kommenttisi kirjoitushetkellä ajattelemasi henkilön luo ja oletko mies vain nainen?
Koska olisit perillä, jos lähtisit ajamaan
73
2115
Vastaukset
- Eimuutakerrottavaa
12.13
- Odottelen
Tule Beibi 😘
- Eimuutakerrottavaa
Odottelen kirjoitti:
Tule Beibi 😘
😘...
- NainenLähellä
Keneltä kenelle?
- tuonverransuunnilleen
No jos nyt heti lähtisin niin olisin aiemmin perillä kuin jos lähtisin myöhemmin. Riippuu tietysti, että mitä kautta kuljetaan. Jos vaikka poikkeaa matkalla sukuloimaan niin voi kestää pari päivää kauemmin kuin, että jos suoraan menisi. Pyörällä kestää vähemmän aikaa kuin potkulaudalla saatikka jos autolla menisi.
- elämäsi.trollina
Miksi joka ketjuun täytyy tulla trollaamaan?
- tuonverransuunnilleen
elämäsi.trollina kirjoitti:
Miksi joka ketjuun täytyy tulla trollaamaan?
Kerro mikä tuossa minun vastauksessa ei pidä paikkaansa? Vai tarkoititko trollauksella itseäsi?
- hän.tietää.minä.en
Noin neljä tuntia. Tosin en tiedä kovinkaan tarkkaan tarkempaa sijaintia. :D
- Minä_tiedän
Miksi vain toinen tietää toisen tarkan asuinpaikan? :-)
- sivusta
Minä_tiedän kirjoitti:
Miksi et itse sanonut, miksi sinä tiedät ja hän ei?
- hän.tietää.minä.en
Minä_tiedän kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Jos olisit hän, niin tietäisit miksi. :)
- Minä_tiedän
hän.tietää.minä.en kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Jos olisit hän, niin tietäisit miksi. :)
Olen nainen. Olen muuttanut, joten siksi hän ei enää tiedä asuinpaikkaani. Hän asuu käsittääkseni samassa paikassa kuin aiemmin. :-)
- hän.tietää.minä.en
Minä_tiedän kirjoitti:
Olen nainen. Olen muuttanut, joten siksi hän ei enää tiedä asuinpaikkaani. Hän asuu käsittääkseni samassa paikassa kuin aiemmin. :-)
Valitettavasti olen aika varma, että ajatuksissasi pyörii joku ihan toinen. :)
- Minä_tiedän
hän.tietää.minä.en kirjoitti:
Valitettavasti olen aika varma, että ajatuksissasi pyörii joku ihan toinen. :)
Niin kyllä epäillinkin. Oli pakko varmistaa. :-)
- mieskysyyvarmuudenvuoksi
Minä_tiedän kirjoitti:
Onko se sitten mielestäsi hyvä vai huono juttu, että hän ei tiedä missä asut?
- Minä_tiedän
mieskysyyvarmuudenvuoksi kirjoitti:
Onko se sitten mielestäsi hyvä vai huono juttu, että hän ei tiedä missä asut?
Hieman kummallinen kysymys, mutta niin on ehkä vastauskin.
Niin on ehkä parempi. Ihmistä voi rakastaa ja kaivata kovastikin, tietäen kuitenkin, että erossa oleminen on paras vaihtoehto. Minä_tiedän kirjoitti:
Niin on ehkä parempi. Ihmistä voi rakastaa ja kaivata kovastikin, tietäen kuitenkin, että erossa oleminen on paras vaihtoehto."Ihmistä voi rakastaa ja kaivata kovastikin, tietäen kuitenkin, että erossa oleminen on paras vaihtoehto. "
Tuskinpa kyse on rakkaudesta, jos haluaa olla erossa. Ehkä olitte vain toisiinne ihastuneita.- mieskysyyvarmuudenvuoksi
Minä_tiedän kirjoitti:
Niin on ehkä parempi. Ihmistä voi rakastaa ja kaivata kovastikin, tietäen kuitenkin, että erossa oleminen on paras vaihtoehto.Meilläkin oli aika kummallinen juttu erään naisen kanssa, jonka tiedän muuttaneen pois. Minusta oli tosi harmi, että hän juoksi karkuun ilman, että antoi mitään mahdollisuutta selvittää asioita. Minusta se erillään oleminen ei ole hyvä juttu, mutta se on hänen tahtonsa niin sitä pitää kai kunnioittaa..
- Minä_tiedän
Meilläkin oli aika kummallinen juttu erään naisen kanssa, jonka tiedän muuttaneen pois. Minusta oli tosi harmi, että hän juoksi karkuun ilman, että antoi mitään mahdollisuutta selvittää asioita. Minusta se erillään oleminen ei ole hyvä juttu, mutta se on hänen tahtonsa niin sitä pitää kai kunnioittaa..
Rakastin ja rakastan miestä, mutta minun oli opittava se, että rakkaudesta täytyy luopua, jos toinen kohtelee huonosti.
Minä_tiedän kirjoitti:
Rakastin ja rakastan miestä, mutta minun oli opittava se, että rakkaudesta täytyy luopua, jos toinen kohtelee huonosti.
Millä tavoin huonosti? Pyysikö hän anteeksi? Minulla on muitakin kummallisia kysymyksiä..
- JokoSitäMietit
Minä_tiedän kirjoitti:
Ehkä elämä on opettanut hänet nyt.
- Minä_tiedän
Millä tavoin huonosti? Pyysikö hän anteeksi? Minulla on muitakin kummallisia kysymyksiä..
Mm. seuraavaa: ei päästänyt aidosti lähelle, valehteli, jätti asioita kertomatta ja manipuloi. Osa asioista paljastui vasta aika myöhäisessä vaiheessa. Rakastan häntä ja näin hänessä sen kaiken hyvänkin, mutta ajan myötä hänen lähellään ei ollut enää tällaisen käytöksen jälkeen hyvä olla. Tuntui, ettei hän itse nähnyt itsessään sitä hyvää ja uskaltanut olla se ihminen, joka minun mielestäni sisimmässään on.
- Minä_tiedän
JokoSitäMietit kirjoitti:
Ehkä elämä on opettanut hänet nyt.
Toivon sitä koko sydämestäni ihan jo hänen itsensä takia.
- Minä_tiedän
Ja kyllä hän pyysi asioita myös anteeksi. Ja anteeksi olen antanut hänelle ihmisenä, vaikka kaikkia tekoja en voikaan hyväksyä. Jos meidän tiemme eivät enää kohtaa, toivon, että hän on aidosti onnellinen. <3
Minä_tiedän kirjoitti:
Ja kyllä hän pyysi asioita myös anteeksi. Ja anteeksi olen antanut hänelle ihmisenä, vaikka kaikkia tekoja en voikaan hyväksyä. Jos meidän tiemme eivät enää kohtaa, toivon, että hän on aidosti onnellinen. <3
Olisiko jossain asiassa voinut tulla väärinkäsitys? Olisiko asioita voinut selventää keskustelemalla? Meidän mukava yhteys päättyi jotenkin sekavasti. Itse toimisin monessa asiassa eri tavalla näin jälkeenpäin ajateltuna, mutta olin silloin ihastuksen sokaisema ja sen mukaista oli myös toiminta.
- Minä_tiedän
Olisiko jossain asiassa voinut tulla väärinkäsitys? Olisiko asioita voinut selventää keskustelemalla? Meidän mukava yhteys päättyi jotenkin sekavasti. Itse toimisin monessa asiassa eri tavalla näin jälkeenpäin ajateltuna, mutta olin silloin ihastuksen sokaisema ja sen mukaista oli myös toiminta.
Toki jossain asioissa saattoi olla mukana väärinymmärrystäkin. Ja itse tein myös virheitä. Olisin enemmän kuin mitään muuta halunnut puhua kaiken selväksi. Hän ei halunnut. Tai puhuimme, mutta vain pintaraapaisuna. Olisin halunnut tietää ja ymmärtää, ja myös auttaa häntä.
Hän on tähänastisen elämäni suurin rakkaus. Koin ensimmäistä kertaa todella syvän yhteyden toiseen ihmiseen. Kasvoin itse suhteen ja eron myötä ajan mittaan ihmiseksi, joka tänä päivänä olen. Siitä olen hänelle ikuisesti kiitollinen. Hän rikkoi minua, mutta tietämättään hän auttoi minut myös ehjäksi. En tiedä ymmärtääkö hän tai kukaan mitä tarkoitan.
Uskon aina, että kaikella on tarkoituksensa ja hänen tulollaan elämääni oli selkeästi tärkeä merkitys . Nähtäväksi jää, oliko hänen tarkoitus vain eheyttää minut, vai kohtaako tiemme uudelleen, kun hän on eheytynyt tai valmis eheytymään. Vai tuleeko elämääni joku, jota varten minä kävin läpi kaiken tuon ilon, surun ja tuskan, jotta osaisin aidosti rakastaa koko sielullani.
Toivottavasti myös sinä saat asioihin selkiyden ja saatte puhuttua. <3 Mukavaa syksyä ja kiitos viestittelystä! :-) - sinä.ja.minä
Minä_tiedän kirjoitti:
Toki jossain asioissa saattoi olla mukana väärinymmärrystäkin. Ja itse tein myös virheitä. Olisin enemmän kuin mitään muuta halunnut puhua kaiken selväksi. Hän ei halunnut. Tai puhuimme, mutta vain pintaraapaisuna. Olisin halunnut tietää ja ymmärtää, ja myös auttaa häntä.
Hän on tähänastisen elämäni suurin rakkaus. Koin ensimmäistä kertaa todella syvän yhteyden toiseen ihmiseen. Kasvoin itse suhteen ja eron myötä ajan mittaan ihmiseksi, joka tänä päivänä olen. Siitä olen hänelle ikuisesti kiitollinen. Hän rikkoi minua, mutta tietämättään hän auttoi minut myös ehjäksi. En tiedä ymmärtääkö hän tai kukaan mitä tarkoitan.
Uskon aina, että kaikella on tarkoituksensa ja hänen tulollaan elämääni oli selkeästi tärkeä merkitys . Nähtäväksi jää, oliko hänen tarkoitus vain eheyttää minut, vai kohtaako tiemme uudelleen, kun hän on eheytynyt tai valmis eheytymään. Vai tuleeko elämääni joku, jota varten minä kävin läpi kaiken tuon ilon, surun ja tuskan, jotta osaisin aidosti rakastaa koko sielullani.
Toivottavasti myös sinä saat asioihin selkiyden ja saatte puhuttua. <3 Mukavaa syksyä ja kiitos viestittelystä! :-)Siitä on aika monta vuotta kun viimeksi kohtasimme mutta tunnistaisin sinut mistä vain. Joskus vieläkin ikävöin sinua. Varsinkin jos näen unta sinusta niin herättyäni on kyllä epätodellinen olo. Sama alkukirjain.
- Minä_tiedän
sinä.ja.minä kirjoitti:
Siitä on aika monta vuotta kun viimeksi kohtasimme mutta tunnistaisin sinut mistä vain. Joskus vieläkin ikävöin sinua. Varsinkin jos näen unta sinusta niin herättyäni on kyllä epätodellinen olo. Sama alkukirjain.
Tarkoitatko, että etunimissämme on sama alkukirjain? Minun ja kaivattuni etunimet alkavat eri kirjaimilla.
Minä näen hänestä äärimmäisen harvoin unta, mutta valveilla hän usein käy ajatuksissani.
Voisitko ottaa yhteyttä häneen, josta näet untakin?
- kävelisin
Varmaan menis melkein sama aika kävellen, kuin autolla. 13.40 ehkä vähän aikaisemminkin olisin hänen luonaan. Toki äsken juuri menin hänen kodistaan ohi.
- lglgg
Ei mitään varmistettua tietoa.
- muttakunenkehtaa
Tunnin päästä. Jos olisin jo autolle menossa
- Kutsua_odotellessa
Täältä myös tunnin matka. Jos kutsuttaisiin niin lähtisin ajamaan.
- Kaukanaon
Jos kutsuis niin menisin mut matkaan taitais mennä noin puolitoista vuorokautta jos ei lentokonetta ja taksia käyttäis. Olisi kyllä sen arvoinen ihminen kyseessä että heti lähtisin jos kutsun saisin.
- pitkämatka
Oletteko eri puolilla Eurooppaa?
- Kaukanaon
pitkämatka kirjoitti:
Oletteko eri puolilla Eurooppaa?
Minä olen ulkomailla ja elämäni nainen suomessa.
- missä.suomi.on
Kaukanaon kirjoitti:
Minä olen ulkomailla ja elämäni nainen suomessa.
Mistäpä kaukaa oletkaan kotoisin?
- OnkoHänEdesKotona
3 minuuttia
Jos vähän hurjastelis, vois mennä 2 minuuttia.- Tiedätkös
Kotona olen ollut
- eikusitaukoja
4 h 17 min
olen nainen - noinkilometri
Pyörällä ajaen ehkä hieman vajaa 5 min menisi eli 23.17 olisin perillä. Ellei se nainen sitten ole muuttanut viimeisen yhteydenpidon jälkeen.
En esiinny ylempänä ketjussa nimimerkillä "Minä_tiedän",
jos joku näin erehtyi luulemaan.
(Se kai olikin "Minä_tiedä"-trollin tarkoitus. Aina kun tämä henkilö esiintyy minuna, hän kertoo kuinka "rakastaa ja kaipaa" jotakuta miestä, mutta että on "parempi pysyä erossa".)
Yhtä kaikki
a) en kirjoita nimimerkillä "Minä_tiedän".
b) en tiedä kenenkään palstalla käyneen tarkkaa asuinpaikkaa.
c) En kirjoita rakkaudesta, kuten nimimerkki "Minä_tiedän",
koska miten ihminen voisi rakastaa jotakuta/joitakuita, joita ei
ole edes tapaillut - saatikka tunne.
En usko näihin juttuihin, joissa sanotaan:
"Ihmistä voi rakastaa ja kaivata kovastikin, tietäen kuitenkin, että erossa oleminen on paras vaihtoehto." (Lähde: Nimimerkki "Minä_tiedän")
Jos toisen todella tuntee, ja häntä todella rakastaa, on aika vähän syitä pysytellä fyysisesti kaukana. Minä en todella tunne enkä ole tapaillut, joten kyseessä on vain "ihastus".- Minä_tiedän
Sinulla on monesti ihan hyviä ja nasevia kommentteja, mutta välillä ne valitettavasti hukkuvat näiden sinun trolli- ja salaliittoteorioiden sekaan. Minun kohdallani olit kuitenkin täysin väärissä. Olen aito, kuten rakkautenikin kaivattuani kohtaan. Erehtyminen on kuitenkin vain inhimillistä. Hyvää syksyä jatkoa! :)
En tiedä tarkkaa asuinpaikkaa.
En kirjoita rakkaudesta, koska en ole edes tapaillut.
En kirjoita ylempänä ketjussa nimimerkillä "Minä_tiedän".- Nopeaa
Minuutti autolla, jos sitäkään.
- Koskanähdään
Eikö mee 2 😉
- Jepjepp
Koskanähdään kirjoitti:
Eikö mee 2 😉
Alamäkeen tulee nopeasti 😆
- Kuulemma
Jepjepp kirjoitti:
Alamäkeen tulee nopeasti 😆
Näin on!
- IhanaHän
Jos hän ei olisi muuttanut niin google mapsi väittää ajomatkan autolla kestävän 18 minsaa ja pyörällä 39!
- IhanaHän
Lisään vielä, että miehen osoitetieto oli joskus puhelinluettelossa. Nykyisin en ole sitä etsinyt.
- HänenLuokseKaipaisin
En tiedä hänen osoitetta (enkä varmasti paikkakuntaakaan), mutta 38min sain tulokseksi.
- overdrive
Varmaan pari päivää menis, koska jossain vaiheessa pitäis nukkuakin vähän.
- Josnyt
lähtisin. 2 h. autolla jonnekin sinne alueelle, kun en tiedä missä asuu. Menisin varmaan sinne keskelle toria huutamaan hänen nimeään ja kysyisin tunteeko kukaan. :D Hullu rakkaus ja ei varmasti tule yllätyksenä, että olen nainen.
- hän.tietää
Ilman taukoja olisin 23.00 varmaan aika lähellä. En tosin tiedä edes paikkakuntaa. :D
- Kysymyksiä
Oletko nainen vai mies? Mistä epäselvyys paikkakunnasta johtuu?
- hän.tietää
Kysymyksiä kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Mistä epäselvyys paikkakunnasta johtuu?
Mies. Ei muistaakseni tullut puhuttua asiasta sillä tarkkuudella tai sitten se meni minulta kokonaan ohi.
- Kysymyksiä
hän.tietää kirjoitti:
Mies. Ei muistaakseni tullut puhuttua asiasta sillä tarkkuudella tai sitten se meni minulta kokonaan ohi.
Ok. Koskee sitten jotain toista naista. 😊
- Kaatumatauti
En pyöräile talvella
- Naisenluo
Reilu puolituntia tästä etelään.
- miehenluoksemenossa
Noin puolitoista tuntia tästä hetkestä. Nainen olen ja
- Nainenolen
Ennen 20.00 :)
- olisittervetullut
No olisit näyttänyt käytännössäkin tuon saman.
- olisittervetullut
En minä mitään tuollaista tiedä.
- pistä_pyörimään
Sulle se jäi nainen...
- ralliapuunympäri
Vähän kuin Kimi Räikkönen tai joku rallikuski: samaa rataa, aina ympäri, kuin harrastelija autoilija saman koivun ympäri mitaten aina ennätyksiä millisekuntien tarkkuudella, että tuli jo ennätys taas :D
- onkohanliukasta
heti huomenna luulisin.
- luikasta.juu
kainuussa kyll on.
- yksMnaine.vaan
...olen ja M.iehen luo kestää autolla 18 minuuttia!
- huomennasitten
Vähän reilu tunti tällä naisella menisi.
- rakkaudella_
En voi lähteä, ei ole autoakaan, enkä muutenkaan, mutta jos hän lahtisi tänne päin, niin noin neljä tuntia siihen menisi (saattaisi olla tuo edellä oleva, joka kertoi, että ei tiedä tarkkaa osoitetta, sillä minä tiedän hänenkin, mutta hän ei minun tarkkaa). Välimatka on ihan vähän yli 300 km.
Unelmoin usein, että hänen autonsa olisi pysäköitynä tuohon talon eteen.- miksi.ei.ole.autoa
Oletko mies vai nainen? Miksi sinä tiedät ja hän ei?
- Hämäränrajamailla
Vartti menisi kävellen tältä m, nykyisessä tilassa n.20min.
- mäluulen
Ainoat varmat paikat, jotka eivät ole kotiosotteita 2h ja 30minuuttia
- Nainenpohtii
En tiedä, missä hän asuu. Mutta pikkukaupunkiin, jossa kohtasimme, minulla on nykyään matkaa noin 300 km. Ennen asuin siinä lähellä ja kävin töissä kaupungissa, jossa kohtasimme pikaisesti. Ei todennäköisesti kohdata enää koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No Purra missäs ne työpaikat ovat?
Niinhän sinä väitit, että sinun puuhasi lisäävät 100 000 uutta työpaikkaa. Oliskohan jo aika myöntää että olet ollut vää3342133VOIKO MITÄÄN MIELIPUOLISEMPAA ENÄÄ EHDOTTAA?
NATO:n pääsihteeri Mark Rutte ja EU:n Kaja Kallas ehdottavat että euroopan maiden eläkevarat ja Terveydenhoito varat käy3241365MTV: Harvinainen haastattelu: Peltsi paljastaa Osmon elämästä julkkiksena: "Aika paljon tullut..."
Ihanat Peltsi ja Osmo . Tällä isällä ja pojalla on kyllä erityisen lämmin suhde. Isä ja poika kertovat väleistään ja pa91013- 68963
Sofiallako rakkaus rakoilee? Missä rillirakas?
Ukkeli taisi saada tarpeekseen Sofiasta ja lähti vaimon ja vauvan luo.186958Tiedän meidän molempien pitävän toisistamme
Siitä huolimatta näen tuhat eri vaihtoehtoa siitä, mikä menee pieleen yhteydenoton jälkeen. En kiusaa, härnää tai lupaa33945- 52914
Voi kun tietäisin mitä
Sinä olet. Ajattelen sinut hyvin helläksi ja välittäväksi. Siihen rakastuin. Mutta sitten se toinen puoli, miksi?51828- 110804
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35746