Päivän kirjoitusten ja aijausten perusteella päädyin tekemään aloituksen otsikon asiassa ja hieman pohjustan ja laajennankin.
Osoittaako asumisen tai edes matkailun valokuva hauiksesta tai naisesta jolla on hammasraudat?
Osoittaako matkailun kylpyläesitteen poreammevalokuva?
Osoittaako kyseisenä päivänä ostoskeskuksessa ruokailun kuitti ruokailusta valokuvattuna jopa pyynnöstä ?
Osoittaako perheen valokuva perheen passeista kyseessä olevan perhe ?
Khiai.
Kuka asuu uskottavimmin Thaimaassa?
38
485
Vastaukset
- 44x
Missä on sinun kuvasi ja miksi postittelet Numballin pdf-tiedostoja? Todistaako ne jotakin sinusta vai? Minä olen Suomessa ja vasta joulukuussa Pattayalle. Se hammasrautatyttö on lomapimuni kaveri ja kuva on hänen Facebookista, eikä minun ottama.
Mutta jatkahan sinä ainoaa harrastustasi, eli Pattayan ja sen miesten elämän pohdintaa.- Sensei--
Enkö olekaan numba, kysy ystävältäsi Neiti 2010 lenkkarijalkaiselta ?
Tottakai joo kaveri ja lomapimukosi sua, grattis.
Noita facebook selfietyttökavereita on nähty ennenkin.
Jatka sinä osaltasi rakkaittesi kanssa omaasiminua vastaan ja minä omalla tavallani takaisin.
Mun kuksa-aiheiset ei ole facesta, eikä myös passit.
Esität kysymyksen todistaako jotain minusta jonka johdosta vastakysymys, mikä todistaa jotain sinusta naismainen idiootin eliitsesi asiamies ? - 44x
Sensei-- kirjoitti:
Enkö olekaan numba, kysy ystävältäsi Neiti 2010 lenkkarijalkaiselta ?
Tottakai joo kaveri ja lomapimukosi sua, grattis.
Noita facebook selfietyttökavereita on nähty ennenkin.
Jatka sinä osaltasi rakkaittesi kanssa omaasiminua vastaan ja minä omalla tavallani takaisin.
Mun kuksa-aiheiset ei ole facesta, eikä myös passit.
Esität kysymyksen todistaako jotain minusta jonka johdosta vastakysymys, mikä todistaa jotain sinusta naismainen idiootin eliitsesi asiamies ?Naismaisuudesta puhuu hän joka aloitti trollin uransa täällä "thailady" nimellä ja oli oikein hienostunut ja hienotunteinen thainainen, jolla oli rikas suomalainen mies.
Nyt olet hienohelmainen suomalainen mies, jolla on rikas thaivaimo.
Näin se sensein tarina muuttuu ajan saatossa. Seuraavaksi olet varmaan tuon pariskunnan poika? Tai koira? - Sensei--
44x kirjoitti:
Naismaisuudesta puhuu hän joka aloitti trollin uransa täällä "thailady" nimellä ja oli oikein hienostunut ja hienotunteinen thainainen, jolla oli rikas suomalainen mies.
Nyt olet hienohelmainen suomalainen mies, jolla on rikas thaivaimo.
Näin se sensein tarina muuttuu ajan saatossa. Seuraavaksi olet varmaan tuon pariskunnan poika? Tai koira?En itseni asiamies kuten sinä aikuinen mies jonka tyttöystävällä on hammasraudat.
- 44x
Sensei-- kirjoitti:
En itseni asiamies kuten sinä aikuinen mies jonka tyttöystävällä on hammasraudat.
Jos olisit viimevuosina käynyt Thaimaassa, niin tietäisit että nuoret naiset ovat käyttäneet hammasrautoja koruina Thaimaassa jo vuosia. Ne on likimain joka toisella neidolla. Mutta ethän sinä voi sitä siellä Paraisissa tietää.
- Sensei--
44x kirjoitti:
Jos olisit viimevuosina käynyt Thaimaassa, niin tietäisit että nuoret naiset ovat käyttäneet hammasrautoja koruina Thaimaassa jo vuosia. Ne on likimain joka toisella neidolla. Mutta ethän sinä voi sitä siellä Paraisissa tietää.
Jepjep koruina, aha mun vaimo siis onkin hammaskorualalla, kiitos tiedosta.
- selevähomma
Sensei-- kirjoitti:
Se seikka tekee vielä selkeämmäksi sen että et tiedä Thaimaasta mitään, kun et ole nähnyt naisilla koristeltuja hammasrautoja ja vaimosi on mukamas hammaslääkäri. Hän olisi tehnyt niitä sadoittain, jos hän olisi hammaslääkäri.
Noista on ollut paljon Thaimaassa juttua, kun jotkut ostaa koruksi halvat huonoa metallia olevat raudat ja saa sitten niistä tulehduksia jotka on johtaneet jopa kuolemaan. Siksi ne kannattaa teettää hammaslääkärillä. Lopeta satuilut. - 44x
Sensei-- kirjoitti:
https://aijaa.com/EVr8R6
Tuossa sulle vähän mallia että sitten kun saat sen hammaslääkärivaimon kiinni niin kerro hänelle että Thaimaassa naiset "nuorentaa" itseään laittamalla raudat koristeeksi. - Sensei--
selevähomma kirjoitti:
Se seikka tekee vielä selkeämmäksi sen että et tiedä Thaimaasta mitään, kun et ole nähnyt naisilla koristeltuja hammasrautoja ja vaimosi on mukamas hammaslääkäri. Hän olisi tehnyt niitä sadoittain, jos hän olisi hammaslääkäri.
Noista on ollut paljon Thaimaassa juttua, kun jotkut ostaa koruksi halvat huonoa metallia olevat raudat ja saa sitten niistä tulehduksia jotka on johtaneet jopa kuolemaan. Siksi ne kannattaa teettää hammaslääkärillä. Lopeta satuilut.Työstään vastuuta kantavat hammaslääkärit ei asenna hammasrautoja korutarkoituksessa.
- 63NumBall64
Sensei-- kirjoitti:
Työstään vastuuta kantavat hammaslääkärit ei asenna hammasrautoja korutarkoituksessa.
Joo naurattaa näiden resujen luulot, "Tuossa sulle vähän mallia että sitten kun saat sen hammaslääkärivaimon kiinni niin kerro hänelle että Thaimaassa naiset "nuorentaa" itseään laittamalla raudat koristeeksi." ei muuten laita yksikään kunnollinen hammaslääkäri, mutta pikkuklinikoita on monenlaisia, jossa halutaan rahaa... Uutisissa on paljon ollut asiaa tästä, mutta kun se on pentujen suosiossa hölmöt eivät usko että niiden laittaminen voi tuhota hampaat täysin, aiheuttaa jos jonkilaista tulehdusrektiota, ja hammasraudat on tarkoitettu hampaiden oikomishoitoon ei muuhun...
- Sensei--
63NumBall64 kirjoitti:
Joo naurattaa näiden resujen luulot, "Tuossa sulle vähän mallia että sitten kun saat sen hammaslääkärivaimon kiinni niin kerro hänelle että Thaimaassa naiset "nuorentaa" itseään laittamalla raudat koristeeksi." ei muuten laita yksikään kunnollinen hammaslääkäri, mutta pikkuklinikoita on monenlaisia, jossa halutaan rahaa... Uutisissa on paljon ollut asiaa tästä, mutta kun se on pentujen suosiossa hölmöt eivät usko että niiden laittaminen voi tuhota hampaat täysin, aiheuttaa jos jonkilaista tulehdusrektiota, ja hammasraudat on tarkoitettu hampaiden oikomishoitoon ei muuhun...
Vielä hieman tuosta "et tiedä mitään, et ole edes koskaan thaimaassa käynyt", että tämä HÄN väittää että täällä nuoriso ja vähän vanhemmatkin eivät ihannoisi jenkkityyliä, että tämä hammasrautamuoti leviksineen ja hampurilaisineen, kuin myös musiikkeineen ja jatkuvine tv-sarjoineen on nimenomaan jenkki-ihannointia.
Koska olemme MATKAILU palstalla, niin miksi sillä olisi mitään väliä kuka ASUU Thaimaassa, kun vakituisempi asuminen (määrittely kysymys tietysti) ei ole enään MATKAILUA mikä on siis tämän matkailupalstai aihe ja tarkoitus.
Wikipedia mm. määrittelee matkailun seuraavanlaisesti:
"Matkailu tarkoittaa sitä, että ihmiset matkustavat pois PÄIVITTÄISESTÄ ASUIN- JA TYÖYMPÄRISTÖSTÄÄN mieleisiinsä matkailukohteisiin. Matkailu liittyy useimmiten lomaan ja virkistäytymiseen, mutta voidaan puhua myös työmatkailusta. Matkailu käsittää työhön liittyvien ja lomamatkojen lisäksi muun muassa kilpailu-, opinto-, pyhiinvaellus- ja terveysmatkat."- Sensei--
Voi Santtu sua, nyt täytyy muistaa mitä tälle palstalle bablaa pukkaa joka päivä.
Mitä jos alkaisit Wikipedian kanssa purkamaan noita lerpatuksia myös.
Sut on nimetty tankotanssijaksi ja miksi kulloinkin....siis Wikiä esiin. - Sensei--
Sensei-- kirjoitti:
Voi Santtu sua, nyt täytyy muistaa mitä tälle palstalle bablaa pukkaa joka päivä.
Mitä jos alkaisit Wikipedian kanssa purkamaan noita lerpatuksia myös.
Sut on nimetty tankotanssijaksi ja miksi kulloinkin....siis Wikiä esiin.Jatkan Santtu.
Näytit saavan osasi matkailuaihetta aiheena ...... en viitsi toistaa.
- 44x
Kyllä se 2010:n kuittikuva oli selkeämpi kuin tuo Numballin pdf, jonka joku hänelle postitti Blu Portista. Kympin kuva oli kameralla otettu kuva kuitista, eikä mikään pdf, jos noita nyt pitää vertailla.
- Sensei--
Jaahas asiamies.
Mun faijalla on selkeämmät kuitit kuin sun mutsilla........kakara. - 63NumBall64
Reupetteri en postannut sitä blu portista vaan tietokoneella ja skannerilla, jos tiedät jotain tietotekniikasta pdf on huomattavasti vaikeampaa editoida kun kuva formaattia... Latasin myös jpeginä mutta ylläpito poisti linkin, reppana... se kuitti on aito ja olin eilen sizzler salaattibaarissa syömässä vaimoni kanssa...
- 63NumBall64
Resupetteri idioottimaisuutesi on saanut aika käsittämättömät mittasuhteet, reppana.
- TampereenVili
63NumBall64 kirjoitti:
Reupetteri en postannut sitä blu portista vaan tietokoneella ja skannerilla, jos tiedät jotain tietotekniikasta pdf on huomattavasti vaikeampaa editoida kun kuva formaattia... Latasin myös jpeginä mutta ylläpito poisti linkin, reppana... se kuitti on aito ja olin eilen sizzler salaattibaarissa syömässä vaimoni kanssa...
Lentokapteeni lerppa!
Itselleen arvonimen antanut, aiemmin lentäjänä, oman kehunsa mukaan esiintynyt ketjuvalehtelija oksentelee jatkuvalla syötöllä pas.aa palstoille.
Se on lerppa se!!! - 63NumBall64
TampereenVili kirjoitti:
Lentokapteeni lerppa!
Itselleen arvonimen antanut, aiemmin lentäjänä, oman kehunsa mukaan esiintynyt ketjuvalehtelija oksentelee jatkuvalla syötöllä pas.aa palstoille.
Se on lerppa se!!!Sinä resu olet kaikkien mielenterveyskuntoutujien äiti, ei isoäiti reppana... ja sinä sen arvonimen olet minulle antanut, resupeppu... etkö ole itse saanut mitään koskaan aikaiseksi resu, oletko kuinka pahasti syrjäytynyt reppana,... reppana haluatko tänäänkin todisteen että asun siellä minne sinun tiesi vie kerran viidessä vuodessa, naisiin reppana.
En ole missään sanonut olevani lentäjä, olin ilmavoimienteknistä henkilökuntaa, vastuualueena ilmailun tietotekniikka ja sen turvallisuus. - TampereenVili
63NumBall64 kirjoitti:
Sinä resu olet kaikkien mielenterveyskuntoutujien äiti, ei isoäiti reppana... ja sinä sen arvonimen olet minulle antanut, resupeppu... etkö ole itse saanut mitään koskaan aikaiseksi resu, oletko kuinka pahasti syrjäytynyt reppana,... reppana haluatko tänäänkin todisteen että asun siellä minne sinun tiesi vie kerran viidessä vuodessa, naisiin reppana.
En ole missään sanonut olevani lentäjä, olin ilmavoimienteknistä henkilökuntaa, vastuualueena ilmailun tietotekniikka ja sen turvallisuus.Jälleen lerppa valehtelee täyttä häkää, olet aiemmin kertonut olleesi lentäjänä, helv.tin huono muisti sinulla, tai eihän se muistista kai johdu vaan valehtelijan taidoistasi!!!
Tästä lentäjänä olostasi on paljon ollut jo vuosia sitten ollut juttua ja todettu sinun silloin valehdelleen!!! - Sensei--
TampereenVili kirjoitti:
Jälleen lerppa valehtelee täyttä häkää, olet aiemmin kertonut olleesi lentäjänä, helv.tin huono muisti sinulla, tai eihän se muistista kai johdu vaan valehtelijan taidoistasi!!!
Tästä lentäjänä olostasi on paljon ollut jo vuosia sitten ollut juttua ja todettu sinun silloin valehdelleen!!!Minä olen lentänyt purjelentokoneella.
Minä olen palstan paras Jetskii kuski seisottavalla Kawalla.
Varmasti kykenen surffaamaan isommassa aallokossa ja tuulessa kuin Vili.
Veneilijänä en joudu karikolle pitelemään fiskaria.
Moottoripyörällä osaan ajaa nokkapyörä ilmassa juuri niin kauan kuin huvittaa.
Minulla on thaivaimo.
Asun Thaimaassa.
Tampereella viimeksi käydessäni join kuuman kaakaon "kauppahallissa" lorauttaen salaa juomaani terästykseksi sitä mitä yleensä laskettelukeskuksissakin.
Muuta tekemistä Tampereella eisitten ollutkaan, mutta taitavat saada sinne ratikan joskus.
Tunnen Tamperelaiset Jetskii porukat vuosikymmenien takaa joista yksi vuokrasi aikoinaan Pattayallakin niitä, joista ViliPoju ei ole kuullutkaan.
Toimipiste tuolloin oli Vanhan Hatanpään valtatien varrella pääjehun ajellen hopean värisellä avomersulla.
Khiai. - 63NumBall64
TampereenVili kirjoitti:
Jälleen lerppa valehtelee täyttä häkää, olet aiemmin kertonut olleesi lentäjänä, helv.tin huono muisti sinulla, tai eihän se muistista kai johdu vaan valehtelijan taidoistasi!!!
Tästä lentäjänä olostasi on paljon ollut jo vuosia sitten ollut juttua ja todettu sinun silloin valehdelleen!!!Resupetteri en ole koskaan kertonut olevani lentäjä vaan sotilasarvoltaan kapteeni joka ylennettiin hieman ennen siviiliinpääsyä majuriksi, reppana... Siis olen ollut ilmavoimissa insinöörimajuri, reppana... tosiaa oletko täysin syrjaytynyt reppana, jonka ainoa henkireikä on tämä reppanoiden kokoontumispalsta, haluatko taas todisteen siitä että olen hua hinissä käykö lootatin kuitti, reppana. Vastaas resupettteri kuinka monella tunnuksella kirjoitat kun tuollaista kirjoitustyyliä on tullut vastaan muutamalla muullakin tunnuksella, vuosien varrella reppana.
- Sensei--
63NumBall64 kirjoitti:
Resupetteri en ole koskaan kertonut olevani lentäjä vaan sotilasarvoltaan kapteeni joka ylennettiin hieman ennen siviiliinpääsyä majuriksi, reppana... Siis olen ollut ilmavoimissa insinöörimajuri, reppana... tosiaa oletko täysin syrjaytynyt reppana, jonka ainoa henkireikä on tämä reppanoiden kokoontumispalsta, haluatko taas todisteen siitä että olen hua hinissä käykö lootatin kuitti, reppana. Vastaas resupettteri kuinka monella tunnuksella kirjoitat kun tuollaista kirjoitustyyliä on tullut vastaan muutamalla muullakin tunnuksella, vuosien varrella reppana.
Dille kiemurtelee, on 44x, on Laffit erimuodoissaan, matkailija Jorkka rauhoittunut, Tampereen Vili aktiivi, miehet miltä paikkakunnalta kulloinkin taas tulossa lappia myöden, pian sininen Ossi käväsee, Kääläy pian taas on antanut itsensä ymmärtää pisteyttäen Dillen voittajaksi johonkin, Soi lenkeeni kadonnut, kuten Prmn ja Peltosen Maija.
Onhan toi kaveri pihalla.
Aijaa hauiskuvia ja tyttöjen kuvia pitäen teiniluurankoja hammasrautoineen naisina.
Tuon laiheliinin kasvot mun mielestä kauneudessaan häviää jopa joillekin ladyboille jotka on myös tuon Dillen mielenrauhaa kovasti järkyttänyt. - 63NumBall64
63NumBall64 kirjoitti:
Resupetteri en ole koskaan kertonut olevani lentäjä vaan sotilasarvoltaan kapteeni joka ylennettiin hieman ennen siviiliinpääsyä majuriksi, reppana... Siis olen ollut ilmavoimissa insinöörimajuri, reppana... tosiaa oletko täysin syrjaytynyt reppana, jonka ainoa henkireikä on tämä reppanoiden kokoontumispalsta, haluatko taas todisteen siitä että olen hua hinissä käykö lootatin kuitti, reppana. Vastaas resupettteri kuinka monella tunnuksella kirjoitat kun tuollaista kirjoitustyyliä on tullut vastaan muutamalla muullakin tunnuksella, vuosien varrella reppana.
Ja resupeppu valehtelusta puheenollen odotan suuresti kun palstalla vaaditaan rekisteröintiä, tulet lentämään ulos täältä kuin leppäkeihäs, ja resupeppu kaiva jostain tieto että olen kertonut olevani lentää, sellaista ei löydy, joten sinä sitä paskaa jauhat vuodesta toiseen, reppana.
tiedätkö että ilmavoimissa on toistasataa insinööri kapteenia / majuria joiden tehtäväkenttä vaihtelee aika paljon koulutus- ja osaamistason mukaisesti kapteeni on yleensä suorittanut opistotasoisen teknisen koulun, kadetti koulun lisäksi, everstiluutnantti on yleensä di, tai tekniikan lisensiaatti tai joku jopa tohtori... osa majureista on suorittanut myös sotakorkeakoulun nyt maanpuolustuskorkean jatkolinja, eli osalla on kolme akateemista tutkintoa... reppana... ollaan hieman eri sarjassa pattayan kävijöiden kanssa... reppana.
Ja reppana että lentokapteeni ja insinöörikapteeni eivät ole sama asia, pilotit ovat yleensä yliluutnatteja, joukkueenjohtajat majureita... joskus harvoin everstiluutnantteja siis... tässä tapauksessa lentueenjohtajat... - 63NumBall64
Sensei-- kirjoitti:
Dille kiemurtelee, on 44x, on Laffit erimuodoissaan, matkailija Jorkka rauhoittunut, Tampereen Vili aktiivi, miehet miltä paikkakunnalta kulloinkin taas tulossa lappia myöden, pian sininen Ossi käväsee, Kääläy pian taas on antanut itsensä ymmärtää pisteyttäen Dillen voittajaksi johonkin, Soi lenkeeni kadonnut, kuten Prmn ja Peltosen Maija.
Onhan toi kaveri pihalla.
Aijaa hauiskuvia ja tyttöjen kuvia pitäen teiniluurankoja hammasrautoineen naisina.
Tuon laiheliinin kasvot mun mielestä kauneudessaan häviää jopa joillekin ladyboille jotka on myös tuon Dillen mielenrauhaa kovasti järkyttänyt.No tampeelta ei ole pitkä matka helsinkiin, mutta hua hiniin on hemmetin pitkä, saas nähdä koska tampereenresu on pattayanresu, on nämä reppanoita... siis toisiaan...
- Tanjakaarela
Taitaa olla Thaimaa olla surkea paikka jos nämä numball ja sensei ovat Thaimaassa.
Siperiassa taitaa olla enemmän tekemistä.- Tikkakosken_Ker_naali
Äläs nyt kuule ala Suomen menestyneintä koelentäjää arvostelemaan (8000 tuntia)
Hänellä on elektroniikkaharrastus ja hän rakentaa erilaisia laitteistoja kodinturvaksi, jotta riisipussit ei lähde torpasta ilman hälytystä. Erotiikka-harrastusta hänellä ei sattuneesta syystä ole ja siitä juontaakin hänen lempinimensä.
- Sensei--
Lyödäänkö Pojut sanojenne takana olevat neidit pikku veto.
Kävisinkö kukkamarketin Lootaksessa lauantaina ja ostasin vaikka yhden litran maitoa omalle kuitilleen ja aijaten tänne.
Paljonko pottiin pojat ja jos en aijaa niin maksan potin tuplana teille.
Tai oikeastaan miksi vaivautuisin kun selitykset on kaverilta tilaus tiedostokin väärä.
Niinhän se on 2010 kiutit on selkeämpiä vahvistaa 44 joten se siittä.
Mutta mitä aloitus opetti.........Kiusallinen aihe näyttää olevan.- Sensei--
Lyödäänkö Vili sadantonnin veto, että puhunko totta vai tuubaa ?
Olen joulukuun ensimmaisen viikon suomessa, voitaisiin vaihtaa kasvotusten sitten rahat, Mansekin käy ? - Sensei--
Sensei-- kirjoitti:
Lyödäänkö Vili sadantonnin veto, että puhunko totta vai tuubaa ?
Olen joulukuun ensimmaisen viikon suomessa, voitaisiin vaihtaa kasvotusten sitten rahat, Mansekin käy ?No voi voi Vili 2010 taas kiehuu ja korvista tulee savua kun niin viisasta pukkaa että mode poistaa.
- Voivoi
Sensei tapaa jengiä Suomessa, mutta ei Thaimaassa eikä ainakaan chiang maissa.
Hua hinnin hahmo taas puhuu niin pajon ristiin ettei voi olla terveen kirjoissa.
100000 juttua matkailusta Teeveen merkki.- Sensei--
Kyllä Sensei tapaa mielellään jengiä Thaimaassa jotka kykenee ennen tapaamista osoittamaan uskottavuutta, muuta kuin tarinoita ja hauiskuvia uhkailuineen.
- hehehehee
Lerpat keskenään keskustelevat ja kehuvat toisiaan, selitellen välillä Thaimaassa asumista ja kaikkea muuta, mitä sylki valehtelijoiden mieleen, milloinkin tuo.
- Sensei--
Noin ja sitten perskärpänen jatkaa.
Uskottavuutta kehiin peppuaukiselta 2010 vedonlyöjältä.
Ei minulla ole tarve mitään todistaa, kunhan piruilen takaisin.
Vaikeaa ottaa kuva kuksasta Inkkarin satulalla, ei, se on otettu.
Vastakysymys:
Viimeaikoina on pukannu peppukuvaa korkokengissä ja hoikkaa tyttöä siellä sun täällä, mutta Tintsua ei voi aijata juhannus- ja joulumaisemassa, koska aiheuttaisi ilkuntaa.
Mikä on ongellma ????
Lisäät vielä......jakysyn mikä olisi syy tavata hauiskuvia lähettelevä 100 nimimerkin idiootti ?
Oletko 2010:n sihteeri vai perseennuolija ??
Ps. 2010 juuri ilmoitti hänellä olevan naimisiin menevä henkilö täällä.......kysyn onko henkilöllä kamera.......onko facetuttu.........onko jopa naurava ravintoloitsija..........🐒🚜😨 - Sensei--
Kiitän saamastani perinteisestä rakkaan Pattayan idiootin palautteestasi ja hieman selvennän.
Minun tapoihini kuuluu sopia tapaamiseni itse tavattavan henkilön kanssa, en siis hänen kärpäsensä kanssa. - Sensei--
Vili on hyvä ja kertoo koska tulee tänne Thaimaahan niin esitän tapaamispyynnön numero 1.
Mikäli tarvitset avustusta matkaasi, voin avustaa ehtona ainoastaan uskottavuutesi osoitus.
- PattayaLuuserit
Kiljunjuonnin lomassa se kunnan sosiaaliasunto muuttuu Thaimaassa asumiseksi.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684321Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D913878- 503416
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222663Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432197
- 471848
- 361810
- 301616