Aprilian cdi boxi ja alkukäyrä

Kaijjakuu

Minkä lainen cdi boxi aprilia sx 50 factory 2018 on. Onko se sellainen että saa vain siitä säätä nopeutta että missä alkaa rajoittamaan. Ja kysyn myös sitä että sopiiko kyseiseen mopoon derbin tai jonkun muun alkukäyrä ettei tarvitse alkuperäistä ruveta poraamaa.

13

4366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nääin

CDI rajoittaa kierroksia ei nopeutta eikä sitä pysty säätämään. Ja kyllä pitäis sopia toisen derbin alkukäyrä mutta kannattaa ostaa suoraan vaan käytetty tyhjennetty vakioputki tai tehoputki.

• Metrakittiapikka

Juu itellä on 2018 apikka ja tuo derbille tarkotettu tecnigas alkukäyrä sopi aika täydellisesti

• Anonyymi

Itellä on apikka sx 50 2018 nii onko siinä joku kunnon rajoitin kun maximit 55km/h . Vai onko kierrokset silloin liian suuret

• Anonyymi

Ja paljonko sulla kulkee kuristusten poiston jälkeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itellä on apikka sx 50 2018 nii onko siinä joku kunnon rajoitin kun maximit 55km/h . Vai onko kierrokset silloin liian suuret

Itellä sama apikka tehoputkella ja vakio väleillä rajoittaa 55

• Anonyymi

Mites nuo kurit on putkessa kiinni. Malli on aprilia sx 50 factory 2018

• Anonyymi

Pitää ottaa rälläkällä

• Anonyymi

Onks aprilian cdi boksi siellä etukatteen alla?

• Anonyymi

Itellä on technigasin tehoalkukäyrä maksaa wandamotorilta 50euroa ja sit välit on 14 65 ja kulkee kuuttakymppiä gps ään koska rupee rajotin rajoittamaan siinä kohin ja tässä itekkin mietin rajottamattoman boksin ostoa se maksaa moposportilta 90 euroa

• Anonyymi

Mietin tota wandan täystehosarjaa että jos se menee tilaukseen ja asentelen sen niin hyödyttääkö ton pelkän alkukäyrän vaihto vai pitääkö kuri ottaa pois (paisarin liitoksen kohalla)

• Anonyymi

Mulla on kanssa 2018 vm apikka ja itellöki tosiaa se tecnigasin alkukäyrä ja sit on kaasarista reikölevy otettu pois ja täa lähiaikoin ostan rajottamattoman boksin ja 96 suutin ja 14 59 välit kulkee 65-70

• Anonyymi

Mulla kulkee drac 2018 katkastul rajottimel pelkästään 75.

• Anonyymi

Jos otan reikälevyn ja alkukäyrän kurin pois niin pitääkö tyhjäkäynti suutinta säätää ja mitenkä saan kylkeen 80 km h niitten virien lisäks

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      190
      6728
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      155
      1943
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1648
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1360
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      52
      1149
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1041
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1002
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      879
    Aihe