Muistatko nuoruudestasi rakkaussuhteen onnistumisen paljastavan LOVES-laskurin? Kynällä ja paperilla toteutuva LOVES-laskuri, kertoo sinun ja ihastuksesi yhteensopivuuden prosentteina. Mikäli laskuri ei ole tuttu oman lähipiirisi nuorille, laita perinne kiertämään.
Näin lasket:
1. Kirjoita ensin oma nimesi kokonaan, sitten sana LOVES ja sitten ihastuksesi nimi.
Esimerkiksi: MAIJA MEIKÄLÄINEN LOVES MIKKO MALLIKAS
2. Yhteensopivuus selvitetään laskemalla LOVES-sanasta otetut kirjaimet yksitellen molemmista nimistä yhteen. Ensin siis L, joita on Maijan nimessä 1 ja Mikon 2 eli yhteensä 3. Seuraavaksi O, joita on molempien nimessä yhteensä 1, ja samalla tyylillä loputkin kirjaimet V, E ja S.
3. Numerot kirjataan samalla riville ja vierekkäiset lasketaan yhteen:
3 1 0 2 1
3 1 1 0 0 2 2 1
= 4 1 2 3
4. Tulokseksi saadun numerorivin vierekkäiset numerot lasketaan taas yhteen, ja näin jatketaan kunnes saadaan kaksinumeroinen luku, joka kertoo rakkausprosentin. Esimerkiksi Maijalla ja Mikolla lasku jatkuu:
4 1 1 2 2 3
= 5 3 5
5 3 3 5
= 88
5. Maijan ja Mikon rakkausprosentti on huimat 88 %!
LOVES-laskuri
omavastaus68
11
1487
Vastaukset
- kivesloves
Jummi.pakko testaa toi. Kerrotko ohjeet viel uudelleen ku ei uponnu ykösellä.!?!
- Elluhalloyb
Samat sanat..yritin kax kertaa ..mut ei voi olla oikein..💫👍
- AikaHauska
Meillä 69%
- SeitkytYhdeksänSainItse
Unohtukohan yksi L mun nimestä? :P
- AikaHauska
SeitkytYhdeksänSainItse kirjoitti:
Unohtukohan yksi L mun nimestä? :P
Ei unohtunut, laskin tarkkaan. Sorry :)
- TaidanTietääKuka
69 tuli mullekin :D *kihihihi*
- AikaHauska
TaidanTietääKuka kirjoitti:
69 tuli mullekin :D *kihihihi*
:D Samikset
- Virhe.Käsittelyssä
Maija Meikäläinen
loves
Pekka Puupää
1 (=L) 0 (=O) 0 (=V) 2 (=E) 0 (=S)
1 0 0 0 0 2 2 0
1 0 2 2
1 2 4
3 6 = 36% ;D
Netistä löytyi sellainen - Hauskajuttu
Sain luvuksi 78%.
- Anonyymi
Minun ja hänen = oli 98 😍
- Anonyymi
Mulla tuli 100% 😍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013318Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841332- 1081321
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26975- 33857