Hei, te jotka olette painattaneet kortteja omista kuvista, muutama kysymys. Mitä painotaloa suosittelette (tilaus 500kpl tai enemmän)?
Akvarellimaalarit: oletteko käsitelleet kuvankäsittelyllä mustat alueet ihan pikimustiksi, sillä skannatussa mustassa on kovasti värivaihteluita ja heijastumia?
Kiitos ystävällisistä vastauksistanne!
Kuvankäsittely ja korttien painatus (akvarelli)
1
316
Vastaukset
- Eräs
Kannattaa soittaa useisiin painotaloihin tai katsoa netistä hinnat, ne vaihtelevat todella paljon. Ja jos itse et ole tyytyväinen maalauksistasi ottamien kuvien laatuun, niin voihan niitä käsitellä kuvankäsittelyllä, mutta itse ottaisin kortit jotka muistuttavat mahdollisimman paljon alkuperäisiä teoksia. Tosin itse en ole ottanut akvarelleistani, vaan öljy- ja akryyliteoksistani postikortteja.
Tosin kortteja ei kannata tilata nykyään bisnesmielessä, koska korttien kauppa on suhteellisen vähäistä nykyään. Mutta mainosmielessä niitä kyllä kannattaa ottaa. Olen itse myynyt kortteja reilu kymmenen vuotta ja jos kortteja ottaa teoksistaan bisnesmielessä, niin kannattaa maalata jouluaiheita, silloin korttien kysyntä on vilkkainta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851917- 431509
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!571132- 761090
- 721053
- 59991
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon23991- 34930
- 37829
- 38779