Hei riittääkö kutsunnoissa pelkkä kelakortti ilman kuvaa? En omista muuta.
Kelakortti
10
1455
Vastaukset
- Helppoa
Itse menin kirjastokortilla ilman kuvaa ja kelpasi....rajankin yli pääsee ilman mitään papruja joten se riittää hyvin...
- Intintuplaaja
Minä lainasin veljen kirjastokorttia kun menin hänen puolestaan inttiin. Broidi maksoi siitä vuodesta ihan hyvin, ja muutenhan olisin ollut työttömänä, nyt kun on nämä sipilät ja kaikki.
- valheitaliikaa
Kuulostaa aivan täysin joltain pedofiili-poliisin puheelta tuo sanomasi :D
- Intintuplaaja
valheitaliikaa kirjoitti:
Kuulostaa aivan täysin joltain pedofiili-poliisin puheelta tuo sanomasi :D
Joo, ei aktiivimalli oikein inspannut, joten olin mieluummin vielä toisenkin vuoden armeijassa. Ei siellä mitään epäilty, kun olin eri varuskunnassa kuin silloin ekalla kerralla.
Tiedän monia muitakin nuoria naisia, jotka ovat menneet veljensä puolesta inttiiin.
- Codesan
Älä mee sinne kutsuntoihin.
- Tappakaaitsenne
Kutsunnat ohi jo mutta kiitos täysin turhista vastauksista. Tätä vähän odotunkin paska sivustolta.
- kuvatonihminen
Jos ei todellakaan ole minkäänlaista kuvallista henkilöllisyystodistusta, niin, armeijan silloin tehtävä sellainen jos on kuitenkin todettu että on Suomen kansalainen, rahanpuutteessa ei ole ollut varaa hankkia henkilöllisyyspapereita..
- WilhelmWirtanen
Minulla henkkarit upposi Välimereen, joten ei ollut Suomessa oikein millä henkilöllisyytensä todistaa, mutta onneksi sain intissä uuden kuvallisen henkkarin. Vaihdoin itselleni samalla uuden nimenkin, olinkin jo kyllästynyt siihen vanhaan.
- ohohmeinasitulla
Kun jollain tavoin pystyt vain Suomen kansalaisuutesi, se homma on siinä selvä..
- Joo poliisien ja tällaisia... eivät kysele, vain kyselevät henkilöllisyyttäsi.- hiekkakansa
Ei kysele kun eivät torniossakaan tulijoilta kyselleet.....Hiekkapaperin palanen käy kun sanot että koti löytyy sieltä jyvien välistä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1158237Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4157458Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804724Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294499Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-74039Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032849- 1182714
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332645Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps232284Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m22147