Statista: VW oli maailman suurin 2017

tilastojen.valossa

Ei tarvitse enää tästäkään venkoilla.

https://www.statista.com/statistics/275520/ranking-of-car-manufacturers-based-on-global-sales/

VW oli ykkönen. Toyota ja Rellu suurinpiirtein tasoissa jämäsijoilla.

15

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakpökäle

      No voi hellanduudeli sentään!

      • tero_harmistui_hahahaa

        Ymmärrän harmistuksesi kun Toyota ei olekaan suurin autovalmistaja. Toyotan ylivoimaista suuruutta sinäkin olet varmana asiana täällä intoillut!
        Meneillään oleva vuosi näyttää väliaikatilastojen perusteella vieläkin suurempaa eroa Renaultiin ja Toyotaan. Toyota on jäämässä selvemmin kolmoseksi.


      • Avemies
        tero_harmistui_hahahaa kirjoitti:

        Ymmärrän harmistuksesi kun Toyota ei olekaan suurin autovalmistaja. Toyotan ylivoimaista suuruutta sinäkin olet varmana asiana täällä intoillut!
        Meneillään oleva vuosi näyttää väliaikatilastojen perusteella vieläkin suurempaa eroa Renaultiin ja Toyotaan. Toyota on jäämässä selvemmin kolmoseksi.

        Toyota ei ole suurin, mutta valmistaa edelleen kestävimmät ja viattomimmat autot.


      • Ruosten.kuningas
        Avemies kirjoitti:

        Toyota ei ole suurin, mutta valmistaa edelleen kestävimmät ja viattomimmat autot.

        Ai viattomimmat? Mikään muu autovalmistaja ei ole koskaan joutunut korjaamaan 1,5 miljoonaa tällaista ruostepesää.

        https://www.youtube.com/watch?v=gxK3vFNyYxQ

        Et poika paljon autoista tiedä.


      • kotelot.puhki.sisältä
        Avemies kirjoitti:

        Toyota ei ole suurin, mutta valmistaa edelleen kestävimmät ja viattomimmat autot.

        http://tavallisentallaajanblogi.blogspot.com/2017/05/toyota-corolla-2005-e12-ruostekorjausta.html

        Ja tässä suomalainen versio ruostekorjauksista. Manner vaihtuu, ongelma on sama. Alusta ruostuu puhki.


    • vw.paska.tehdas

      Minäkin olen maailman suurin paskanvalmistaja, paskaa tulee vaikka muille jakaa, silti se on vain pelkkää paskaa eikä muuksi muutu.

    • Rehellisesti.toyota

      Juu,totta, eri merkkisiä ja ongelmallisia autoja ympätty samaan konserniin kun ei kumpikaan ole omillaan pärjännyt niinkuin Toyota on maailman luotettavimpana joutunut menestymään. Näin on päässyt käymään, ettei ole tarvinnut kaatua toisten syliin eikä huijata asiakkaitaan niinkuin tämä konserni.

      • selkeä.suunta

        "eri merkkisiä ja ongelmallisia autoja ympätty samaan konserniin kun ei kumpikaan ole omillaan pärjännyt niinkuin Toyota"

        Toyota Corpiin kuuluu merkkeinä Toyota, Lexus, Hino ja Daihatsu. Eli ei Toyotakaan yhden merkin konserni ole.
        Pari vuotta sitten sillä oli myös Scion-merkki, mutta se oli koko ikänsä niin pahasti tappiollinen että se jouduttiin lopettamaan kokonaan. Aivan niinkuin Avensis ja Auriskin.

        VW tuo koko ajan markkinoille uusia malleja. Kodiaq, T-Roc, Karoq, Arona jne. Tästä tunnistaa kuka menestyy ja kuka putoaa. VW laajentaa, Tojo supistaa.


    • Rehellisesti.toyota

      Mitä enemmän on VW laajentanut, sitä enemmän on huijannut ja kusettanut, todistetusti. Paljonkohan huijauksen loppusumma on jo miljardeissa? Onnea vaan maksajalle!

    • tyhmiä.sikiää

      Jokainen volkswagen asiakas osallistuu rikollisen sakkojen maksuun, kuinka tyhmä pitää olla, että maksaa vapaaehtoisesti rikollisjärjestön sakkoja. Jumalauta että sikiää tyhmää jengiä.

      • helppoa.matikkaa

        Oma volkkari oli maksettu jo ennen VW:lle määrättyjä korvauksia. Ei ole tullut mulle mitään laskuja jälkikäteen joten penniäkään en ole noista miljardeista maksanut.
        Helvetin hyvällä autolla olen vaan ajellut.
        Ja kun katsoo uusien volkkareiden hintoja niin ei niissä ole minkäänlaista pompsausta ole näkynyt. Jos pompsaus tulisi niin en ostaisi seuraavaksi autoksi volsua.


      • Konserni.huijaa

        Kuinka tyhmä pitää olla että kuvittelee että ei "minun" maksamia rahoja ole käytetty huijauksen maksamiseen?


      • muiden.taskuista
        Konserni.huijaa kirjoitti:

        Kuinka tyhmä pitää olla että kuvittelee että ei "minun" maksamia rahoja ole käytetty huijauksen maksamiseen?

        Tuo on vähän eri juttu. Sanoin että korvauksista ei ole koitunut minulle lisäkustannuksia. Maksoin autoni ennen korvauksia joten peli on minun osaltani selvä siltäosin.
        Voi hyvinkin olla että vuonna 2015 VW:lle maksamistani euroista osa on mennyt korvauksiin, mutta se ei vaikuta mitään minulle. Se korvauksiin mennyt raha on pois VW.n omistajien taskuista, ei minun.
        Ymmärrät varmaan idean.


    • Kusettavakonserni

      "penniäkään en ole noista miljardeista maksanut"?? No, etpä tietenkään kun muut hyväuskoiset kusetetut hölmöt vaan ovat päässeet maksamaan kun sinun maksamasi rahat ovat olleet suojattuina sulkutilillä? Olisiko kuitenkin niitäkin käytetty sakkoihin jos ei " korvauksiin" ole kelvanneet? Kova paikkako?

      • LOL.LOL

        "ovat päässeet maksamaan kun sinun maksamasi rahat ovat olleet suojattuina sulkutilillä? "
        No näin. Juuri tämän takia minä olen säästynyt.
        Typeryys on näköjään täysin rajaton luonnonvara.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2379
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      170
      1510
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1079
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe