Statista: VW oli maailman suurin 2017

tilastojen.valossa

15

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakpökäle

No voi hellanduudeli sentään!

• tero_harmistui_hahahaa

Ymmärrän harmistuksesi kun Toyota ei olekaan suurin autovalmistaja. Toyotan ylivoimaista suuruutta sinäkin olet varmana asiana täällä intoillut!
        Meneillään oleva vuosi näyttää väliaikatilastojen perusteella vieläkin suurempaa eroa Renaultiin ja Toyotaan. Toyota on jäämässä selvemmin kolmoseksi.

• Avemies
        tero_harmistui_hahahaa kirjoitti:

Ymmärrän harmistuksesi kun Toyota ei olekaan suurin autovalmistaja. Toyotan ylivoimaista suuruutta sinäkin olet varmana asiana täällä intoillut!
        Meneillään oleva vuosi näyttää väliaikatilastojen perusteella vieläkin suurempaa eroa Renaultiin ja Toyotaan. Toyota on jäämässä selvemmin kolmoseksi.

Toyota ei ole suurin, mutta valmistaa edelleen kestävimmät ja viattomimmat autot.

• Ruosten.kuningas
        Avemies kirjoitti:

Toyota ei ole suurin, mutta valmistaa edelleen kestävimmät ja viattomimmat autot.

Ai viattomimmat? Mikään muu autovalmistaja ei ole koskaan joutunut korjaamaan 1,5 miljoonaa tällaista ruostepesää.

https://www.youtube.com/watch?v=gxK3vFNyYxQ

Et poika paljon autoista tiedä.

• kotelot.puhki.sisältä
        Avemies kirjoitti:

http://tavallisentallaajanblogi.blogspot.com/2017/05/toyota-corolla-2005-e12-ruostekorjausta.html

Ja tässä suomalainen versio ruostekorjauksista. Manner vaihtuu, ongelma on sama. Alusta ruostuu puhki.

• vw.paska.tehdas

Minäkin olen maailman suurin paskanvalmistaja, paskaa tulee vaikka muille jakaa, silti se on vain pelkkää paskaa eikä muuksi muutu.

• Rehellisesti.toyota

Juu,totta, eri merkkisiä ja ongelmallisia autoja ympätty samaan konserniin kun ei kumpikaan ole omillaan pärjännyt niinkuin Toyota on maailman luotettavimpana joutunut menestymään. Näin on päässyt käymään, ettei ole tarvinnut kaatua toisten syliin eikä huijata asiakkaitaan niinkuin tämä konserni.

• selkeä.suunta

"eri merkkisiä ja ongelmallisia autoja ympätty samaan konserniin kun ei kumpikaan ole omillaan pärjännyt niinkuin Toyota"

Toyota Corpiin kuuluu merkkeinä Toyota, Lexus, Hino ja Daihatsu. Eli ei Toyotakaan yhden merkin konserni ole.
        Pari vuotta sitten sillä oli myös Scion-merkki, mutta se oli koko ikänsä niin pahasti tappiollinen että se jouduttiin lopettamaan kokonaan. Aivan niinkuin Avensis ja Auriskin.

VW tuo koko ajan markkinoille uusia malleja. Kodiaq, T-Roc, Karoq, Arona jne. Tästä tunnistaa kuka menestyy ja kuka putoaa. VW laajentaa, Tojo supistaa.

• Rehellisesti.toyota

Mitä enemmän on VW laajentanut, sitä enemmän on huijannut ja kusettanut, todistetusti. Paljonkohan huijauksen loppusumma on jo miljardeissa? Onnea vaan maksajalle!

• tyhmiä.sikiää

Jokainen volkswagen asiakas osallistuu rikollisen sakkojen maksuun, kuinka tyhmä pitää olla, että maksaa vapaaehtoisesti rikollisjärjestön sakkoja. Jumalauta että sikiää tyhmää jengiä.

• helppoa.matikkaa

Oma volkkari oli maksettu jo ennen VW:lle määrättyjä korvauksia. Ei ole tullut mulle mitään laskuja jälkikäteen joten penniäkään en ole noista miljardeista maksanut.
        Helvetin hyvällä autolla olen vaan ajellut.
        Ja kun katsoo uusien volkkareiden hintoja niin ei niissä ole minkäänlaista pompsausta ole näkynyt. Jos pompsaus tulisi niin en ostaisi seuraavaksi autoksi volsua.

• Konserni.huijaa

Kuinka tyhmä pitää olla että kuvittelee että ei "minun" maksamia rahoja ole käytetty huijauksen maksamiseen?

• muiden.taskuista
        Konserni.huijaa kirjoitti:

Kuinka tyhmä pitää olla että kuvittelee että ei "minun" maksamia rahoja ole käytetty huijauksen maksamiseen?

Tuo on vähän eri juttu. Sanoin että korvauksista ei ole koitunut minulle lisäkustannuksia. Maksoin autoni ennen korvauksia joten peli on minun osaltani selvä siltäosin.
        Voi hyvinkin olla että vuonna 2015 VW:lle maksamistani euroista osa on mennyt korvauksiin, mutta se ei vaikuta mitään minulle. Se korvauksiin mennyt raha on pois VW.n omistajien taskuista, ei minun.
        Ymmärrät varmaan idean.

• Kusettavakonserni

"penniäkään en ole noista miljardeista maksanut"?? No, etpä tietenkään kun muut hyväuskoiset kusetetut hölmöt vaan ovat päässeet maksamaan kun sinun maksamasi rahat ovat olleet suojattuina sulkutilillä? Olisiko kuitenkin niitäkin käytetty sakkoihin jos ei " korvauksiin" ole kelvanneet? Kova paikkako?

• LOL.LOL

"ovat päässeet maksamaan kun sinun maksamasi rahat ovat olleet suojattuina sulkutilillä? "
        No näin. Juuri tämän takia minä olen säästynyt.
        Typeryys on näköjään täysin rajaton luonnonvara.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe