Kuusamon Tulihta-jutussa kovat tuomiot
Kotimaa Julkaistu 27.11.1996 17:32
Rukan sotkuisia maakauppoja koskeva niin sanottu Tulihta -juttu on päättynyt koviin tuomioihin Kuusamon käräjäoikeudessa.
Kuusamon kunnanjohtaja Erkki Juntunen ja nimismies Mikko Sormunen lähtevät vankilaan vuodeksi ja neljäksi kuukaudeksi. Lisäksi kumpikin menettää virkansa.
Mainos (uutinen jatkuu alla)
Tuomiot liittyvät viime vuosikymmenen lopulla alkaneisiin maakauppoihin ja kaavajärjestelyihin neljänkymmenen hehtaarin alueella Rukalla.
Tuliko Tulihta mieleen?
16
2890
Vastaukset
- Tarmotappikoski
Nii, 20 vuotta sitten.
- anonyymi_e9x
Tulihta on kirosana kuusamossa, tiesittekö, et vt. kuusamon kaupunginjohtajan edessä tarkoittaa "varokaa tulihtaa"
- Anonyymi
Onko tämä nykyinen samanmoinen vai vähemmän vt?
- Anonyymi
Nykyinenpä hyvinkin, vanhoja ei muka saa muistella. Muuttuuko ihmiset?
- Anonyymi
Oli Puolanla kunnanjohtajana kehui tässä vähä aikaa sitten suomussalmi ja kuusamosa aukee kunnanjohtajan paikka sitten meensinne oli mahti poika Puolanla!!!!!!Että semon oliErkki!
- Anonyymi
Aivan mahtava kommentti. Onkohan älyn puute vai promillet ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan mahtava kommentti. Onkohan älyn puute vai promillet ?
Molemmat....
- Anonyymi
Erkki J=. Tosi on tarteeko muuta tietoo Puolanka !
- Anonyymi
Liekö nykyisissä poliiseissa samaa lajia mitä oli Sormunen?
- Anonyymi
Lienee, kun partiointi ei näytä tapahtuvan, apsilla istuvat syömässä donitsia päivät pitkät :D
- Anonyymi
En tietä Sormuseta mutta minä tiijän paljo jos vaan kehtaan ?=====!
- Anonyymi
Tiedolle se ja sama. Vasta se merkkaa jos on kovaa todisteaineistoa. Huhupuheet ja luulot ei auta.
- Anonyymi
Nämä kuusamolaiset köysiselkäiset uskalla tehdä tiedoilla mitään, niin pahantekijät jatkaa entiseen malliin ja nauravat matkalla pankkiin.
- Anonyymi
Asuuko vielä tontti kauppijas eee jjjj Kuusamossa?
- Anonyymi
Ei oo tietoa, suattaapi olla jo maatunu
- Anonyymi
Jos näin on niin rauhahänen sielulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984