jos rupeet tekemään sivustoja kannattaa käyttää weeblyä.
Tässä linkki: https://www.weebly.com/r/MDF5E8
Weeblyllä sivusto
5
154
Vastaukset
- pitäs.kieltää.lailla
Mainos, miksi et mainitse saavasi tuloja linkistä? Affiliate ohjelma.
- Älä-klikkaa-linkkiä
https://www.weebly.com/ -klikatkaa mielummin tuota linkkiä, josta kukaan muu ei tienaa kuin weebly. Veikkaan et weebly ei anna sulle tosta linkistä penniäkään, kun näkee mitä täällä foormulla teet. V###%U mitä meininkiä kun tänne laittaa näitä linkkejä. Kusettamisen makua.
- klik_en_ole_aloittaja
Kateellista puhetta. Parempi että weebly tinkii katteesta ja maksaa vähän jollekin suomalaiselle. Se on kaikki kotiinpäin. Klikkailkaa aina kun on suomalaisella sivulla ulkomaisen firman afiliate-linkki, niin rahaa siirtyy Suomeen.
- huijaa-ja-näkyvyyttä
"jos rupeet tekemään sivustoja kannattaa käyttää weeblyä." - aloittaja
Syy miksi hän kannustaa on rahallinen hyöty. Ei siksi että palvelu on hyvä.
- weebly-ei-ole-hyvä
Weeblyä ei kannata hankkia.. omaa kokemusta on ja en tykkää. Alussa voi tunua ihan hyvältä, mutta myöhemmin tajuat, että virheen teit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797