Aprilian cdi boxi ja alkukäyrä

Kaijjakuu

Minkä lainen cdi boxi aprilia sx 50 factory 2018 on. Onko se sellainen että saa vain siitä säätä nopeutta että missä alkaa rajoittamaan. Ja kysyn myös sitä että sopiiko kyseiseen mopoon derbin tai jonkun muun alkukäyrä ettei tarvitse alkuperäistä ruveta poraamaa.

13

3294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nääin

      CDI rajoittaa kierroksia ei nopeutta eikä sitä pysty säätämään. Ja kyllä pitäis sopia toisen derbin alkukäyrä mutta kannattaa ostaa suoraan vaan käytetty tyhjennetty vakioputki tai tehoputki.

    • Metrakittiapikka

      Juu itellä on 2018 apikka ja tuo derbille tarkotettu tecnigas alkukäyrä sopi aika täydellisesti

      • Anonyymi

        Itellä on apikka sx 50 2018 nii onko siinä joku kunnon rajoitin kun maximit 55km/h . Vai onko kierrokset silloin liian suuret


      • Anonyymi

        Ja paljonko sulla kulkee kuristusten poiston jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä on apikka sx 50 2018 nii onko siinä joku kunnon rajoitin kun maximit 55km/h . Vai onko kierrokset silloin liian suuret

        Itellä sama apikka tehoputkella ja vakio väleillä rajoittaa 55


    • Anonyymi

      Mites nuo kurit on putkessa kiinni. Malli on aprilia sx 50 factory 2018

      • Anonyymi

        Pitää ottaa rälläkällä


    • Anonyymi

      Onks aprilian cdi boksi siellä etukatteen alla?

    • Anonyymi

      Itellä on technigasin tehoalkukäyrä maksaa wandamotorilta 50euroa ja sit välit on 14 65 ja kulkee kuuttakymppiä gps ään koska rupee rajotin rajoittamaan siinä kohin ja tässä itekkin mietin rajottamattoman boksin ostoa se maksaa moposportilta 90 euroa

    • Anonyymi

      Mietin tota wandan täystehosarjaa että jos se menee tilaukseen ja asentelen sen niin hyödyttääkö ton pelkän alkukäyrän vaihto vai pitääkö kuri ottaa pois (paisarin liitoksen kohalla)

    • Anonyymi

      Mulla on kanssa 2018 vm apikka ja itellöki tosiaa se tecnigasin alkukäyrä ja sit on kaasarista reikölevy otettu pois ja täa lähiaikoin ostan rajottamattoman boksin ja 96 suutin ja 14 59 välit kulkee 65-70

      • Anonyymi

        Mulla kulkee drac 2018 katkastul rajottimel pelkästään 75.


    • Anonyymi

      Jos otan reikälevyn ja alkukäyrän kurin pois niin pitääkö tyhjäkäynti suutinta säätää ja mitenkä saan kylkeen 80 km h niitten virien lisäks

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe