Hei, te jotka olette painattaneet kortteja omista kuvista, muutama kysymys. Mitä painotaloa suosittelette (tilaus 500kpl tai enemmän)?
Akvarellimaalarit: oletteko käsitelleet kuvankäsittelyllä mustat alueet ihan pikimustiksi, sillä skannatussa mustassa on kovasti värivaihteluita ja heijastumia?
Kiitos ystävällisistä vastauksistanne!
Kuvankäsittely ja korttien painatus (akvarelli)
1
416
Vastaukset
- Eräs
Kannattaa soittaa useisiin painotaloihin tai katsoa netistä hinnat, ne vaihtelevat todella paljon. Ja jos itse et ole tyytyväinen maalauksistasi ottamien kuvien laatuun, niin voihan niitä käsitellä kuvankäsittelyllä, mutta itse ottaisin kortit jotka muistuttavat mahdollisimman paljon alkuperäisiä teoksia. Tosin itse en ole ottanut akvarelleistani, vaan öljy- ja akryyliteoksistani postikortteja.
Tosin kortteja ei kannata tilata nykyään bisnesmielessä, koska korttien kauppa on suhteellisen vähäistä nykyään. Mutta mainosmielessä niitä kyllä kannattaa ottaa. Olen itse myynyt kortteja reilu kymmenen vuotta ja jos kortteja ottaa teoksistaan bisnesmielessä, niin kannattaa maalata jouluaiheita, silloin korttien kysyntä on vilkkainta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras951501Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva200948- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60693