin itselleni samalla uuden nimenkin, olinkin jo kyllästynyt siihen vanhaan.


    • ohohmeinasitulla

      Kun jollain tavoin pystyt vain Suomen kansalaisuutesi, se homma on siinä selvä..
      - Joo poliisien ja tällaisia... eivät kysele, vain kyselevät henkilöllisyyttäsi.

      • hiekkakansa

        Ei kysele kun eivät torniossakaan tulijoilta kyselleet.....Hiekkapaperin palanen käy kun sanot että koti löytyy sieltä jyvien välistä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe