Kuka osaa sanoa mistä johtuu kun Vire 7 kone otaa vettä sisään pienillä kieroksilla mut kun lisäät kaasua ei ime onko vesipumpun kumiratas niin kulunu johtuuko siitä ja mistä niitä saa ostaa
Vire7 vesipumppu
4
267
Vastaukset
Imuletku saattaa olla ns. ryhditön, ts. menee luttuun imutehon kasvaessa. Letkun sisäkudos voi olla irronnut. Mahdollisesti roska pohjaventtiilin aukossa.
Siiven saatavuutta en valitettavasti tiedä,- Amiko
Joo kiitos ja Power Marin 0400939992 myy Vire 7 varaosia ainakin vesipumpuun
- Gullervo18
Uusia vesipumpun siipipyöriä Vire7 saa tilattua Power Marin Pertti Pajari 0400-939 992. Edellä jo mainittiin vesiletkujen tarkistus. Jos otat vesipumpun auki ja siipipyörästä on irronnut paloja, niin muista tarkistaa ettei irronneet palat tuki lämmönvaihtimen sisäänmenoputkea.
Gullervo18- Amiko
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!611824Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1461566Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12923- 98898
- 87780
- 60579
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko40563- 38534
- 55496