Kelakortti

Tarvitsenapuajanopeaa

Hei riittääkö kutsunnoissa pelkkä kelakortti ilman kuvaa? En omista muuta.

10

1464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppoa

Itse menin kirjastokortilla ilman kuvaa ja kelpasi....rajankin yli pääsee ilman mitään papruja joten se riittää hyvin...

• Intintuplaaja

Minä lainasin veljen kirjastokorttia kun menin hänen puolestaan inttiin. Broidi maksoi siitä vuodesta ihan hyvin, ja muutenhan olisin ollut työttömänä, nyt kun on nämä sipilät ja kaikki.

• valheitaliikaa

Kuulostaa aivan täysin joltain pedofiili-poliisin puheelta tuo sanomasi :D

• Intintuplaaja
        valheitaliikaa kirjoitti:

Kuulostaa aivan täysin joltain pedofiili-poliisin puheelta tuo sanomasi :D

Joo, ei aktiivimalli oikein inspannut, joten olin mieluummin vielä toisenkin vuoden armeijassa. Ei siellä mitään epäilty, kun olin eri varuskunnassa kuin silloin ekalla kerralla.

Tiedän monia muitakin nuoria naisia, jotka ovat menneet veljensä puolesta inttiiin.

• Codesan

Älä mee sinne kutsuntoihin.

• Tappakaaitsenne

Kutsunnat ohi jo mutta kiitos täysin turhista vastauksista. Tätä vähän odotunkin paska sivustolta.

• kuvatonihminen

Jos ei todellakaan ole minkäänlaista kuvallista henkilöllisyystodistusta, niin, armeijan silloin tehtävä sellainen jos on kuitenkin todettu että on Suomen kansalainen, rahanpuutteessa ei ole ollut varaa hankkia henkilöllisyyspapereita..

• WilhelmWirtanen

Minulla henkkarit upposi Välimereen, joten ei ollut Suomessa oikein millä henkilöllisyytensä todistaa, mutta onneksi sain intissä uuden kuvallisen henkkarin. Vaihdoin itselleni samalla uuden nimenkin, olinkin jo kyllästynyt siihen vanhaan.

• ohohmeinasitulla

Kun jollain tavoin pystyt vain Suomen kansalaisuutesi, se homma on siinä selvä..
      - Joo poliisien ja tällaisia... eivät kysele, vain kyselevät henkilöllisyyttäsi.

• hiekkakansa

Ei kysele kun eivät torniossakaan tulijoilta kyselleet.....Hiekkapaperin palanen käy kun sanot että koti löytyy sieltä jyvien välistä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      80
      4657
    2. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      214
      4589
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      65
      2385
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      74
      2378
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      60
      2306
    6. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      67
      2147
    7. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1886
    8. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1527
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1338
    10. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1318
    Aihe