Miesten 9 asiaa abortista

Pistesulle

1. Mies ei halua olla harrastamatta seksiä
2. Mies ei hyväksy aborttia
3. Mies ei halua elatusvelvolliseksi
4. Mies haukkuu abortin tehneitä
5. Mies haukkuu yksinhuoltajia
6. Mies haukkuu seksistä kieltäytyvää naista pihtariksi
7. Mies haukkuu seksiä haluavaa naista huo*aksi.
8. Mies ei halua käyttää kondomia
9. Mies sälyttää vastuun ehkäisystä naiselle

Mies. Lopeta seksi niin maailma ja lapset pelastuu. Tee osasi jos et hyväksy aborttia. Jos hyväksyt abortin ja naiselle oikeuden selvitä jättämästäsi jäljestä tavallaan niin asia ok. Saat lopuksi pisteet.

27

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenestä miehestä puhut?

• Sinuna vaihtaisin parempaan.

• Oikea-Suuntaus

Täältä pisteitä aloittajalle. Olen samaa mieltä. Mies, muutu niin asiat muuttuu. Miehen pitää kantaa vastuu ennenkuin voi vaatia muilta samaa. Puskista huutelemalla ei näytetä esimerkkiä.

• tilastoa

Tilastokeskus on tehnyt tilastoja suomalaisista perheistä: perh/2017/perh_2017_2018-05-25_tie_001_fi. Erilaisia perheitä on yht. 1 365 341 kpl, joista lapsiperheitä 640 062. Äiti-lapsiperhekuntia on vain 147 297 , joihin miestä ei ole kutsuttukaan tai joista mies on poistunut käskystä, omasta halusta tai kuolemansa kautta, joten tuo väite, että mies karkaa aina lenssin heitettyään on vain feministisaarnaajien märkää valheuutista. Isä-lapsi perhekuntiakin on peräti 24 161, joista äiti poistunut käskystä, omasta halusta tai kuolemansa kautta.

• Joo.Hohhoijaa

"joista äiti poistunut käskystä, omasta halusta tai kuolemansa kautta."

Onhan se täysin moraalitonta että nainen menee kuolemaan. Ja jättää lapset isälle???!!! Onko ennen kuultu? Jos mies pahoinpitelee ja puukottaa niin miksi laistaa tuolleen vastuunsa kuolemisella? Turhia nillittämisiä ja selvää huomionhakuisuutta.

• HandyMcCoy

"että mies karkaa aina lenssin heitettyään"

Kyllä se useimmiten kuitenkin abortin syynä on.

• näinoikeastimenisi

Aloittaja ei ymmärrä asiaa, joskaan ei hänen mieskään.
      Seksi on avioliittoon tarkoitettu tapahtuma ja ominaisuus, jossa lapset ovat oleellinen osa kokonaisuutta. Ei siellä mietitä abortteja, sukupuolitauteja, ehkäisyäkään ehkä useinkaan, koska koko suhde perustuu luottamukseen ja elämän tulevaisuuteen.
      Sen ulkopuolella olevat joutuvat sitten ikäviin äärimmäisyyksiin.
      Jopa aids on seurana, kuoleman tauti.

• EstherMalakias

"Ei siellä mietitä abortteja, sukupuolitauteja, ehkäisyäkään ehkä useinkaan, koska koko suhde perustuu luottamukseen ja elämän tulevaisuuteen."

Näin mieheni minulle sanoi myös. Olen vakaasti uskovainen ja uskollinen
        Siksi ihmettelen mistä sain tippurin ja hivin vaikka olen ollut uskollinen koko avioliittoni ajan. Mieheni, joka matkustaa paljon Thaimaassa ja Venäjällä myyntipäällikkönä väittää että olen saanut sen ehkä naisten vessan ovenkahvasta. Jostain syystä hänelläkin on oireita syyttää minua, että olen käynyt naisten vessassa. Viime viikolla joku ulkomaankieltä puhuva naikkonen väitti olevansa raskaana ja haluavansa mieheltöni aborttirahat. Kun kerroin miehelleni tästä hän sanoi että joku huono nainen siellä on varmasti tullut raskaaksi ovenkahvasta. Että mitähän hänestä nyt taas halutaan. Huonot naiset hyvän ja uskovaisen miehen kimpussa. En ymmärrä.

• EstherMalakias

En hyväksy aborttia enkä ehkäisyä. Olet siis väärillä jäljillä trollihippa. Avioliitto on lapsia varten ja olen ollut uskollinen ja perheeni ja minä syvästi uskovainen. Myös mieheni on. Meillä on 9 lasta. Miehelleen kuuluukin jakaa. Vai eikö seksi mielestäsi kuulu avioliittoonkaan? Miten lapset saadaan sitten aikaiseksi jos ei avioliitossa ole seksiä? Kerrohan.

• Ihanhitonkummaa

"Seksi on avioliittoon tarkoitettu tapahtuma ja ominaisuus"

Miksi sitten miehet vonkuu seksiä vaikkei ole naimisissa???!!! Miksei miehet lakkaa seksin ajattelemista ja sillä kiristämistä? Jos miehet ei haluis seksiä ja painostais naista niin aborttejajaan ei olis!

• Anonyymi
        EstherMalakias kirjoitti:

"Ei siellä mietitä abortteja, sukupuolitauteja, ehkäisyäkään ehkä useinkaan, koska koko suhde perustuu luottamukseen ja elämän tulevaisuuteen."

Näin mieheni minulle sanoi myös. Olen vakaasti uskovainen ja uskollinen
        Siksi ihmettelen mistä sain tippurin ja hivin vaikka olen ollut uskollinen koko avioliittoni ajan. Mieheni, joka matkustaa paljon Thaimaassa ja Venäjällä myyntipäällikkönä väittää että olen saanut sen ehkä naisten vessan ovenkahvasta. Jostain syystä hänelläkin on oireita syyttää minua, että olen käynyt naisten vessassa. Viime viikolla joku ulkomaankieltä puhuva naikkonen väitti olevansa raskaana ja haluavansa mieheltöni aborttirahat. Kun kerroin miehelleni tästä hän sanoi että joku huono nainen siellä on varmasti tullut raskaaksi ovenkahvasta. Että mitähän hänestä nyt taas halutaan. Huonot naiset hyvän ja uskovaisen miehen kimpussa. En ymmärrä.

Tää oli käsittämättömän naseva kirjoitus! Tyhjentävästi sanottu ja hyvin moraalinen ja mahtavasti päätelty. 🤗. Aivan mahtavaa. Tämä nikille Esther. Nimikin jo sanoo että pyhien asioiden kanssa ollaan nyt tekemisissä. Ja ihmisyksilön elämä alkaa hedelmöityksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli käsittämättömän naseva kirjoitus! Tyhjentävästi sanottu ja hyvin moraalinen ja mahtavasti päätelty. 🤗. Aivan mahtavaa. Tämä nikille Esther. Nimikin jo sanoo että pyhien asioiden kanssa ollaan nyt tekemisissä. Ja ihmisyksilön elämä alkaa hedelmöityksestä.

" Ja ihmisyksilön elämä alkaa hedelmöityksestä"

Mutta ihmispersoonan ei :)

• Anonyymi

No eipä tietenkään tähänkään taas saisi mitään vastata. :)

Ja se mull.isdava ero noissa oli? Vai pelcc.ää eb.ä doiv.oisda saiv.ardelua taas jollain pers.hoona mutuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä tietenkään tähänkään taas saisi mitään vastata. :)

Ja se mull.isdava ero noissa oli? Vai pelcc.ää eb.ä doiv.oisda saiv.ardelua taas jollain pers.hoona mutuilla.

Ihmispersoonan biologinen ja geneettinen "elämä" on alkanut sukusolutasolla ja ihmiselämä syntymästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmispersoonan biologinen ja geneettinen "elämä" on alkanut sukusolutasolla ja ihmiselämä syntymästä.

Botin m*lqqu on taas näköjään päättänyt, että tässäkin on jotain ihan v*tun asiatonta.

Ihm.is ycs.ilön el.ämä alkaa hed.elmötyksestä, ja pers.oonuudet on lähinnä mutujen varassa.

• ahneuspaistaaläpisinusta

Eli haukkumasi mies on vaatinut avioehtoa. Ei sitä niin helposti jaolle pääse.

• Anonyymi

Juurikin tätä meinasin tarjota, monesti on hyvinkin järkevää tehdä avioehto. Ja jos lapsia vielä syntyy niin hehän ovat niitä perillisiä ...

• OnnellinenReetta

Minäkin annan miehelleni pisteet. Hän on tasa-arvoinen kumppani ja olemme jakaneet ehkäisy kustannukset. Sitten olemme sopineet että jos paukahdan vahingossa paksuksi niin hän maksaa abortin kulut koska minä joudun kärsimään fyysiset ongelmat. Minusta tämä järjstely on oikeudenmukainen, miten teillä toimitaan? Aloituksen juttu on totta jos puhutaan miehistä yleensä mut onneksi miehiä on monenlaisia.

• Anonyymi

Onhan se varmaan suosijasakin mielestä aina mitä oic.heuden mucaisinta maksattaa muilla ids.eccäät mucavuuden hal.unsa.

• Anonyymi

Nykyajan ihmiset ovat kyllä elämäntaidoiltaan lähes kädettömiä ja älyttömiä. Meillä avioliittoa kestänyt yli 45 v ja heti alusta asti on meillä ollut yksi tili, johon kaikki tulot tulee ja josta kaikki maksut maksetaan ja johon molemmilla on oma korttinsa ja käyttöoikeutensa. Lisäksi molemmilla on oma tilinsä, joihin on yhdessä talletettu pari kymppitonnia siltä varalta, että toinen poistuu tuonilmaisiin ja silloin raha-asioita voi hoitaa noiden tilien kautta perunkirjoitukseen saakka ja sen ylikin, koska varainsiirto yhteiseltä tililtä keskeytyy perinnönjakoon asti. Tällä tavalla olemme varmistaneet, että toinen meistä voi jatkaa elämäänsä, kunnes jäämistö on selvitetty ja jaettu.

Nykypolvi tuntuu olevan niin itsekkäitä ja siksi kaikkia toisia epäilevä, että siitä sotkusta saa vain aloituksen kaltaisia vihapuheita ja epäilyjä sekä täydellistä luottamuspulaa. Ei käy kateeksi nykyajan kasvatuksen tulokset! Yhteenkin mennään, kun toinen vain tuntuu niin mukavalta tuntematta häntä juuri ollenkaan. No, sitten sen seuraksena sitten tapellaan kaikista asioista - netissä!

• Anonyymi

Tuo oma tilanteesi vaatii kahta samanmielistä ihmistä. Jos toinen ei ole valmis samaan, niin ei silloin pysty rakentamaan tuollaista luottamussuhdetta kuin teillä on.

Tästä syystä on ihan hyvä, että eletään demokratiassa, jossa on ero-oikeus, ettei tarvitse jäädä jumiin huonoon suhteeseen.

• Anonyymi

"Nykyajan ihmiset ovat kyllä elämäntaidoiltaan lähes kädettömiä ja älyttömiä. Meillä avioliittoa kestänyt yli 45 v ja heti alusta asti on meillä ollut yksi tili, johon kaikki tulot tulee ja josta kaikki maksut maksetaan ja johon molemmilla on oma korttinsa ja käyttöoikeutensa."

Tämä foorumi käsittelee aborttia eikä perheen talousjärjestelyjä. Lisääntymiseen liittyvissä asioissa nainen on aika heikoilla, koska vain ja ainoastaan nainen joutuu vastuuseen kaikesta. Mies voi sitten kuivasti arvostella lähes kaikesta, joko pihtaamisesta tai sitten levittelystä. Joko abortista tai abortista kieltäytymisestä. Niin se on naiset että tehkää mitä ikinä haluatte koska vain ja ainoastaan sinä olet oman elämäsi herra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oma tilanteesi vaatii kahta samanmielistä ihmistä. Jos toinen ei ole valmis samaan, niin ei silloin pysty rakentamaan tuollaista luottamussuhdetta kuin teillä on.

Tästä syystä on ihan hyvä, että eletään demokratiassa, jossa on ero-oikeus, ettei tarvitse jäädä jumiin huonoon suhteeseen.

Kyllä! Siihen aikaan yleensä oli niin, että puolisoa etsittiin ihan oikeesti eikä ensi sijaisesti seksikumppania, koska perhearvot olivat sellaiset. Perhe oli luottamussuhde, loppuelämän projekti, vaikka erojakin sattui. Nyt haetaan ensin seksikokemuksia mahdollisimman monen kanssa ja silloin sattuu usein abortin tarvekin kohdalle. Sitten ihmetellään, miksi elämä on niin risaista, äijät jättää raskaana olevan kuin tyhjää vaan. Vastaus on, että kun kummatkaan ei halua sitoutua, niin risaiseksi menee ja mistä voi tietää, oko lapsi juuri ko kumppanin. No jaa, DNA sen kertoo. Mutta ennenkuin mitään vakavmpaa sattuu, pitää osata tuntea toinen ja luotaa häneen kaikesta sydämestä. Ilmankos maailma on niin rikkinäinen, kun ihmiset särkevät itsensä ja kukaan ei luota toisiinsa. Onnea vaan uusi polvi, kyllä vanhoistakin tavoista voi oppia tai sitten itkeä. Se on oma valinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! Siihen aikaan yleensä oli niin, että puolisoa etsittiin ihan oikeesti eikä ensi sijaisesti seksikumppania, koska perhearvot olivat sellaiset. Perhe oli luottamussuhde, loppuelämän projekti, vaikka erojakin sattui. Nyt haetaan ensin seksikokemuksia mahdollisimman monen kanssa ja silloin sattuu usein abortin tarvekin kohdalle. Sitten ihmetellään, miksi elämä on niin risaista, äijät jättää raskaana olevan kuin tyhjää vaan. Vastaus on, että kun kummatkaan ei halua sitoutua, niin risaiseksi menee ja mistä voi tietää, oko lapsi juuri ko kumppanin. No jaa, DNA sen kertoo. Mutta ennenkuin mitään vakavmpaa sattuu, pitää osata tuntea toinen ja luotaa häneen kaikesta sydämestä. Ilmankos maailma on niin rikkinäinen, kun ihmiset särkevät itsensä ja kukaan ei luota toisiinsa. Onnea vaan uusi polvi, kyllä vanhoistakin tavoista voi oppia tai sitten itkeä. Se on oma valinta.

Yksinkertaista asioita. Aikaisempina vuosikymmeninä avioituminen oli normi. Sitä odotettiin ihmisiltä. Ihmiset pysyivät yhdessä siksi, että naisen asema oli niin huono.

IR

• Anonyymi

Jos miehellä on esim, oma asunto, niin naimisiin ei mennä ilman avioehtoa ja siitähän yleensä seuraa abortti jos nainen on raskaana. Abortti on jossain tapauksissa ihan puhdasta kostamista ....

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6621
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      22
      4791
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      549
      2891
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      67
      2463
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2116
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      1964
    7. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      42
      1658
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      41
      1615
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1613
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1351
    Aihe